@lfa Skrevet 13. juni 2005 #1761 Del Skrevet 13. juni 2005 Hehe, jeg er også glad for at undertøysmodell ikke er mitt levebrød. Men jeg synes likvel man bør kunne si hva man mener om diverse kropper uten og få tilbakemeldinger om at man bare er misunnelig. (Jeg har ikke skrevet i den tråden, altså...) Smaken er som baken... Spraytan... jeg prøvde en slik i ansiktet en gang for lenge lenge siden. Aldri mer! Vasket og skrubbet med klut for og få bort greiene. Gikk heldigvis greit, så jeg slapp og gå ut som stripete sebra... Nå jukser jeg på de hvite flekkene jeg får etter solariumet... (gidder ikke snu på meg...), sprayer litt der og vips, så blir man brun overalt! En gang bommet jeg og ble litt ekstra brun der jeg egentlig var brun fra før, men siden det var på baken, brydde jeg meg ikke om og skrubbe... Ikke så mange som har baken min i synsfeltet uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #1762 Del Skrevet 14. juni 2005 Kanskje jeg skal droppe den spraytan greia... Var i barnehagen igjen i dag.Gadd ikke spør om noen andre kjente ble med,men det gikk nå greit likevel.Litt slitsomt med andre småunger da som er veldig opptatt av babyen,men som stjeler lekene hennes eller gir henne leker for så ta dem bort 2 sek etterpå... Men Bompi gav nå ikke opp uten kamp en gang da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #1763 Del Skrevet 15. juni 2005 Satt i 40 min på venterommet før jeg spurte når det var min tur og da fant jeg ut at timen var i morgen.... :evil: GRRRRRR! At det går an! Rimelig irritert på megselv. Fikk timen utsatt til neste uke da slik at Bompis tante har mulighet til å passe henne igjen. Det er sååå irriterende! Innkallelsen lå på kjøkkenbordet,men jeg hadde skrevet opp feil dato i kalenderen og det er den jeg ser på...Virker som det bare er meg som klarer å gjøre sånne ting altså! :evil: Så nå kan jeg gleeeede meg til neste uke.... Bompi hadde det gøy da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juni 2005 #1764 Del Skrevet 15. juni 2005 Sorry et jeg ler altså, men jeg klarer ikke la være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 15. juni 2005 #1765 Del Skrevet 15. juni 2005 Det er godt vi er fler om å gjøre slike bommerter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #1766 Del Skrevet 16. juni 2005 Hmpfr! I dag skal vi på middag hos M, K er også her på ferie så det blir kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #1767 Del Skrevet 17. juni 2005 Koselig i går Bompi var utom seg og rev av Bs sokk. Er det sånn en skaffer seg kjærester?! Bompi fikk også et søtt sommersett med Ole Brum og Heffalumpen på.Godt vi skal til Hellas en tur,ellers så hadde vi vel aldri fått bruk for noen av sommerklærne hennes... Meeeen, så glemte jeg mobilen der... Og så glemte vi svigerinnes bursdag i går.... :oops: Bamsens bror ringte Bamsen og lure på hvor vi var hen...Den mener jeg at jeg ikke hadde hovedansvaret for altså.Bamsen hadde reminder på dataen,men siden han var på kurs hele dagen og sosialt samvær på kvelden så så han jo ikke den...Og jeg var jo på middag. En liiiiten invitasjon hadde jo hjulpet slike brødhoder som oss å huske bursdager da...Så nå mener Bamsen vi må kjøpe ekstra dyr gave, og det bør vi vel. Jaja.Hva mer skal gå galt nå da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #1768 Del Skrevet 17. juni 2005 Hva skal jeg bruke 7000 til?! Broren min slapp å tilbakebetale et lån av mor og far,og dermed så får jeg tilsvarende. Juhu!!! :enig_animasjon: De skulle ikke brukes på tull og vas.... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. juni 2005 #1769 Del Skrevet 17. juni 2005 Så koselig med økonomisk overraskelse. Bare å si fra hvis du får problemer med og bruke de... Bompi er jo smart, hun! Begynner i det små med en sokk. Neste gang blir det kanskje begge... Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #1770 Del Skrevet 19. juni 2005 Smart hun ja Litt begredelig form i dag.Koselig 30årsfest med masse god mat og litt for mye drikke,men jeg skulle gjerne reist hjem 2 timer før sjåføren ville hjem...Trøtt i trynet de luxe... :-? Hadde visst gått ganske greit med Bamsen og Bompi i natt da.Jeg kom hjem i 3 tiden og gikk og la meg nede.Visste hun kom til å våkne snart.Hun hadde sovnet ved siden av ham etter "nattpuppen"... Det er han ganske stolt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 20. juni 2005 #1771 Del Skrevet 20. juni 2005 Så smart og taktisk Bompi er. Vesla tok smokkene til alle gutta, det medførte bare masse hyl :-? Senere har ho derimot lærte seg andre metoder, metoder som fører til mye,- bare ikke hyl og skrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #1772 