Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)

Miori

Anbefalte innlegg

Det blir ikke mye tid til å være her inne om dagen, så til alle jeg forsømmer :klem: Tenker på dere alle brudene!!!!! :dagens-rose:

Det skjer mye på bryllupsfronten om dagen!!! Vanvittig mye! :klappe: Egentlig ganske deilig å se at ting ordner seg.. Ikke at det roer meg ned, for mine nerver er allerede på plass i stor grad...

Jeg har fått løshåret mitt, og det er helt perfekt!!! fargen kunne ikke vært bedre... Nå må jeg bare bestemme meg for om det skal sveises på , eller om hun skal feste det med hårnåler ol bare for bryllupsdagen... ( Aner ikke om det finnes noen frisører som setter i hår man ikke har kjøpt av dem jeg.... :sjenert: )

Nå har jeg sendt mail til min nye jobb, sendte mail istedenfor å ringe, ettersom jeg spurte etter en del infromasjon... Jeg vet jo ikke om jeg har fri på mitt eget bryllup, og heller ikke når vi skal på bryllupsreise... Så spurte om jeg kunne få vaktlista mi fremover, nesten flaut.. begynner jo ikke før i morgen, men ville spørre før jeg kom ut der. Mannen har bestemt at vi skal reise. Så da håper jeg at jeg får fri fra 9 til 19 september.... (Krysser alle fingre, og håper at de ikke synes jeg er frekk!!) :tristbla:

Venter fortsatt på sløret, men vet jo at det kommer til å bli så fint!!! Simpelten elsker kjolen min da!!!

Har funnet et lilla smykke jeg vurderer å kjøpe, men det må vente til lønningen kommer 15. Og er det fortsatt i butikken da, ja da er det ment at jege skal ha det

:sminkedokke:

Vi har bestilt bryllupskake, den blir i fire etasjer, svingstativ. Det blir en enkel pyntet kake med lilla roser i forskjellige sjateringer, og noen kalaer... Ikke mye stæsj!!! Det blir en marsipankake etter mannens ønske! (Det er det beste han vet!!)

Mor og svigermor har også ordnet med kaker, så ved siden av bryllupskaken blir det kringle, sjokoladekake, nøttekake, verdens beste, daimkake, iskake, kransekake, fromarsjkake og en kake til jeg ikke husker navnet på! :tommelsmil:

Gaveeskene til gjestene er klare, i går klistret vi inn kartong på innsiden av esken hvor det står "Takk for at du feirer bryllupsdagen vår med oss".

Vi er nesten ferdig med menyheftet, det blir så utrolig lekket! Vi har tatt med en velkommen sang, og en takk til våre hjem sang. Dessuten blir det 3 sanger fra familien.

I går var vi å sjekket ut steder hvor vi kan ta bilder, og fant mange gode alternativer!! Bare håper at det ikke regner, hvis ikke blir det studio bilder... Kan jo bli bra det også ;)

Vi har avtalt med blomsterforretningen at vi skal komme ned å snakke om blomster, mannen skal bestemme min brudebukett.

Vi skal ha toasmastermøte, og møte med lokalet i uke 33.

Nesten alle gavene til våre hjelpere er kjøpt inn, mangler bare ca 6 rødvin. Men det ordner seg jo fort!!!

Mannen og jeg skal inn på salongen der han skal leie klær til torsdag, da blir det endelig prøving.. Også skal vi bestemme hvilken farge det blir på klærne hans, ivory eller grå... :sjarmor:

Ellers er utdrikkingslaget til mannen til lørdag, jeg gruer meg, han tenker ikke så mye på det!! :grine2:

Har begynt å kle om engangskameraene også.... Vet ikke om det blir super fint, men lilla er bedre enn sebrastriper...

Vi har gjprt ferdig forsiden til gjesteboken:=)

Og jeg gleder meg til å bli gift!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, WOW - her skjer det saker! :klappe:

Morsomt, skjønner godt at det ikke blir mye tid til overs... Og nå er det jo jammen meg ikke lenge igjen, 1 mnd og 2 dager! :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Ble nesten svimmel av å lese innlegget ditt... så mye dere får gjort! Skikkelig flinke! :klappe: (nå ble jeg ikke stressa i det hele tatt i grunn... :frustrert::ler:;) )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Ble nesten svimmel av å lese innlegget ditt... så mye dere får gjort! Skikkelig flinke! :klappe: (nå ble jeg ikke stressa i det hele tatt i grunn... :frustrert:  :ler:  ;) )

Akkurat sånn følte jeg og det! :Nikke:

Dere har vært utrolig flinke, men kjenner jeg blir litt stressa når jeg ser alt dere har fått gjort! :sjenert:

Håper virkelig du får fri da! Skal krysse fingre og tær for det!

:ler: Bra det beste han vet er deg da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser jeg har skrevet at det beste mannen vet er marsipankake, men det beste mannen vet er nok meg :ler:

:hoho:

Forresten kjempekjekt at du fikk fri! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt i ny jobb i dag.. Og fri, nei det var ikke noe problem!!! Så glad!!!

:hoppe: WEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Så bra!!!! :hoppe:

Hvordan var ellers første dag i ny jobb da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag på ny jobb er slitsom... i alle fall siden jeg jobber to ekstra timer etter den ordinære 8 timers vakta!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag på ny jobb er slitsom... i alle fall siden jeg jobber to ekstra timer etter den ordinære 8 timers vakta!! :roll:

...men så flott at du fikk fri! Skulle vel egentlig bare mangle, selv om jeg jo skjønner at det er vanskelig å spørre om fri også, første dagen på jobb liksom! Meeeen, alt ordner seg for snille piker! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var mannen ferdig med sitt utdrikkingslag... Stakkar, han har aldri vært så full... Ble en lang natt dette her, rett før jeg ringte legevakta... :overrasket:

En ting er sikkert, må jeg spille paintball, ja da nekter jeg.. Kan da ikke ha sånne sinnsyke blåmerker jeg!!!!

Vi har bestemt oss for å ta en liten bryllupsreise, det blir en uke til Rhodos. Vi reiser tidlig søndag morgen etter bryllupet, og jeg gleder meg. Vi forlovet oss på Rhodos, så det er litt kos å komme tilbake dit :klem:

Ellers er det vel ikke så mye som har skjedd, men litt er det jo.

*Sløret mitt har endelig kommet, og jeg er veldig fornøyd. Takk til TT.

*Jeg har funnet et smykke, nå gjenstår det bare å kjøpe det.

*Vi har avtalt siste møte med fotografen.

*Vi har avtalt møte med floristen.

*Vi har bestillt bryllupskake, og jeg har fått dempet pynten.

*Vi har nesten gjort ferdig menyhefte, det mangler kun en sang fra mine besteforeldre.

*Vi har avtalt fellse møte med våre toasmastere og de på lokalet vi skal ha festen i.

*Vi har bestemt oss får å lage takkekortene selv.

Ellers er det mye nytt på jobb, så jeg kommer til å fokusere på det en uke til.

Kos dere alle sammen.. Nå er vi snart gift alle sammen :ler::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

:ler: Kan tenke meg at et ble en gangske så fuktig-kveld på sambon din igår. Stakkar... vet akkurat åssen har det. Jeg ble nemlig veldig full og gjett om jeg var dårlig 2 dager etterpå.

Du har fått gjort mye du også ser jeg, så flink du er. Her er det om å gjøre å presse seg til å gjøre ting ferdig. Begynner nemlig å bli litt lei og gleder meg til jeg blir kone og ferdig med bryllupsplanlegging. Men ville ikke vært foruten opplevelser og erfaringene jeg har fått gjennom det siste 11 mnd.

Du får ha en fortsatt fin søndagskveld!

Nattaklem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så bra dere får til en bryllupsreise! :)

Må ikke være redd for paintball da! :ler: Jeg spilte jo også det i utdrikningslaget, og kom fra det uten et eneste blåmerke. Du må bare skyte som en gal, så rekker de ikke å treffe deg! :ler:

Trives du på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det avtalt møte med de som vi skal leie klær av ti brudgommen også:=)

Jeg trives kjempe godt på jobb, men det gjør at jeg ikke har mye tid her inne altså... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg skrevet av vi drar rett fra bryllupsfesten på bryllupsreise????? EN LITEN TUR TIL SYDEN SKADER IKKE!!!! Sol og varme!!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg skrevet av vi drar rett fra bryllupsfesten på bryllupsreise????? EN LITEN TUR TIL SYDEN SKADER IKKE!!!! Sol og varme!!!! :klappe:

Høres deilig ut... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Sååå deilig da... godt kan jeg tenke meg det blir for dere å dra avsted og nyte hverandre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært å hatt prøvetime hos frisøren. Det blir et veldig bra resultat ja :) Men vi må selvsagt benytte oss av alt det løshåret vi kan!!! Jeg har dessuten kjøpt meg hårfarge, så da er håret planlagt i alle fall.

Det blir en helt enkel frisyre, uten diadem eller tiara. Mulig jeg setter inn noen såenner med perler på. Men har ikke helt bestemt meg ennå:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...