Tilde Skrevet 26. juni 2005 Forfatter #1781 Del Skrevet 26. juni 2005 Ok.Tror Bompi er allergisk mot mango.Fikk røde prikker i nakken i går.Nå i kveld etter litt til mango så har hun enda fler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #1782 Del Skrevet 27. juni 2005 Glemte Bompis fysioterapi i dag.Det er direkte flaut faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #1783 Del Skrevet 27. juni 2005 Da har vi vært hos mormor og morfar og spist hjemmelaget fiskegrateng med fisk i som morfar har fisket selv.Bompi fikk også smake litt,men best var nok isen Vovven ble også inspisert.Stakkars,den fikk ikke lov til å komme inn,røytet visst for mye. Og så har jeg plutselig masse penger på kontoen What to do?! What to do?! (Tror ikke jeg trenger hjelp @lfa... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. juni 2005 #1784 Del Skrevet 27. juni 2005 Greit, det. Kan bruke skattepengene mine, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #1785 Del Skrevet 28. juni 2005 Ja,de var også kjempegøy! Begge deler kom på samme dag så nå føler jeg meg som rene Krøsusen her...Spørs om det ikke blit litt shopping i dag... Utslettet til Bompi så ikke noe bedre ut i dag.Ser ut som masse små stikk eller kviser bortover nakke og skuldre.Kan liksom ikke ære soleksem heller år det er der hun ikke fikk sol på seg?!Nå prøvde jeg med litt zink på...Kanskje jeg bør gjøre noe om det ikke går vekk snart?! :klø: Der ringte fysioterapeauten :oops: Han bare lo heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #1786 Del Skrevet 28. juni 2005 :evil: Det tok nesten 40 min før Bompi sovnet i vogna.Grrr...Så irrriterende vanskelig da!Hadde jeg lagt henne inne i senga hadde hun sovnet på under 5 minutt,det er jeg sikker på.Grrr...Og så våknet hun etter 30 min, vanligvis sover hun 45-60 minutt.Arg! Hvordan skal dette gå når hun skal begynne i barnehagen?! Så var for lyder som hun er også... Det letteste er jo å legge henne inne,men hun må jo ikke bli avhengig av å bli lagt inne... Og hvordan i all verden skal det gå når hun liksom skal sove i trilla på ferie?! :roll:tipper det blir hylekonsert. Må vel ta den frem og teste på forhånd tipper jeg... Elllers så så vi gakkene da.Det var jo kjekt :)Skikkelig stilig syntes Bompi. Og så hilste vi på en liten gutt og mammaen hans på et galleri.Kjærester er lett å få om en bare holder tunga beint i munnen.. Spann og spade kjøpte vi også.Nå mangler vi bare ren sand i sandkassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #1787 Del Skrevet 28. juni 2005 :-? Jeg blir helt matt... Snakket tilfeldigvis med ei i dag og det virker som noen smartinger tror jeg kommer tilbake på jobb i august... Jeg har sendt mail til sekretæren i april om når jeg kommer tilbake og reknet med hun gav beskjed videre eller skrev det opp et sted,men det er kanskje ikke gjort? Uansett så er det jo bare for dem å sjekke permisjonspapirene da?! Så i morgen må jeg nok ta en skikkelig gøy telefon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #1788 Del Skrevet 29. juni 2005 Grudde meg masse,kokkelurte som vanlig og sovnet ikke før etter halv 2 engang,og så våknet Bompi i 3 tiden og i 6 tiden.... Ringte og traff bare vaktmesteren,de andre hadde ferie.Ok, ringte mobil.Og det gikk greit,ingen krangling nødvendig.Bare en dustemikkel som antok ting og ikke hadde kontroll på sakene...Phu! Ganske letta etterpå... Så har vi vært og lekt hos Bompis venninne.Koselig.Gøy å se hvor like de er i utvikling.Hun andre hadde fått teken på å dra seg bortover gulvet da.Bompi ligger nå i hardtrening Tror det er lurt å ligge rett på gulvet litt,der er det bedre gli enn på matta. Leste ellers om de bassengene som er bakteriebomber. Bamsen har velig lyst på sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #1789 Del Skrevet 29. juni 2005 Mormor og morfar hadde visst fri i dag.Nøt sola hjemme og ville ha besøk på terrassen,ringte og vekket Bompi midt i luren,heldigvis sovnet hun igjen sammen med mamma i sengen.Etterpå var det bort og teste små babytær i gresset.Mormor måtte jo bare kle av litt i 20 graders varme Hun har et noe sært forhold til Bompis lår,knær,legger og tær... Synes de er så "gobne og goe", "herlige" osv Er jo ganske enig da,men mormor er ekstrem... I morgen blir det vaksine på Bompi.Og jeg tror jeg må leite opp noen sommerbukser.Var jo gravid sist sommer og nå finner jeg ingen høvelige bukser i skapet... Ikke så lyst å handle med Bompi på slep da.Kanskje etter pappaen komer hjem?!Ikke lyst å vise mine bleike legger offentlig heller,men dongeri var rimelig klamt i dag... Pusen kom inn med dritt i rompa.Koselig å kjenne en mistenkelig lukt når han hopper opp i fanget... :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. juni 2005 Forfatter #1790 Del Skrevet 30. juni 2005 Fantastisk vær!! Så i dag etter kontrollen shoppet Bompi og jeg badebasseng,badeball og badering.Så var det hjem og sove for Bompi og den store lungetesten for mamma... Etterpå var det rett i nettoen og i badedrakta.Herlig!!Knipsa bilder og filma første bad også Da vi var ferdige og Bompi satt og spiste middag, ringte mormor og ba på sine knær om ikke Bompi kunne bade litt til Of course! Ikke vanskelige å be vi!Morfar kom også etterhvert, men gikk hjem for å snu høy og spise, mormor ble igjen og så grillet vi.Pappa kom for sent hjem til å se bading.Men han fikk store planer om å plassere seg der med ei øl senere Nå er han sendt ned på Obs for å kjøpe parasoll.Det må vi jo ha. Bompi fikk kort fra venninne på Sverigetur i dag.Skikkelig fint sånn Larsonbilde så jeg satte det i ramme.Kan ha det på rommet sitt. Kanskje hun har komt hjem?Planer om å kanskje invitere et par venninner av Bompi til bading i morgen hvis det er like fint vær. Dette var gøy! Ellers så var Bompi 8660 g, 71cm lang og 45 cm rundt hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 30. juni 2005 #1791 Del Skrevet 30. juni 2005 Grattis med nytt baseng. "Lille" bompi har bitt stor jente da - tiden går så fort. Fortsatt god sommer! Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #1792 Del Skrevet 2. juli 2005 Takk Zianta Og i dag har Bompi fått nytt bilsete.HTS BeSAfe Izi Kid med svart og rødt trekk.Tenkte det var greit å kjøpe før vi reste til Danmark.Blir nok bedre når hun kommer litt høyere opp og får kikket ut vinduet.Men vi har ikke festet og testet det enda,for pappaen ble etterlyst på jobb og måtte reise inn og hjelpe, og vi andre to hoppet av hos mormor. Så reiste vi i mormors bil til Elkjøp og kjøpte støvsuger sammen til lillebrors fødselsdag.Han hadde faktisk ønsket seg noe fornuftig.. :o Og så har han og samboer visst fått seg en hund til!! En blandingsvalp, et eller annet med labrador sa mormor,vi har ikke sett den enda.Skulle ønske det var en liten nusselig sak jeg da, men den var visst allerede like stor som Beagelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #1793 Del Skrevet 2. juli 2005 Bompi kommer seg frem her i verden!!! En hånd drar og så skubber hun med albuen og krøker ene foten opp. Sååå flink! Ellers så spilte hun fotball på terrassen i dag.Holdt henne i hendene og hun følgte etter ballen overalt og sparket den. Jeg er helt imponert ! Ikke at jeg vil hun skal bli fotballspiller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 2. juli 2005 #1794 Del Skrevet 2. juli 2005 Fotballspiller er ikke det verste man kan få. 8) Tassen min har visst ikke arvet mammas fotballbein. Han interesserer seg ikke for det overhodet. Mye mer interessant og være med og plante blomster f.eks. Og så verner han om de som det skulle vært en verdifull skatt. Ri på hest er også toppers. Så når alle kompisene hans drar på fotballtrening om et år eller to, går vel han i stallen sammen med jentene og steller med hestene..... eller