AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #1 Skrevet 15. juni 2019 Hvilke dyrebutikker er best? Både fysiske og på natt. Hvilke har dere dårlige erfaringer med? Anonymkode: c4bac...e84
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #2 Skrevet 15. juni 2019 Jeg bruker musti på nett. Gratis frakt over 500, så jeg har gratis frakt hver gang jeg kjøper mat til pus, kjappe er de også. Av fysisk butikk bruker jeg to som er på elverum. Zoo 1 og elverum zoo som er på amfi senteret. Har i grunn ikke dårlige erfaringer med noen enda, men det er fordi jeg ikke har behov for å stille de som jobber der noen spm, mange har jo ikke peiling på hva de driver med Anonymkode: 546ee...128
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #3 Skrevet 16. juni 2019 På 15.6.2019 den 9.10, AnonymBruker skrev: Jeg bruker musti på nett. Gratis frakt over 500, så jeg har gratis frakt hver gang jeg kjøper mat til pus, kjappe er de også. Av fysisk butikk bruker jeg to som er på elverum. Zoo 1 og elverum zoo som er på amfi senteret. Har i grunn ikke dårlige erfaringer med noen enda, men det er fordi jeg ikke har behov for å stille de som jobber der noen spm, mange har jo ikke peiling på hva de driver med Anonymkode: 546ee...128 Sånn går det når de bare ansetter ungdommer på måfå.. Anonymkode: 00ce3...bf6
Tvist Skrevet 16. juni 2019 #4 Skrevet 16. juni 2019 Holder meg stort sett til nettbutikker, foretrekker Zooplus som leverer på døra. Unngår helst dyrebutikker som selger dyr, dyr burde ikke selges i butikker, og heller ikke stå i bur. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #5 Skrevet 16. juni 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn går det når de bare ansetter ungdommer på måfå.. Anonymkode: 00ce3...bf6 Jepp.... krav: være glad i dyr Anonymkode: 546ee...128
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå