Gå til innhold

Sexfokuserte homser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pride handler ikke bare om likestilling i eget land. Langt ifra. 

Anonymkode: 46697...947

Sist jeg så toget var det rørende å se de som gikk for alle som ikke kan eller tør. Fordi de bor i land hvor de kan bli drept eller fenglset for å være den de er. 

Anonymkode: 09d13...551

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være pride er mer enn fest nå enn en protest, men hva så? En prangende fest er da ikke å forakte?

Anonymkode: b2c21...54e

Holder det ikke med Melodi Grand Prix?

Anonymkode: c2597...334

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være pride er mer enn fest nå enn en protest, men hva så? En prangende fest er da ikke å forakte?

Anonymkode: b2c21...54e

Pride er glam, glitter, alvor, 17. mai og karneval på en gang! 

Anonymkode: 09d13...551

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Pride er glam, glitter, alvor, 17. mai og karneval på en gang! 

Anonymkode: 09d13...551

Jepp. De som synes det handler om fest og moro må få synes det, og de som synes det handler om menneskerettigheter etc kan ha det fokuset. Og de som synes hele greia er teit må få synes det, men da kan de holde det for seg selv. Pride skader vel ingen

Anonymkode: b2c21...54e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke verre enn heterofile jenter som spammer ned nettet med rompene sine på hvert eneste bilde? 

Anonymkode: 16731...c9b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns at folk kan kle på seg når de er ute, og ikke ta med seg fetisj antrekkene i gatene hvor alle kan se. Syns kyssing i det hele tatt, kan gjøres hjemme. Gjelder også heterofile. Kyssing og klining er privat.

Anonymkode: 29864...3de

Sa tante Gunda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke verre enn heterofile jenter som spammer ned nettet med rompene sine på hvert eneste bilde? 

Anonymkode: 16731...c9b

Ikke verre i der hele tatt! 

Anonymkode: 09d13...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gidavmeg skrev:

Synes det er ganske kvalmt med alle de heterofile som viser sin sexualitet åpenlyst 

Ja, de dytter seksualiteten sin oppi trynet mitt når de kliner foran meg. 🤪🤣

Anonymkode: 09d13...551

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å snakke høylytt om sex i all offentlighet er da like teit og kleint når heterofile gjør det. Jeg har faktisk ikke inntrykk av at homofile er verre der enn heterofile. Det er vel helst det at enkelte reagerer mye sterkere om pervopraten kommer fra en homofil (mann) enn en heterofil person, og så blander de det med forakten sin for Pride og blåser det opp til at det er typisk homofile å være sånn.

Å holde hender, nusse og susse litt er greit i all offentlighet, men råklining, tafsing og høylytt pervoprat kan man spare til man er hjemme innenfor hjemmets fire vegger. Det gjelder alle, uansett legning. Jeg har ikke noe mer problem med to menn eller to damer som viser kjærlighet enn en mann og en dame som gjør det. Og seksualisert oppførsel er like tullete og kleint uansett kjønn og legning.

Og jeg heier på dem som deltar på Pride, enten for seg selv eller for noen andre som ikke kan/tør delta selv. Ser overhodet ikke problemet. Heterofile kvinner og menn har sin egen Pride året rundt på sosiale medier, der de viser frem kroppen og seksualiteten sin med trutmunn, minimale klær og photoshoppede/opererte kropper. Den ene seksualiteten er ikke mindre påtrengende enn den andre.

Anonymkode: b4741...32a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...