AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #1 Del Skrevet 16. juni 2019 Hva er de beste måtene for å bli brun? Har det problemet med at det tar for lang tid 😕 Anonymkode: 72ebf...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 16. juni 2019 #2 Del Skrevet 16. juni 2019 En god selvbruner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. juni 2019 #3 Del Skrevet 16. juni 2019 Være ute i solen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #4 Del Skrevet 16. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er de beste måtene for å bli brun? Har det problemet med at det tar for lang tid 😕 Anonymkode: 72ebf...7e0 Selv så tar jeg betakaroten orginal kostilskudd. På grå/regnfull dager så tar jeg litt solarium for å vedlikeholde fargen. Og ventes det en uke med bare sol, så legger jeg meg ut på platten og nyte godværet. Anonymkode: 81cdb...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #5 Del Skrevet 16. juni 2019 1 minutt siden, Mona123 skrev: En god selvbruner. Selvbruning legger seg oppå huden og trer ikke inn i huden slik at man kan beholde looken så lenge etter sitt ønske. Også er det mer stell med huden for at det ikke skal ses "skitten" ut. Anonymkode: 81cdb...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #6 Del Skrevet 17. juni 2019 Være i aktivitet i solskinnet. Husk solfaktor. Anonymkode: 77c06...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #7 Del Skrevet 17. juni 2019 Betakaroten for de som tåler det (jeg får kvalme av de) eller fuktighetskrem med selvbruning (Dove sin er fin) + litt solarium av og til. 😊 Eller være ute i solen selvfølgelig, men jeg jobber på dagtid når sola faktisk funker på pigmentet mitt, så det er ofte utelukket annet enn i helgene😅 Men aldri (!) sol deg ute og i solarium på samme dag! Og bruk solkrem selvfølgelig. Anonymkode: 7a97f...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå