Skytte Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 Lurer på om økt utflod er et graviditetstegn? Har IKM neste søndag, men lurer på om det kan være noe på gang...Har kjent murringer nederst i magen og syns det kommer mer utflod..bare helt tynnflytende liksom..beklager detaljene :oops: Har noen av dere heldige gravide opplevd noe slikt? Til vanlig pleier jeg også å få kjempeømme pupper nesten to uker før mensen, men denne mnd har jeg ikke kjent noen ting enda..Syns det også var litt rart. Eller så er deg jeg som ønsker så sterkt at det skulle ha klaffa nå, at jeg er blitt helt tullerusk :-)
lena24 Skrevet 1. mai 2005 #2 Skrevet 1. mai 2005 det er vanlig å få mer utflod når man blir gravid ja, dette skjedde hver gang jeg var gravid.
Skytte Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2005 Hmmmm...nå ble jeg enda mer spent... Får jo endel forventninger, så den hersens tanta bør bare ikke komme!!!
14062003 Skrevet 1. mai 2005 #5 Skrevet 1. mai 2005 Det er vanlig med mer utfold som gravid, ja. Det er også ikke uvanlig å få soppinfeksjon som gravid. Det kan gi økt utflod. Spesielt mot slutten, da kan det bli mye utflod - og vannaktig...
Skytte Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2005 Takk for info og lykkeønskning! Har hatt sopp en gang før og det var ikke slik..Det er ingen kløe eller lukt.. Gosj, blir helt dårlig av nysgjerrighet jeg...!! Tenk om...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå