Tilde Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #1801 Del Skrevet 6. juli 2005 Da har vi hatt playdate hjemme hos oss Godt at Bompi har lært seg å komme frem her i verden hun også nå. Morsomt å se de kveltre seg rundt på gulvet og kjempe litt om lekene Og så er det greit å se litt andre folk,for både meg og Bompi Bamsen jobber som en gal nå, i går kom han vel hjem nærmere halv tolv.Og så var Bompi våken 3 og 5... Pappaen angra han ikke la seg i kjelleren.Jeg haaata rimelig der i 5 tida, skikkelig sytete ramp.Stod opp og lagte ei flaske,da roa hun seg etterpå og sov til vel nesten 8. Hun brukte en heeel time på å sovne i gårkveld også... Ållet og kavet rundt i senga. Ikke normalt.Men jeg tror ikke det er tann på vei.Men i dagmorges hadde hun den megableia da,så det kan jo ha vært magen.Eller for liten nattas muligens.Tror kanskje 74 er for lite nå.Men 80 er stort... Sulten...Lyst på noe godt.Men hva?! Tror ikke vi har noe godt i skapene.Iallefall ingenting som går kjapt nok...Gå og kikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #1802 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg grillet meg baconpølse med ost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #1803 Del Skrevet 6. juli 2005 Test Du bør stemme... AP Så godt matcher du med de forskjellige partiene: Disse partiene bør du vurdere: AP 61,3 % SV 61,2 % SP 51,3 % Disse partiene bør du styre unna: V 43,6 % KRF 41,1 % FRP 32,1 % H 31,9 % Hele 32,1 samsvarer med Frp?!! :o Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #1804 Del Skrevet 6. juli 2005 Da har vi hatt første tur i trilla.Bompi satt så kry og kikka og kikka på alt som foregikk.Flott ny utsikt Men jeg syns hun er litt liten i den,og ikke er det god fotstøtte for henne,de dingler utforbi.Pluss at det ikke er selerr over skuldrene bare over magen.Hadde løs sele da i tillegg.Vi trillet på butikken og så til mormor for å vise oss frem, og okkupere badekaret hennes. Bompi syntes det var gode greier å bade i mormors store badekar, og det syntes mamma også(som kom på at hun har jo nøkler... Mormor sa med streeeng stemme "Det skal se likt ut som når dere kom!" ) Ellers så sovna Bompi ganske greit nå.Nattas i 80 nå da.Får håpe natta blir grei også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #1805 Del Skrevet 7. juli 2005 23.00, 23.30, 03.00, 05.00,07.30..... Prøvde å bedrive litt oppdragelse i 5-6 tiden,men hun er jo tydeligvis sulten...så da stod eg til slutt opp og varmet en flaske 120 ml gikk kjapt ned og så sovnet hun. Noe dritt å ikke ha nok melk ja. :evil: Bamsen la seg klok av skade i kjelleren i natt... Bompi har blitt en liten tyrann. Kan det være på tide med nytt rom?! Hadde liksom tenkt å vente til etter ferien...Da skal hun jo ligge på rom med oss uansett. Når hun er så stor skal hun jo liksom klare å sove natten gjennom(slik hun faktisk mer eller mindre har gjort) men nå er hun jo nesten verre enn noen gang synes jeg... Tror nesten det har blitt en vane forr henne å våkne opp å få litt kos på disse tidspunktene.Men jeg tror også hun er sulten... Har ikke vært så flink å spise grøt og middag nå i det siste. Tror hun begynner å bli litt "bortskjemt" som svigermor så fint sier... Nå er det heldigvis snart tid for legging snart.planer om å sove litt jeg også ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #1806 Del Skrevet 7. juli 2005 Messenger er kjekt å ha! Da kan en invitere venner til grillings og badings på terrassen sånn helt plutselig... Og jammen rakk vi ikke både å grille og bade før himlens sluser åpnet seg, og vi måtte redde alt for så å fortsette inne. Fikk filma Bompi nog venninna litt når de bada også.Hun andre er ca 9 måneder større da, men det er kjempegøy å ha noen å se opp til og lære seg noen triks av... Så søtt når de ser på hverandre,tar på hverandre og stjeler/gir leker...Men hun andre ble litt sjalu da Bompi lekte med pappaen hennes Miiin pappa! Klenge, klenge! Blir spennende å se hvordan det går når de skal på ferie sammen om ikke så veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. juli 2005 #1807 Del Skrevet 7. juli 2005 Blir sikkert gøy det, da. Spesielt hvis de får dra i Løveparken. Kan jeg legge deg til på min messenger, foressten? