Gå til innhold

Klesstips til hjemmeværende mor mottas<3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo:) 

Jeg er hjemmeværende mor. Jeg merker at jeg har begynt å kle meg sykt kjedelig. Det går mye i mønster løse bukser og vanlig basic gensere, eller en sånn sort stram joggebukse. 

- synes egentlig litt synd i mannen min, og vil gjerne være litt fin for ham. Men blir tullete at jeg skal skifte hver dag før han kommer hjem mtp klesvask. 

Så. Er det noen som har tips til fine klær som er behagelige å løpe og klatre i, men samtidig får meg til å se fin og stelt ut? Ikke som viser særlig mye hud for jeg orker ikke. 

Kropp - > Ingen former, bare litt pupper. Ganske petit. Undervektig. Hvordan kan jeg se litt kvinnelig ut? 

Anonymkode: 67aad...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men blir tullete at jeg skal skifte hver dag før han kommer hjem mtp klesvask. 

Hvorfor det? Det blir jo ikke mer klesvask av det, hvis du bruker de samme klærne flere dager på rad? Koseklær sammen med barnet på dagtid (se på det som arbeidsantrekk), og litt penere antrekk som du skifter til før mannen kommer hjem. Begge klessettene kan brukes mange dager på rad såfremt de ikke er tilsmusset :) 

Anonymkode: 0654d...d58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også hjemme med barn, ekstra år ulønnet permisjon så er ikke egentlig hjemmeværende.

De periodene jeg føler at jeg går litt for mye i koseklær prøver jeg å kompensere med å sminke meg litt fint og rette håret feks. Har skulderlangt hår.

Ellers så planlegger jeg antrekk litt ut fra dagen, dersom jeg og den lille skal treffe andre på kafe feks eller jeg av andre grunner vet at det ikke blir like mye lek/herjing på gulvet så kler jeg meg litt opp.

Også fins det en del komfortable klær som også er fine feks hverdagskjoler med ullstrømpebukse på vinteren eller gode strechy jeans feks five units sine.

Anonymkode: eff1f...c02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fint til en billig penge på outleten her https://www.floyd.no/outlet?dir=asc&order=price

og på salgssiden her https://www.floyd.no/salg?dir=asc&order=price

og på salgssiden her https://indiska.com/no/SALE/SALG-Klær/c/sale-fashion?q=%3Aprice-asc%3Aitemtype%3AStyleVariantProduct&sort=price-asc&page=0

Hvilken str bruker du?

Anonymkode: 0654d...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også hjemme med barn, ekstra år ulønnet permisjon så er ikke egentlig hjemmeværende.

De periodene jeg føler at jeg går litt for mye i koseklær prøver jeg å kompensere med å sminke meg litt fint og rette håret feks. Har skulderlangt hår.

Ellers så planlegger jeg antrekk litt ut fra dagen, dersom jeg og den lille skal treffe andre på kafe feks eller jeg av andre grunner vet at det ikke blir like mye lek/herjing på gulvet så kler jeg meg litt opp.

Også fins det en del komfortable klær som også er fine feks hverdagskjoler med ullstrømpebukse på vinteren eller gode strechy jeans feks five units sine.

Anonymkode: eff1f...c02

Meg som skrev over her, kom på en ting til; mannen min syns at jeg er kjempe fin i treningsthigts. Når vi skal en rolig tur el så klær jeg meg gjerne i det og en enkel treningstopp og kan fint gå med det resten av dagen dersom jeg ikke har svettet og må dusje. Superkonfotabelt! 

Anonymkode: eff1f...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle tipsene!! Utrolig gode ideer, at jeg ikke har tenkt på det før 😂 

Mannen min liker når jeg ikke kler meg for "damete", så jumpsuit er en kjempegod ide:D 

Jeg elsker lange kjoler, og går mye med det ute, det er konservativt og fint, men ikke veldig praktisk med barn, så blir kun ute:) 

Får gå til innkjøp av nye klær yay ❤️ bruker str xs til xxs foreløpig, så har slitt en del med å finne klær om jeg ikke går i barneavdelingen, og det er jo ikke alltid gøy. Da er det liksom vært bedre om jeg har gått med sånne løse bukser for ingen ser at de er for store 😂 

Anonymkode: 67aad...4b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for alle tipsene!! Utrolig gode ideer, at jeg ikke har tenkt på det før 😂 

Mannen min liker når jeg ikke kler meg for "damete", så jumpsuit er en kjempegod ide:D 

Jeg elsker lange kjoler, og går mye med det ute, det er konservativt og fint, men ikke veldig praktisk med barn, så blir kun ute:) 

Får gå til innkjøp av nye klær yay ❤️ bruker str xs til xxs foreløpig, så har slitt en del med å finne klær om jeg ikke går i barneavdelingen, og det er jo ikke alltid gøy. Da er det liksom vært bedre om jeg har gått med sånne løse bukser for ingen ser at de er for store 😂 

Anonymkode: 67aad...4b9

Heldig med str sånn sett, fordi mye som er på salg finnes kun i de helt små størrelsene har jeg lagt merke til på nettbutikkene til Floyd og Indiska i hvertfall. Jeg anbefaler deg å jevnlig se gjennom salgssidene/outleten til nevnte nettbutikker.

Anonymkode: 0654d...d58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Indiskas størrelser: "Størrelsene varierer nå fra XS-XL i flertallet av våre plagg - som tilsvarer størrelse 34-50."

Anonymkode: 0654d...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for alle tipsene!! Utrolig gode ideer, at jeg ikke har tenkt på det før 😂 

Mannen min liker når jeg ikke kler meg for "damete", så jumpsuit er en kjempegod ide:D 

Jeg elsker lange kjoler, og går mye med det ute, det er konservativt og fint, men ikke veldig praktisk med barn, så blir kun ute:) 

Får gå til innkjøp av nye klær yay ❤️ bruker str xs til xxs foreløpig, så har slitt en del med å finne klær om jeg ikke går i barneavdelingen, og det er jo ikke alltid gøy. Da er det liksom vært bedre om jeg har gått med sånne løse bukser for ingen ser at de er for store 😂 

Anonymkode: 67aad...4b9

Hvorfor ikke? Dessuten er det DU som bestemmer hvordan du skal kle deg. Kle deg i klær som DU er komfortabel i og som DU liker å kle deg i :hjerte:

Anonymkode: 0654d...d58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud indiska er så utrolig kjerring. Det må være en og samme person som spammer med indiska og Floyd I alle klestråder. Nekter å tro så mange mennesker digger sånne klær. 

Anonymkode: e7d4f...170

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud indiska er så utrolig kjerring. Det må være en og samme person som spammer med indiska og Floyd I alle klestråder. Nekter å tro så mange mennesker digger sånne klær. 

Anonymkode: e7d4f...170

Hehehe mye er kjerring, men mye er også veldig veldig fint! Tror det gjelder å tone ned litt. Floyd vet jeg ikke noe særlig om, men vet indiska har en del fine klær. Jeg er ikke glad i sånn veldig bohem, men siden vi har deler av indisk og pakistansk kultur i familien, føler jeg det er innafor ne gang i blant :)

Anonymkode: 67aad...4b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer langt med en t-shirt og et par skinny jeans. Min mann liker meg best i det😊

Anonymkode: 53a13...6bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...