AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #41 Skrevet 26. juli 2019 Jeg hater også sommeren. Ikke på grunn av bråk, sosiale sammenkomster eller ferie, men på grunn av varmen, insektene og lyset. Jeg har kun lyst til å ligge inne i skyggen og mørket, men det er varmt overalt. Jobben stenger ikke om sommeren, og hver dag på jobb er grusom. Barna bryr seg ikke om varmen, dessverre, så jeg må likevel aktivisere og underholde. Jeg svetter og blir nærmest panisk i varmen. Har aldri likt sommeren. Nedtelling til den deilige høsten og vinteren som kommer! Anonymkode: 005cb...b9d 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #42 Skrevet 26. juli 2019 «Det blir ikkje sumar her. D’er haust, det blir vinter. Og det blir haust att» Anonymkode: d1e52...ea6
OPIgirl Skrevet 26. juli 2019 #43 Skrevet 26. juli 2019 På 16.6.2019 den 20.26, Gumman87 skrev: Det hørtes trist ut... Og du høres bitter ut... Det høres ikke trist eller bittert ut i det hele tatt. Forstå det at ikke alle liker tvangssosialiseringen og krampekosen alle bare MÅ være med på om sommeren. Takke meg til høsten når bråkete turister har dratt sin kos og jeg igjen kan nyte freden og roen igjen. Man slipper haugevis med insekter og en varme som gjør livet til et helvete både natt og dag. 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #44 Skrevet 26. juli 2019 3 timer siden, OPIgirl skrev: Det høres ikke trist eller bittert ut i det hele tatt. Forstå det at ikke alle liker tvangssosialiseringen og krampekosen alle bare MÅ være med på om sommeren. Takke meg til høsten når bråkete turister har dratt sin kos og jeg igjen kan nyte freden og roen igjen. Man slipper haugevis med insekter og en varme som gjør livet til et helvete både natt og dag. Enig. Anonymkode: f1247...227
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #45 Skrevet 26. juli 2019 Gleder meg stoort til høst og vinter. Sommeren er bare slitsom. Altfor varmt, blir aldri skikkelig mørkt. Fuglekvitter midt på natten. Bråkete motorsykler, herregud så mange det finnes av den sorten. Grilling, grilling og atter grilling. Vasser i folk, uansett hvor. Insekter i alle størrelser og fasonger. For ikke å snakke om de oppskrytte jordbærene, fulle av menneskelig avføring, som alle på død og liv skal trykke i seg, bare fordi det er sommer. Og så er det den mest bråkete av alle årstider, gressklippere, kantklippere, høytrykksspyling, motorsager, hamring og snekring, høylytte folk og dunkemusikk. Takk og lov at den nydelige høsten nærmer seg for hver dag som går. Anonymkode: a0d75...fc1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #46 Skrevet 27. juli 2019 Dette blir en tøff dag... når man tenker gud bedre, så varmt... og innser at sola såvidt har stått opp. 😛 Det frustrerende med juli er at selv om sola har snudd, så går det veldig veldig langsomt i retning av mørkere kvelder. Først uti i august begynner det å hjelpe på litt. Anonymkode: d38ce...081 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #47 Skrevet 27. juli 2019 Jeg liker sommeren, men er ikke glad i varmen. Som nå med 30grader i skyggen så sliter jeg, i går var det nesten 40. Eller elsker jeg høsten, det er min tid. Sept-oktober er nydelig. Ikke glad i vinteren pga snøen. Beste tiden av året er kanskje mai-okt. Anonymkode: a74ed...c15 1
Honey Dew Skrevet 27. juli 2019 #48 Skrevet 27. juli 2019 Jeg liker heller ikke sommeren. Den er så hektisk og full av forventning til aktivitet, som jeg ikke orker å være med på. Gleder meg alltid til høsten, når ting blir roligere og mørkere. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #49 Skrevet 27. juli 2019 Sitter en meter fra viften og føler at den kalde luften forsvinner på veien 😐 Anonymkode: d38ce...081 2
Gjest theTitanic Skrevet 27. juli 2019 #51 Skrevet 27. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Gleder meg stoort til høst og vinter. Sommeren er bare slitsom. Altfor varmt, blir aldri skikkelig mørkt. Fuglekvitter midt på natten. Bråkete motorsykler, herregud så mange det finnes av den sorten. Grilling, grilling og atter grilling. Vasser i folk, uansett hvor. Insekter i alle størrelser og fasonger. For ikke å snakke om de oppskrytte jordbærene, fulle av menneskelig avføring, som alle på død og liv skal trykke i seg, bare fordi det er sommer. Og så er det den mest bråkete av alle årstider, gressklippere, kantklippere, høytrykksspyling, motorsager, hamring og snekring, høylytte folk og dunkemusikk. Takk og lov at den nydelige høsten nærmer seg for hver dag som går. Anonymkode: a0d75...fc1 Jeg blir deprimert bare av å lese innlegget ditt... Hvis det å spise grillmat og jordbær er så grusomt så Drit i det da vel. Det finnes steder i verden som har det mørkt nattestid også om sommeren. Du trenger ikke reise lenger en syd for danmark. I Canadas dype skoger, eller Alaska og Sibir så slipper du varmen. I Arktis så slipper du alle tingene du ikke liker. Billig å bo er det også.