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #1808 Del Skrevet 12. juli 2005 Selvsagt kan du det @lfa Trenger ikke rope... Hmm,hvor er alle favorittsmileys? Ikke sjekka så mye rundt omkring enda,ikke har jeg tid heller for Bompi ligger å roper "dadadada-DAAA" og er nok rimelig sulten... I dag var hun våken og sutrete i 5-halv 6 tiden,tok henne oppi til meg,men hun bare kavet.Gikk og laget melk,og da sovnet hun.Pappaen var så irrritert at han mente vi hev henne på eget rom til helga...Får nå se om det blir noe av... Ok.Frokost nr 2 på Bompi nuh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #1809 Del Skrevet 12. juli 2005 Yeyh! :D Jentetur til Aberdeeen under planlegging! Bamsen mente jeg kunne ta meg en weekendtur når han har perm/ferie, jeg nevnte det for en venninne og hun skal der med jobb,men kan forlenge oppholdet sitt til helga, så da blir det nok jentetur... Må bare sjekke ting og tang.Om jeg kan bruke bonuspoeng feks.Og obsesse over om jeg klarer å være borte fra Bompi ei hel helg... Men det er leeenge til enda da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 12. juli 2005 #1810 Del Skrevet 12. juli 2005 Ha en fortsatt god sommer! *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #1811 Del Skrevet 12. juli 2005 Næmmen Zianta! Såå søt Henning Niklolai er ! Goood sommer til deg også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 12. juli 2005 #1812 Del Skrevet 12. juli 2005 Så gøy med jentetur! Selv om det er lenge til, men planlegging er gøy det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #1813 Del Skrevet 13. juli 2005 Planlegging er gøy ja :D I dag har vi sittet på msn,hun på jobb og jeg mens Bompi sov,og gira oss opp og sett på hotell.Har ikke bestillt enda da,selv om vi ble ganske enige om et fordi de ekstra poengene jeg måtte kjøpe på Eurobonus ikke blir registrert før i morgen,og dermed fikk jeg ikke bestille flybilett enda. Tomorrow,tomorrow... Svigerinna mi fikk overta hus i dag,sånn i hurten og sturten likevel før ferien,så nå er Bamsen og alle andre borte og taper og maler og flytter og styrer.Skulle male stue og gang.Tipper det går fort når de er så mange.Om malingen bare tørker da.Bompi og jeg var med bort og så litt,og så trillet vi hjem etterpå.Skikkelig fint og praktisk,kjempesvær terrasse og store rom.Bare litt misunnelig på stort fint vaskerom og bad... Ellers så har jeg tatt meg en tur rundtom huset og sprøytet ugressmiddel...Titter opp mellom beleggningsstenene Det var en del ja.Vondt i ryggen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #1814 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Bompi har 38.4 i feber. ikke mye,men det er første gang(som jeg vet om da..) Litt sutrete også. Lurer på om det ikke er en tann til på vei. Og så har jeg nå fått bestillt fly.Tidlig på fredagen og i halv tolvtida på søndagen.Greit det.Da får jeg mye utav fredagen,og søndagen er vi sikkert slitne og vil hjem uansett.Venninna mi skulle bestille hotell når hun ombestilte biletten sin.Håper det ble det jeg helst ville.Svømmebasseng og badstu er ikke å forakte etter en hard shoppingrunde... :blunke: Endret 14. juli 2005 av Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #1815 Del Skrevet 14. juli 2005 Yeyh! Hotell bestillt! Superior med badekåper,belgisk sjokolade og greier måtte vi jo ha på husmorferie... Bompis feber steg til 38.8 så da fikk hun seg jammen en liten sak inn i rumpa før hun skulle sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. juli 2005 #1816 Del Skrevet 14. juli 2005 Eeh.. jeg tror ikke msn'en min vil ha deg på lista? :klø: Jeg så at du logget på i går kveld, men da protesterte min msn... Tror jeg har fått rettet opp i problemene nå, men jeg vet ikke om jeg får deg opp? Får du opp meg? :icon_question: Høres herlig ut det hotellet, da. Blir sikkert en fin tur. Håper den lille saken gjør underverker for Bompi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #1817 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg får deg opp jeg iallefall,@lfa... Men jeg har oppgradert til den nyeste versjonen.Har du? Tror den lille saken har fungert littegrann... Feberen er nede og humøret er litt beder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #1818 Del Skrevet 14. juli 2005 fytti grisen!!!! Gav Bompi melk...Først feis hun skikkelig,så nærmest besvimte hun og så spydde hun opp all melka over hele meg og segselv... Ut og skifte nattas.Prøvde å gi melk igjen,men nei,hun sovnet av.Sjekka tempen.Hadde heldigvis begynt å gå ned igjen, var oppe i 38.8 igjen,men var da 38.5... og Bamsen er ute med jobb.Iiiiik! Me not like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 14. juli 2005 #1819 Del Skrevet 14. juli 2005 God bedring til Bompi. Det er ikke greit når de små er syke. Gruer meg til første gang Henning blir syk. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #1820 Del Skrevet 15. juli 2005 Takk Zianta Det er jammen ikke noe særlig å ha syk baby nei.Heldigvis spydde hun bare den ene gangen.Hun sov ganske godt til i elleve-tolvtiden,men jeg noe sprang nervøst frem og tilbake,men så våknet hun 1-2 ganger i timen hele natten gjennom...Og er jeg noe trøtt eller?!! Og så skulle hun stå opp 6.... Arrrg... Men i dag er det heldigvis ingen feber.Enda iallefall.Ingen nye tenner å se heller... Men sutrete det må jeg nok si at hun er...Sikkert trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå