Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om økt utflod er et graviditetstegn?

Har IKM neste søndag, men lurer på om det kan være noe på gang...Har kjent murringer nederst i magen og syns det kommer mer utflod..bare helt tynnflytende liksom..beklager detaljene :oops:

Har noen av dere heldige gravide opplevd noe slikt?

Til vanlig pleier jeg også å få kjempeømme pupper nesten to uker før mensen, men denne mnd har jeg ikke kjent noen ting enda..Syns det også var litt rart.

Eller så er deg jeg som ønsker så sterkt at det skulle ha klaffa nå, at jeg er blitt helt tullerusk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vanlig å få mer utflod når man blir gravid ja, dette skjedde hver gang jeg var gravid.

Skrevet

Hmmmm...nå ble jeg enda mer spent...

Får jo endel forventninger, så den hersens tanta bør bare ikke komme!!!

Skrevet

Det er vanlig med mer utfold som gravid, ja. Det er også ikke uvanlig å få soppinfeksjon som gravid. Det kan gi økt utflod.

Spesielt mot slutten, da kan det bli mye utflod - og vannaktig...

Skrevet

Takk for info og lykkeønskning!

Har hatt sopp en gang før og det var ikke slik..Det er ingen kløe eller lukt..

Gosj, blir helt dårlig av nysgjerrighet jeg...!! Tenk om... :babysmokk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...