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #52 Skrevet 27. juli 2019 12 minutter siden, theTitanic said: Jeg blir deprimert bare av å lese innlegget ditt... Hvis det å spise grillmat og jordbær er så grusomt så Drit i det da vel. Det finnes steder i verden som har det mørkt nattestid også om sommeren. Du trenger ikke reise lenger en syd for danmark. I Canadas dype skoger, eller Alaska og Sibir så slipper du varmen. I Arktis så slipper du alle tingene du ikke liker. Billig å bo er det også. For min del elsker jeg både grillmat og (godt vaskede) jordbær. Jeg foretrekker bare å spise dem uten å bli grillet selv. 😀 Anonymkode: d38ce...081 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #53 Skrevet 27. juli 2019 Har tømt 10 flyttekasser og plassert alt der det skal være i 33 varmegrader. Nå skal jeg ta et kaldt bad. Er helt utslitt. Anonymkode: 07426...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #54 Skrevet 27. juli 2019 Har ei på facebook som i dag har lagt ut 8-10 statuser med JEG ER HER (på verandaen med øl) og bilde av stadig stigende temperatur. Det samme på instagram. Er det snart lov å svare DRIT OG DRA, eller bør jeg bare blokkere vedkommende. Hun er ganske hyggelig om vinteren. 😏 En annen legger ut lignende statuser fra syden, med samme temperaturer som her. I det tilfellet kan jeg i det minste tillate meg litt skadefryd over at vedkommende brukte penger på sydentur akkurat denne uka. 😃 Anonymkode: d38ce...081 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #55 Skrevet 27. juli 2019 11 timer siden, theTitanic skrev: Jeg blir deprimert bare av å lese innlegget ditt... Hvis det å spise grillmat og jordbær er så grusomt så Drit i det da vel. Det finnes steder i verden som har det mørkt nattestid også om sommeren. Du trenger ikke reise lenger en syd for danmark. I Canadas dype skoger, eller Alaska og Sibir så slipper du varmen. I Arktis så slipper du alle tingene du ikke liker. Billig å bo er det også. Blir du deprimert av å lese et innlegg på et forum, så er du jammen meg ikke helt i vater. Og det er faktisk ikke slik at alle har råd til å flotte seg med ferier til utlandet heller. Så da blir man hjemme da. Forøvrig, så smaker grillmat godt, det. Bevares. Men det personen du siterte sikkert forsøkte å få frem, er at all grillingen gjerne er forbundet med sosialt samvær og mye folk, som igjen medfører mer støy. Det kan fremstå som både slitsomt og krampaktig for oss som foretrekker rolige, mørke høstkvelder fremfor oversosiale, klamme og lyse somre. Anonymkode: ebab2...e67 2
Gjest theTitanic Skrevet 27. juli 2019 #56 Skrevet 27. juli 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir du deprimert av å lese et innlegg på et forum, så er du jammen meg ikke helt i vater. Og det er faktisk ikke slik at alle har råd til å flotte seg med ferier til utlandet heller. Så da blir man hjemme da. Forøvrig, så smaker grillmat godt, det. Bevares. Men det personen du siterte sikkert forsøkte å få frem, er at all grillingen gjerne er forbundet med sosialt samvær og mye folk, som igjen medfører mer støy. Det kan fremstå som både slitsomt og krampaktig for oss som foretrekker rolige, mørke høstkvelder fremfor oversosiale, klamme og lyse somre. Anonymkode: ebab2...e67 Nå blir jeg ikke bokstavelig deprimert av det da. Men bedrøvelig lesning var det jo. Jeg er ikke helt i vater, det har du rett i, men det har ikke noe med dette å gjøre. Jeg er heller ikke glad i støy, men det er da absolutt plenty av steder det er lite folk. Øde skau finnes, bortgjemte svaberg og golde fjell finnes i hopetall i landet vårt. Jeg snubler hvertfall ikke i grillende folk til stadighet. Kanskje ts har VALGT å bo ganske sentralt? I så fall burde hun flytte og heller pendle fremfor å mistrives hver sommer.
Perelandra Skrevet 27. juli 2019 #57 Skrevet 27. juli 2019 Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett, og sitat av dette. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #58 Skrevet 28. juli 2019 Leser i avisa nå om steder som "kjemper om varmerekorden". Altså, hva fanden? Er dette noen rekord å være stolt av, og tror de at de klarer å forurense nok på så kort tid at de vinner denne "kampen"? Nesbyen er i hvert fall et sted jeg skal unngå 😛 Anonymkode: d38ce...081 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #59 Skrevet 28. juli 2019 På 16.6.2019 den 15.57, AnonymBruker skrev: Det er noe med hele stemningen jeg ikke liker. Når «alle» har fri, blir de så forferdelig bråkete. Hva er greia? Kan man ikke få ha det stille og godt, uten at noen på død og liv må kjøre rundt med mest mulig lyd på motoren, eller bassen på fullt? Det er faktisk plagsomt. Anonymkode: f1247...227 Her er det som en liten spøkelsesby... alle er borte.. savner dem nesten litt.. 😅 Anonymkode: eb967...e69
Gjest Krampus Skrevet 28. juli 2019 #60 Skrevet 28. juli 2019 Digger sommeren når det er sol, lett bris og mellom 22 og 25 grader. Da er det favorittårstiden. Elsker vinteren også, men bare frem til januar. Da er jeg lei. Høst er best, høsten har kosepress som passer meg, men skulle ønske meg mindre veps. Vår er kjempedigg, men lukter fis. Alle årstidene er flotte og fæle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå