Gå til innhold

Sexstillinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Damer, Hva er deres favoritt sex-stilling og hvorfor? 🙂

Menn kan gjerne dele sine og seff 😜

Anonymkode: b96db...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker når jenter ligger på rygg, tar føttern hennes opp på skuldrene mine, å lener meg fram mot henne. 

Har ca 19cm penis, å ganske bra tykkelse på penis, så jeg botner bestandig, og damene digger digger det!. Er gjerne min avslutnings-favoritt iallefall. 

Anonymkode: b96db...4cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker generelt ikke stillinger bakfra siden jeg ønsker å se blikket hennes og det blir vanskelig når hun er vendt bort ifra meg. For meg er blikkontakt viktigst, men at hun rir meg er vel min lille favoritt.

Anonymkode: 6d29e...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er vell doggy hvor han tar meg litt hardt og samtidig drar meg hardt i håret ,og andre er meg sittende/liggende på ett bord eller kjøkkenbenk eller noe lignende mens han står på gulvet 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Liker generelt ikke stillinger bakfra siden jeg ønsker å se blikket hennes og det blir vanskelig når hun er vendt bort ifra meg. For meg er blikkontakt viktigst, men at hun rir meg er vel min lille favoritt.

Anonymkode: 6d29e...8fd

Denne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker best misjonær og å ri. bakfra i skje er og fint.

Anonymkode: 1710c...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.6.2019 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Liker når jenter ligger på rygg, tar føttern hennes opp på skuldrene mine, å lener meg fram mot henne. 

Har ca 19cm penis, å ganske bra tykkelse på penis, så jeg botner bestandig, og damene digger digger det!. Er gjerne min avslutnings-favoritt iallefall. 

Anonymkode: b96db...4cb

Denne. 100%. Mannen trenger ikke være redd for å bøye beina mine for langt over hodet mitt altså, kjør på liksom.

Liker også hard doggy mens han drar meg litt i håret og presser hodet mitt ned i puta for eksempel...

 

Anonymkode: 39991...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fan av de fleste stillinger. Misjonær og i skje er skikkelig koselige og intime stillinger:)

Anonymkode: d1763...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig Ann på stemningen, for intimitet er det helst i skje eller misjonær-lignende stillinger hvor vi kan ha blikkontakt.

når det er røffere så funker også skje(da gjerne med en hånd over munnen, bena bundet eller andre ting), stjerna(som jeg kaller det) med armer og ben bundet i senga(funker like bra om det er jeg eller han som er bundet).

Men, sånn generelt så er vel min all time favorite å ligge flatt på magen, mens mannen tar meg både hard og røfft ominaen! 

Anonymkode: e0509...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å starte med at jeg er på ryggen så vi kan kysse dypt samtidig, så blir vi mer ivrig og han tar beina mine opp og stemninga blir rimelig hot, så er jeg klar for å ligge på magen og at han tar meg hardt mens han presser beina mine ut til siden og jeg kjenner tyngden hans. Vi tar andre stillinger og steder enn senga også, variasjon er jo gøy, men favoritten er foreløpig flatt på magen altså.  😍 

Anonymkode: c63f3...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2019 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Liker når jenter ligger på rygg, tar føttern hennes opp på skuldrene mine, å lener meg fram mot henne. 

Har ca 19cm penis, å ganske bra tykkelse på penis, så jeg botner bestandig, og damene digger digger det!. Er gjerne min avslutnings-favoritt iallefall. 

Anonymkode: b96db...4cb

Ævv.. for min del i alle fall:) så bare vær klar over at det kan komme damer som ikke nødvendigvis digger digger det;)

Anonymkode: 15f69...fd0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

En ting du kan prøve er å gi dama en bøy i ryggen, f.eks. med pute under korsryggen og reverse cowgirl. Også peker du penis "mot magen" ved penetrering. Du kan også gjøre det i doggy hvis du tar "froskestilling" :P:P
Ikke fokuser på bare hardt ut og inn, men tenke over hva du prøver å gjøre med kuken. Ha gjerne litt sving i ryggen.

Men viktigst av alt; Prat med henne om sex. Alle er forskjellige. Hvordan skal du klare å levere riktig "tjeneste" hvis hun ikke har gitt riktig ordre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker å ri, tatt bakfra på alle fire eller liggende i skje, og misjonæren🙂 Vi liker det sånn😊

Endret av Elizabeth89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen bakfra engang. Hyggelig det, helt til jeg kjente eim av svett og uvaska ræv trykket i trynet mitt. Har etter det unngått hele opplegget. 😅

Misjonær og hvor hun rir er og blir favorittene. Det enkle er oftest det beste ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Liker å ri, tatt bakfra på alle fire eller liggende i skje, og misjonæren🙂 Vi liker det sånn😊

Mmm har ikke truffet hun som vil ri ennå.. Ser så digg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle unntatt 69🙈Men liker kvinner som tar en Amazonas på meg. Og stillinger der de må henge seg oppe med hendene, de kan jo ikke slippe selv om de er helt utslitt, det gir jo mye god lyd med mye pes og stønn da😉 Stående i dusjen også, men det kreves jo en bra snabel da🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2019 den 17.02, Elizabeth89 skrev:

Liker å ri, tatt bakfra på alle fire eller liggende i skje, og misjonæren🙂 Vi liker det sånn😊

Elsker å bli ridd. Favoritt 😀

Anonymkode: 86dbc...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...