luker i bedet... Er ganske liberal mamma jeg, da. Han får gjøre det han har lyst til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #1795 Del Skrevet 3. juli 2005 Det er bra @lfa! Liberale mammaer liker vi Bamsen steilet litt da jeg snakket om hva Bompi skal få av mormor til 1 årsdagen.En bondegård?! :o Hva skulle hun med det liksom?! Klart hun skal ha en bondegård! Og jammen har ikke mamma kjøpt en liten plastikk lastebil også allerede... Ellers så har vi vært i selskap til onkel i dag.Pappa var på jobb da(og blir der i all evighet fremover...) Bompi var skikkelig søt da, hun var skikkelig facinert av lillebrors kjæreste,men sjems da hun så tilbake på henne i begynnelsen.Snudde seg bort litt sjenert... Såå søt! Lillebror syntes det var så rart at så små kan være sjenerte og sjems. Det som er bra da er at Bompi ikke er redd de lenger.(De ler litt masse og høyt..)I dag var hun ganske våglig og var masse på fanget til onkel.Eneste var da hun gikk til ham første gangen så ble onkel litt redd for hun skulle til å sugle på ham rett i fjeset, og det stokk hun av og begynte å gråte... Litt synd når hun var så våglig.Men det gikk fort over da. Den nye vovven fikk hun også se, den likte hun kjempegodt og den likte henne.Hun gliste og den slikket Skikkelig skjønn valp.Svart og hvit og utrolig myk og god i pelsen,nesten som en katt. Men mor hadde tatt veldig feil i blandingen da... Det var Berner Sennen og Border Collie visst.Veldig fin hund :hjerter2: Tante lovet at hun skulle få ri på den når hun ble større... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #1796 Del Skrevet 4. juli 2005 I dag har vi vært og sett på huset lillebror og kjæresten har kjøpt.Det er fra 50tallet,men skikkelig fint oppusset og romslig.Stor stue nede og 4 soverom oppe,lyse fine farger og stor terrasse.Sandkasse også noterte Bompi seg Var et godt kjøp egentlig synes jeg.På tide han kommer seg heeeelt ut fra mor og fars hus nå (7 år lengre enn meg... ) Ellers så gruegleder jeg meg til Bamsens ferie når vi skal male stua.Skal bli deilig å få malt taket hvitt og panelet et eller annet lyst.For hyttepreg for vår smak med så mye trehvitt. Lurte litt på cafe latte,men jeg må nok sjekke litt mer... Men jeg lurer litt på hvordan vi skal klare det sånn rent praktisk.Tror vi kommer til å trenge litt hjelp ja...Og barnevakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #1797 Del Skrevet 4. juli 2005 Yeyh! Vi skal overnatte en natt i Danmark her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. juli 2005 #1798 Del Skrevet 4. juli 2005 Cafè Latte er fin den, da! Skal ha den på soverommet, vi. Enig i at mye panel er hytte... Men maling gjør underverker. Har heldigvis ikke noe slikt vi, men har jo mye annet rart, da... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #1799 Del Skrevet 5. juli 2005 Ja,jeg tror den fargen kan bli fin,men jeg må bare undersøke masse alternativer først.... Og hvilken farge skal taket ha?! :klø: Vil ikke ha kritthvitt tak heller.Og der det faktisk er tapet i stuen,skal det være lyst slik det er eller skal det males også?! :klø: Og hva med vinduskarmer?! :klø: Tror jeg må sitte litt på fargevelgeren ja... Og så har jeg kjempelyst å legge fliser i yttergang og parkett i gangen.Det kniiiirker noe heeeelt forferdelig der :-x Men hadde vi fått bort knirkelyden?!! :klø: og så vil jeg jo ha det fancy badet nede da... Tror jeg blr slenge inn en kupong Ellers så har Bompi et rart forhold til Hipp kjeks, først er det stor stas,hun sutter og gumler,men så når den nærmer seg slutten eller brekker er det heeelt galt...Forstår ikke helt hva det er... Er det plutselig for mye i munnen? Er hun ulykkelig for at den smuldrer opp/brekker/blir borte? Er det ikke godt lenger? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #1800 Del Skrevet 5. juli 2005 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå