Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Så i grunn kunne dere trengt barnevakt, og en tur på Jans mat og vinhus, Craigs, eller et annet sted bare det var litt høyere standard enn Dolly :sjarmor:

Skal gi beskjed så fort formen stabiliserer seg, så kan jeg ta meg en kveldstur til Jæren, mens dere drar til Stavanger :wink:

Har nå fått kjøpt inn gaviscon, tok den flytende, siden du ikke anbefalte smaken av tablettene :wink: Har ikke prøvd den ennå, for i dag har formen vært ganske så fin, om enn ganske trøtt :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:wink: Den er god Vimsevips! En tur på Jans er ikke å forakte... :wink: Kun vært der en gang.Vi visste ikke hva vi gikk til så vi fikk rimelig bakoversveis... Funderte veldig på hva det kostet siden det ikke ble opplyst,lurte på om gavekortet vårt på 2000 ville holde...Det gjorde det neeesten... :ler: Men for en herlig 7 retters!!!! :tunge1:

Faktisk så fikk vi barnevakt i 1 og en halv time i dag :P Mormor kom og tok henne med seg.Det kom godt med... :sjarmor: En dusj fikk jeg tatt meg også... :wink: Faktisk så måtte jeg ringe og etterlyse henne nå før leggetid.Mormor hadde ikke fått lov av morfar å komme tilbake med henne før morfar var kommet hjem... :ler:

Formen er ikke så bra.Nå snørrer jeg også skikkelig og Bamsen har begynt å få sår hals. Vi som skal i to selskap i morgen og noe happeninggreier på søndag... Får hive innpå cvitamin og greier.

Lager enchilada i kveld.Gleder meg! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enchilada :sikle: Tror jeg skal bestille det av Ordensmannen når jeg kommer hjem på søndag..

Jan´s er ikke det billigste, nei, men maten er god da :) Selv feiret jeg 30-års dagen på Craig´s, ikke billig det heller. Det gavekortet på 2000kr hadde fått bein å gå på der også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daff dag hjemme.

Vi droppa de happeninggreiene. Bamsen var ute i går,og hele gjengen er noe redusert,så vi ble hjemme.Blåser stikker og strå også da.

Bompi har fått kosa seg i badekaret.Noe glitter fra de teite glitterklærne som dryssa overalt hadde hun enda etter badet da... :roll: Og så har vi vært en tur hos mor og far for å få noen bilder og en gave fra tanta mi. De bildene viste seg å være alt tanta mi hadde funnet i bestemors ting som hadde med meg å gjøre.Litt rørende,ja... Ettårs bildet mitt,andre bilder,feriekort,et brev jeg hadde sendt fra studietiden og et julekort jeg hadde laga da jeg var liten, pluss invitasjon og sanghefte fra bryllupet vårt. Savner bestemor nå jeg... :cry:

Tror vi skal få hengt opp etttårsbildene av meg og Bamsen i gangen og så kan Bompi sitt komme der etterhvert...

Ett bilde av meg fra fjortistiden var bare heeeelt forferdelig.Fytti grisen... Store turkise briller,det fårete reguleringsgliset og oppklipt hår... :oops: Very bad.Jeg kasta det. Bamsen lo og lo... Frekkasen. Jeg har sett fjortisbilder av ham også med hockeysveis, så det så! (Men det skal faktisk litt til for å slå det bildet mitt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte en tur innom dagboka og lese hvordan detr går med derer??

Ikke kjekt og lese det ikke går så bra med dere i heimen håper for all del at det ordnere seg raskt.

Ikke gøy med sånne dager.

Ellers da begynner til på jobb fra høsten?? Full stilling??

Jeg tror jeg blir hjemme to år stortrives hjemme og må jo benytte meg av kontantstøtten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia! Koselig å se deg :klem:

Jeg skal begynne på jobb igjen i oktober,100 % og ja,jeg gruer meg.... Kunne egentlig tenkt meg 80%, men...Nå ble det slik :roll:*mumle i skjegget*

Formen er enda ganske begredelig for både Bompi og meg.Snørr,snørr og gørr... :-( Hadde tenkt meg ned og handle noen leker til Bompi,men tror jeg dropper det,får se,iallefall mindre vind i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble shopping på oss.Kjøpte en til sånn puslespillmatte, slik at vi fikk bygd større matte, en leketelefon, bondegårddyr, en liten båt og stablebokser. Både jeg og Bompi trengte noen nye leker... :wink:

Men guuu kor lang veien er hjem med en sur baby... :-? De siste hundre metrene tok jeg henne opp og bar henne...Da var hun lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en smak av sommer :kul:

Siden Bamsen ikke kom hjem idag så gikk vi til mormor, og lekte på terrassen der med mormor og vovven.Den rare vovven rullet seg i gresset og spiste hesteblommer... :roll::ler:

Og så er det Lost i kveld :P Irriterende at jeg har glemt å kjøpe smash.Men jeg sjekket skapet nå,hadde sørlandschips og noe First price tortilla.Det er liksom ikke det samme.... Har vel noe sjokolade stasjet et sted også.Lost er liksom blitt ukas tv høydepunkt, og da er det kosetid. I helga går det bare søppel...Stort sett da...

Kan jo være Bamsen kunne kjøpt på vei hjem...

Virka som Bompi sovna greit. Bare innom med tytten en gang.Tester den nye nattposen i dag .Er bare en halvmeter for lang da... :ler: Men den er mer i passelig tykkelse for klimaet nå.Nytter ikke å legge henne uten pose,da går dyna veggimelleom... :babyjente: Eyh! Sparke!!!

Uæh! Ekkelt dyr på vinduet.Heldigvis på utsiden. Drepte en ekkel tordivelliknende sak i kjelleren i går.Ekkelt.Skal kjøpe noe spray og spraye utenfor kjellerdøren.De kommer inn under treskåla der... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig :(

Haaater å være sylta :evil: Vondt i hodet.Dessuten er Bompi livredd de skumle lydene jeg lager når jeg snyter meg... Snørrete hun også.Og hun haaater nesesugeren... Vi har det sååå gøy.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på Ikea :P

Fant en fin flettekurv til å ha Bompis leker i i stua og en del kurver til å ha luer og skjerf og slikt i i hyllene på gangen.Greit å kamuflere og sortere rotet litt :wink: Litt annet dill ble det jo også selvsagt.Og så var vi innom dyrebutikken og kikka på dyrene,og innom lekebutikken og kjøpte en sånn popupleke.Den var god å ha i bilen hjem.Da var den snille jenta nemlig litt trøtt og lei... Nok inntrykk for i dag takk!

Men som vanlig så er det ikke noe clue å ha med mannfolk... De går fortere lei enn babyer :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg ja!! :wink:

Følte meg egentlig litt småteit som sa hei og så strente videre, men med begges familier på slep så....ja... :oops: Faktisk så så jeg deg gjennom akvarieveggen tidligere,og tenkte "Det lignet da veeeeldig... Det MÅ være...", og så fikk jeg de planene om kryptiske beskjeder i dagboka :wink: Koselig da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså! Så du driver med spionasje?! :tunge1::ler:

Hadde med haleheng jeg også, ja. Men det var gøy likevel. Fant ikke akkurat på så mye intelligent og si i forbifarten jeg heller. :lol:

Hadde nok begynt og lure hvis du hadde sendt kryptiske meldinger uten at jeg visste hvorfor, så det var bra du sto frem. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en dreven luring.... Forstod du det var meg med en gang da? Eller spannt det villt oppi der? :wink::ler: Men det kan vel kanskje ikke være så mange som har en slik søt Bompi... :wink:

Ellers så er formen bedre.Bompi virker helt bra(utenom forferdelig hardt i magen i dag.. :-? ) og jeg har bare trykk i hodet.Ingen snue.What a relief!

Ingenting gøy på tv i dag.What to do?! What to do?! Lurer på om M har komt hjem fra ferie? Skal på komlemiddag i morgen da.Yeyh!!! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja, jeg rakk vel ikke ta på meg pokerfjeset... :wink:

I dag inviterte svoger seg selv med familie til grilling på terrassen vår.Så da kom svigerinne og familie også.Koselig det da.Og da de gikk så var det rett bort til mor og far på komlemiddag...Stappa?! Jupp! Tror Bompi hadde det ganske gøy da.Liker når noe skjer.Men begynte å gi beskjed hos mormor da at "nå, nå begynner det å bli nok altså!" Men litt Beatles kunne hun danse til likevel.Det var gode greier.Kjempeglad i musikk.Slokna kjapt i dag.

Og så har vi avtalt at tante skal passe når mamma skal til tannlegen igjen på onsdag... Jaiks! Tror han snakket noe om at noe av det han la var midlertidige greier... :roll: Kan jo håpe på at det bare er vanlig innkallelse... Gleder meg ikke akkuratt. Jeg som var så fornøyd nå når feriepengene kom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekkans flue inne på soverommet når Bompi skal sove!!! :sinna:

Lå og vrei meg og kokkelurte til over 2 før jeg fikk sove i natt... :roll: Fikk skifta ei drittbleie også i sånn cirka halv 2 tidenogså... :roll: Ikke heeeelt opplagt i dag.

Vært en tur på butikken og i hagesenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på hagesenter i dag. :wink:

Plantasjen og det ved Kvadrat (som jeg ikke aner hva heter...), så jeg var nok ikke på det samme som deg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm,nei,jeg så ikke snurten av deg denne gangen... :wink:

Ellers så ble jeg litt "sjokka" av den cellulitt-tråden.Kvinner er kvinner verst. Jammen glad jeg slipper å gå på en catwalk i bikini... :roll: Da skulle dere fått sett på cellulitter og "normal" kropp da! :tunge1: Arg!! Og hvor mye koster en sånn spraytan tro? Har hørt du ser skitten ut etter en uke da... Men kunne jo vært kult å prøvd en gang.Helst før jeg reiste på ferie,slik at jeg kan la vær å gjøre det før ferien om det ser helt grusomt ut... Leggene mine nekter jo å ta til seg noe farge nesten uansett da..Hva er vitsen med å bli brun på magen når jeg ikke akkuratt følger noen fjortismagevisemote?! :roll: Og har jeg noen brukende bikini tro?! Hmmm, må kjøpe sånn sunblockdrakt til Bompi kom jeg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...