Gå til innhold

Behagelige bukser?


June_1

Anbefalte innlegg

Noen som vet av/ kan anbefale bukser som ikke klemmer i livet (uten å koste en formue)? Har prøvd så mange jeans og finner ingen. Jeg sitter på jobb hele dagen, så det er veldig ubehagelig med bukser som klemmer rundt livet. Litt lei av å bruke tights :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjøpte en linbukse som er helt fantastisk behagelig, kan det være noe? buker den enten jeg går tur eller sitter foran pc. fysisk butikk på frogner(ginny, eller noe sånt). men altså, linbukse er tingen. takler heller ikke at det blir trangt; får ubehag.

Anonymkode: 6a967...8c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, snekkerbukser klemmer ihvertfall ikke rundt livet...

Anonymkode: 2d3e3...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en bukse som er i en størrelse som blir romslig i livet til deg, og bruk belte (eller bukseseler) for å holde buksen oppe?

Anonymkode: 9af4e...6b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nylig «girlfriend jeans» på HM og de er helt fantastiske! Utrolig behagelige. Jeg har de faktisk på når jeg er hjemme også, før skiftet jeg til joggebukse så fort jeg kom inn døra. Du kan jo prøve :) 

Anonymkode: c1e2f...7a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

Har du prøvd jeans med litt stretch? Jeg liker best de jeansene som stopper ved navlen. Og syns h&m har mange behagelige jeans. (Ikke verdens beste kvalitet, men de har ofte salg)

Endret av #Rasshøl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips dere! :)

Jeg har prøvd mange ulike jeans, de med stretch og. Men de har ikke vært noe behagelig. Jeg er ganske bred over både hofte og rumpe, så det gjør det vanskelig å finne bukser som ikke klemmer rundt hofter, og spesielt magen. Har prøvd å gå opp en størrelse eller to, men da blir den for sid rundt lårene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2019 den 12.12, AnonymBruker skrev:

https://cubus.com/no/p/bukser/basic-loose-bukse/7031115_F990

Behagligere bukser finnes ikke. De blir faktisk oppdresset med rett genser/skjorte. Så kan fint passe på kontor.

Anonymkode: e8d90...5df

De der hadde jeg aldri gått i på jobb, blir alt for joggebukse-aktig. 

 

Anonymkode: 0b687...dff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2019 den 11.33, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte nylig «girlfriend jeans» på HM og de er helt fantastiske! Utrolig behagelige. Jeg har de faktisk på når jeg er hjemme også, før skiftet jeg til joggebukse så fort jeg kom inn døra. Du kan jo prøve :) 

Anonymkode: c1e2f...7a9

Hadde det det ikke vært fordi at slike jeans er dritstygge på rumpa mi så hadde jeg bare brukt slike.  Men små lommer som sitter langt oppå ryggen er veldig lite flatterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, SupaWoman skrev:

Hadde det det ikke vært fordi at slike jeans er dritstygge på rumpa mi så hadde jeg bare brukt slike.  Men små lommer som sitter langt oppå ryggen er veldig lite flatterende. 

Åå så synd! Jeg er så glad for at jeg oppdaget disse, skal kjøpe den typen i alle mulige fargenyanser😅

burde kanskje sjekke først om de ser ok ut bakfra. 

Anonymkode: c1e2f...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...