Del Skrevet 21. juni 2005 Bompi har fått sin første tann!!! Ikke rart det har vært litt baluba om nettene og at tunga går i hundre... Og så har vi vært på omvisning i barnehagen i dag. Så fint vær at jeg våget meg på å bare ha body,bukse, sokker og en knallrosa solhatt på Bompi.Gjorde lykke det... Men det var ikke så varmt da sola forsvant, dessuten så var det midt i sovetiden, så da vi hadde fått sett oss om på avdelingen og hilst på de fleste, så stakk vi hjem.Bompi sovnet med en gang,så det var nok mange inntrykk.Fikk med Bompis veggblomst hjem som vi skal ha familiebilder på og henge opp i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #1773 Del Skrevet 21. juni 2005 Ding dong!! Og inn fra regnet kommer to jenter på 6 og 7 år som skulle ut en tur på piknik,men endte opp hos tante... Sendte melding til pappaen da etterhvert siden jeg mistenkte at han nok ikke helt visste hvor de var...Og jupp, de skulle vært hjemme på middag, men så ble de til middag istedet.Koselig det da.Bompi fikk to lekekompiser som nok kjørte henne ganske ut... Ellers så ble det klatt ca en time etter at jeg trodde Bompi hade sovnet greit... Neeeiiiiidaaaa... Ikke noe gøy å klø i tanna si Litt mer melk og kos gjorde nok susen.Enn så lenge.... Gruer for denne natta.Hun har bitt meg tre ganger i puppen allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #1774 Del Skrevet 21. juni 2005 Hørt om en påståelig impotens?! Noen uttalelser er bare heeelt...ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #1775 Del Skrevet 22. juni 2005 Barselgruppe i dag i hui og hast... Hadde heldigvis varsel på mobilen ellers så hadde jeg glemt det.Koselig da,men det var midt i leggetida så vi måtte gå etter litt over en time, da holdt ikke Bompi ut mer.Sovna pal i vogna,og sover ute nå selv om naboen bruker motorsag like ved... Lurer på om jeg bør vekke henne ett slik at jeg kan legge henne en gang til før leggetid? :klø: Tror kanskje det. Natta gikk egentlig ganske greit.Smurte med sånn dentofix eller hva det heter.Ikke no mer biting i puppen heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #1776 Del Skrevet 23. juni 2005 Grei natt Det verste er jo over når tanna har komt gjennom. Ellers så har jeg vært til min berømmelige tannlegetime i dag.Gikk greit det, la ny fylling der den midlertidige var, ikke vondt.Men nå sitter jeg her og føler meg helt skeiv og prikkete i trynet... Bompi ,tante og søskenbarn hadde kost seg,og var ute og disset i hagen da jeg kom tilbake.Bompi begynte å grine etter jeg hadde hilst over hekken og gått inn. Er visst typisk har jeg lest. De kan ha det morsomt,men ser de foreldrene så signaliserer de at de har savnet deg med å grine.Nydelig vær da Lurer sterkt på hvordan det skal gå i kveld når svigermor skal legge henne.... Ikke fritt for at jeg gruer litt.Men samtidig så må det jo være en første gang for det også.Kan jo ikke droppe REM konserten heller... Vi har jo nesten ikke gjort noe etter Bompi ble født... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #1777 Del Skrevet 24. juni 2005 Skikkelig gøy på konsert i går I dag har vi bryllupsdag og Bamsen har hatt fri fra jobb.Reiste på shopping og kjøpte oss gassgrill.Det blir bra!Men Bamsen orket ikke sette den sammen i dag.Mor og far har lik, og den var visst ikke helt enkel.Lillebror og en kompis holdt på en hel kveld visst.. Og i kveld skal vi kose oss med fløtegratinerte poteter, indrefilet, soppsaus,bernaisesaus (mååå bare!) og chips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. juni 2005 #1778 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratulerer med bryllupsdagen!!! :blomst_opp: Gassgrill er genialt, angrer ikke på at vi kjøpte en slik i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #1779 Del Skrevet 25. juni 2005 Takk @lfa Nå driver Bamsen og svoger å setter sammen det store puslespillet.får håpe det gårgreit. 1400 kostet det for gassbeholder da... Får håpe den varer leeeenge. Ringte nettopp for å høre om et vennepar ville komme bort i kveld.Ble litt skuffa da når de allerede hadde avtalt noe med noen andre. Mannen som tok telefonen,hun var ikke hjemme og han var så knapp liksom.Føler meg litt teit, men synes de er så masse med dem for tiden.. :-( Føler meg litt isolert og tafatt liksom,hadde lyst på litt sosialt liv i kveld.Er jo ikke så lett når alle har barn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #1780 Del Skrevet 25. juni 2005 Better. Vi er nå "booked in" og skal gjøre noe i morgen Dessuten så hadde vi et minigrillparty med svoger, svigerinne, mor og hund.Måtte jo innvie.Så litt sosialt liv har jeg da likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå