Gå til innhold

Hvordan sjekke interessen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en mann jeg syntes godt om og kunne tenke meg å bli bedre kjent med.... Jeg skulle gjerne "sjekket temperaturen".... 

Men jeg har vært av markedet så lenge at jeg er helt ute.... 

Jeg vil ikke være direkte å si at jeg syntes han er flott både inni og utenpå.... 

Kom med dine beste tips for å sjekke ut om han kan syntes det samme om meg.... 

Ingen felles venner, ikkeno å finne i sosiale media.... 

Anonymkode: 516a9...a71

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du må ta kontakt på en eller annen måte. Send en melding da om dere skal finne på noe! Gå en tur, ta en øl på byen ved en anledning. En melding! Det er alt som skal til, du vil få bekreftelse eller avvisning. Den sjansen må du ta om du vil føre dette videre. Eller bare spørre han når du møter han ved en anledning. For i drømmeland skjer det absolutt ikke noe som helst :)  Du må ta et initiativ om du vil nå frem, når han ikke gjør det. Ta sjansen da! 

Det er så frustrerende å se så mange ønske seg noen, og så ikke tørre å ta et initiativ, ja du kan bli avvist. Det har jeg blitt mange ganger. Men driter i det og går for det jeg vil ha om det er rett person. Blir man avvist? Furte litt og gå videre :)  

Endret av Duftavsommerregn
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare spørre om han har lyst å ta en kaffi en dag da?

Anonymkode: 41749...3af

Skrevet

Ja, som Duftavsommerregn sier, så er det nærmest uungåelig å ta temperaturen uten å komme i kontakt med vedkommende. 

Er det noen plasser han bruker å gå, hvor du kan møte han "tilfeldig"? Å møte noen tilfeldig over flere ganger vekker interesse, og gjør det enklere å ta kontakt med han uten at det kommer ut av det blå liksom. 

Eller du kan sende han melding ut av det blå på facebook eller instragram. Mannfolk er enkle dyr sånnsett, du får ja eller nei. ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...