Gå til innhold

Tar kun gale valg ift menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min forrige kjæreste løy masse og kunne ikke kommunisere. Han "holdt på med meg" og ei annen til han fikk dårlig samvittighet og dumpet henne (vi var ikke offisielt sammen da). Jeg vet innerst inne det ikke er lurt å bli sammen med han. Men han er tryggheten min, vi har bra sex og jeg er merkelig (?) nok ekstremt glad i han. Jeg vet vi ikke er en match sammen på lang sikt... Og jeg vet jeg blir å irritere meg over han. Hvordan ta meg sammen? Jeg er pen, snill, omtenksom og vet jeg kan få en kjempesnill mann som forguder meg og ikke vil lyve, være utro, gi meg silent treatment mm... 

Anonymkode: 7ca0f...717

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke ta deg sammen. Alt som trengs fra deg er en setning. F.eks "det er slutt mellom oss". Og så må du stå ved det og være tro mot deg selv. Selvfølgelig fortjener du bedre. Gjør ikke du alltid det beste du kan i et forhold? Hvordan skal du belønne deg selv for det? Skal du heller straffes? Ensomheten du tror du ikke klarer deg gjennom er over på null komma niks. Bra sex finner en overalt, en kan også ha det alene. Du kan være glad i noen selv om du gjør det slutt. Bedre det enn å tynes til det bare er vonde følelser igjen. 

Anonymkode: 7b049...174

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke ta deg sammen. Alt som trengs fra deg er en setning. F.eks "det er slutt mellom oss". Og så må du stå ved det og være tro mot deg selv. Selvfølgelig fortjener du bedre. Gjør ikke du alltid det beste du kan i et forhold? Hvordan skal du belønne deg selv for det? Skal du heller straffes? Ensomheten du tror du ikke klarer deg gjennom er over på null komma niks. Bra sex finner en overalt, en kan også ha det alene. Du kan være glad i noen selv om du gjør det slutt. Bedre det enn å tynes til det bare er vonde følelser igjen. 

Anonymkode: 7b049...174

Livet er for kort til å mistrives i tosomhet når du kan blomstre på egen hånd. 

Anonymkode: d3403...592

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil påpeke at det egentlig er slutt mlm oss og har vært siden påske. Men av en eller annen grunn har vi begynt å "rote" igjen. Men vet jo hva som er lurt å gjøre.. Tydeligvis er ingen kontakt kanskje det beste

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil påpeke at det egentlig er slutt mlm oss og har vært siden påske. Men av en eller annen grunn har vi begynt å "rote" igjen. Men vet jo hva som er lurt å gjøre.. Tydeligvis er ingen kontakt kanskje det beste

Begynn med å blokkere ham i alle kommunikasjonskanaler og prøv en ny hobby som gir deg en selvtillitsboost. Ta pause fra dating og jobb med deg selv, rett og slett.

Anonymkode: 8ba7a...b64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...