AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #1 Skrevet 15. juni 2019 Jeg har blitt bedt om å synge en sang til et nært vennepar i bryllupet deres. De ba meg velge sang. Jeg har sangstemme, men er virkelig ingen stjerne her! Så jeg har søkt på You Tube da, og syns "Stock on you" er helt nydelig. Det passer litt bra til dem også da de har hatt sine utfordringer men har trosset dem. Det er heller ikke en lang sang, og syns den sier det meste. Jeg var venn med mannen først og ble etterhvert en god venn av den kommende bruden. Hva tenker dere om valget? Er kjempenervøs før oppdraget, men føler jeg behersker den. Jeg tror ikke at de vet hvilken sang det er, for de ble vel født omtrent på den tiden sangen var populær. Lionel Richie synger vel originalen. Vær ærlige. Anonymkode: 7b3a0...b9d
solmåneogstjerner Skrevet 15. juni 2019 #2 Skrevet 15. juni 2019 Den heter 'stuck on you' 😉 Den er fin, og om du føler at den passer dem så tror jeg det blir stor suksess. Bra valg 😊 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #3 Skrevet 15. juni 2019 2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Den heter 'stuck on you' 😉 Den er fin, og om du føler at den passer dem så tror jeg det blir stor suksess. Bra valg 😊 Ups. Takk skal du ha! Anonymkode: 7b3a0...b9d 1
Rumle Skrevet 15. juni 2019 #4 Skrevet 15. juni 2019 Den er veldig fin Men, har de virkelig ikke en sang som betyr noe for dem personlig? 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #5 Skrevet 15. juni 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Den er veldig fin Men, har de virkelig ikke en sang som betyr noe for dem personlig? Jeg blir selv rørt av den sangen! Vet ikke om de har noen spesiell sang. De ville vel sagt det kanskje? De ba meg finne en. Mye press vet du, men jeg liker den så godt fordi jeg syns den passer så fint. Av alle jeg har hørt, så er den så enkel og sier alt da. Tenkte "At last" men der er ikke stemmen min akkurat sugende må jeg innrømme. Anonymkode: 7b3a0...b9d 1
Rumle Skrevet 15. juni 2019 #6 Skrevet 15. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir selv rørt av den sangen! Vet ikke om de har noen spesiell sang. De ville vel sagt det kanskje? De ba meg finne en. Mye press vet du, men jeg liker den så godt fordi jeg syns den passer så fint. Av alle jeg har hørt, så er den så enkel og sier alt da. Tenkte "At last" men der er ikke stemmen min akkurat sugende må jeg innrømme. Anonymkode: 7b3a0...b9d Det blir sikkert veldig fint. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #7 Skrevet 15. juni 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Det blir sikkert veldig fint. Lykke til! Takk! Jeg gråt når jeg hørte den 😎 skal ikke gråte når jeg fremfører. Håper jeg! Nei, jeg er vant til å synge i små forsamlinger. Skal nok holde øynene tørre. Syns den er så fin! Anonymkode: 7b3a0...b9d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå