Gå til innhold

Tips til strap-on, hvem er gode å ha på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, noen som har tips og erfaring med strap-on belte? Hvem som sitter godt på, er fersk på dette....men kjempelyst å kjøpe en for å overraske mannen da han liker å bli kost analt.

Anonymkode: 1daa0...98a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri prøvd, men så spennende, da.

Jeg ville sagt at du velger liten størrelse, masse glidemiddel og starter forsiktig. Når man er erfarne elskere og er vant til litt av hvert, så er det fort å glemme at her er dere begge "jomfruer". Du har mindre føling med en strap-on om når ting butter imot og slikt, så ta det med ro første gang. Hvis han begynner å jokke bakover, så kan du jo plukke opp tempoet litt ;)

Også kult om du velger noe som stimulerer deg samtidig. Selv om du gjør dette hovedsaklig for hans del, så er det mange par hvor begge får noe ut av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vurdert en strapless? Ingen erfaringer her. Men lucky duck, mannen din!

Anonymkode: 17cb3...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

King cock. God og myk konsistens 

Anonymkode: 845a8...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig forresten med hn over, strapless bør du også titte på, da får du også nytelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig forresten med hn over, strapless bør du også titte på, da får du også nytelse. 

?

Hva vet du om hva andre får «nytelse» av?

Min erfaring med strap-on er at man like gjerne kan ta et kosteskaft, litt superlim og noen reimer - og det blir minst like bra 😕 

Hadde nok heller gått for en dildo og hatt full kontroll 😁

Anonymkode: 2ef3f...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er en ung mann, men har erfaring med å bli tatt med strapon. Hvis typen din har erfaring med anal lek og kos med dildo eller butplug. Da ville jeg gått for en ganske stor og lang strapon, av 'myk' konsistens. Den former seg etter analen og sklir inn, uten å 'butte' i noe der inne. Opplevelsen er bare amazing, hinsides og vill. Orgasmene er nesten til å dø av, blitt helt avhengig😊😉

Anonymkode: 4b0ea...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...