@lfa Skrevet 26. mai 2005 #1721 Del Skrevet 26. mai 2005 Kinskji dit ritt ig slitt vir ilivlig mid sliki gitimisikintir pi Hibripliss? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #1722 Del Skrevet 26. mai 2005 Dit kin gidt viri.Din milighitin sli mig igsi i disjin...Ikki gidt i si... Dissiten si ir Hibripliss i Kibinhivn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #1723 Del Skrevet 27. mai 2005 Da har jeg kjøpt perleting av nabojentene.De hadde visst så lyst å komme i avisa for å ha gitt til Redd Barna Heldigvis våknet ikke Bompi av ringeklokka,jeg hadde nettop lagt henne.Jeg så de hos naboen så jeg ventet litt med å legge henne,men så kom de ikke, så da la jeg henne.Så plutselig: DING DONG!!!!Søte da. Og så måtte jeg ta pusen min inn for det kom en søt liten pus trippende.Ikke pop hos min som fremdeles slikker sine sår etter den store fæle svarte jeg måtte redde ham fra.Er vel en fornærmelse at sånne små nå prøver seg... Tror jeg har ødelagt reppen hans.. :oops: Ellers så svitsjet jeg innom TVshop i dag, lurer på om det der Pilates har noe for seg... Men det som er typisk,hvis jeg nå gadd å kjøpe det,er at jeg nok aldri hadde funnet tid til å gjøre det... Men...Bør jo ned i vekt da... :evil:20 minutt 3 ganger i uka er jo egentlig ingenting.Men det var den motivasjonen da. Bamsen har ikke mindre enn 3 treningssaker som støver ned nede i kjelleren.Kan jo bruke dem.Men hvem gidder det når det ikke er tv nede? Dødskjedelig...dødskjedelig uansett da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 27. mai 2005 #1724 Del Skrevet 27. mai 2005 Motivasjon og tid er vi flere som sliter litt med. For øyblikket blir det jo ikke så mye, her jeg ligger i senga, men ellers prøver jeg å gå en tur hver dag. Går sammen med Vesla da, så turen blir ikke alltid så lang, selv om vi er borte 1t. Tempo er vel heller ikke ideelt i forhold til trening, men koselig det er det. Og ikke rent sjelden er det ei som vil opp på skulderen, så da blir det om ikke annet litt styrketrening Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #1725 Del Skrevet 28. mai 2005 Styrketrening får jeg også i bøtter og spann Lurer på hvor mye hun veier.Må veie over 8kg nå,minst... Ellers så har jeg finnet ut de siste tre-fire dagene at i 6tiden om morgenen så har Bompi sin største gang i bleia... Kunne hun ikke ventet til 8 f.eks?!!Så irriterende for det er jo fø pappen står opp også. Har prøvd å skifte i senga en gang,men pappen ble rimelig sur... Jeg sa det var helt normalt,og det beste hvis hunskulle kunne sove videre,men en logikken var lost på ham så tidlig på morgenen... I dag er det et drittvær,tordnet og regnet i 6tiden,ser ikke bra ut nå heller.Synd for alle de ungene som har gledet seg til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #1726 Del Skrevet 28. mai 2005 Teit dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. mai 2005 #1727 Del Skrevet 28. mai 2005 Uffda... :trøste: Håper det blir bedre i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #1728 Del Skrevet 28. mai 2005 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. mai 2005 #1729 Del Skrevet 28. mai 2005 Næmmen... SÅ ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 29. mai 2005 #1730 Del Skrevet 29. mai 2005 Den dagen i går, må ha vært fæl. Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #1731 Del Skrevet 30. mai 2005 Ikke helt rosenrødt i heimen for tiden... Ikke så lyst å si mer enn det.Kommer vel gjennom dette også. I dag har vi vært i barnehage.Koselig,tror Bompi likte seg godt.nye leker er gøy og så så masse rart å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. mai 2005 #1732 Del Skrevet 30. mai 2005 Sånne kneiker er noe dritt. Er ekspert på det området... Håper det går seg til for dere etter hvert. Flott at Bompi ser ut til og trives i barnehagen, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 30. mai 2005 #1733 Del Skrevet 30. mai 2005 Husker en periode jeg vurderte å male stua rosenrød, bare for å se om det hjalp.. Vi kom oss over den kneika også.. Satser på at dere kommer over denne, hos oss hjalp det mye å dra på ferie, da Vesla var 8mnd. For ikke å snakke om at Vesla ble enda noen mnd større, og tok til fornuft om når det var natt og dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 31. mai 2005 #1734 Del Skrevet 31. mai 2005 Legger igjen en oppmuntringsklem i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #1735 Del Skrevet 31. mai 2005 Takk begge to Slike ting er noe dritt,men som regel så går det jo bra etterhvert...Bedre iallefall.Hadde absolutt hjulpet om Bompi sov litt bedre ja.I natt var det hekkan.Men så er hun blitt kraftig forkjøla da.Masse snue.Tror det kanskje er barnehagen... Er litt rå i halsen jeg også. I dag har vi besøkt jobben min.Bompi sjarmerte med sine store blå og oppførte seg ganske så eksemplarisk. Koselig. Ser ut som jeg kan leve med planene de har for meg neste år også.Hvis det nå blir slik.Men han hadde visst argumentert for at jeg var best, selv om flere ville det samme Og jeg får det uten å ha spurt om det...Yeyh! Men det gjenstår nå å se da.... Ellers så ble det en dramatisk fødselsdag for pusen i dag, stakkars. Måtte til dyrlegen fordi vi orket ikke se på de fæle sårene han har fått på hodet etterhvert etter den slåsskampen.Han har jo slikket seg og gravd i de så de så ikke ut.Så nå har han fått krage,og trives ikke helt med det.Må være inne i en uke og få pencillin i 10 dager.Uff... Det betyr jo at han må gå på do inne.... :-? Synes synd på ham da.Går baklengs og støter borti ting for å komme utav kragen.Han har ikke prøvd spise enda.Må vel lære seg en ny teknikk.Han har aldri hatt krage før.Men så ble han 7 år i dag, er nok litt betuttet over den fæle kragen han fikk i presang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #1736 Del Skrevet 1. juni 2005 Stakkars pus er enormt kosesyk i dag.Er nok ikke så gøy å ikke kunne klø seg bak ørene selv.. Han vil tilogmed komme når Bompi er på fanget.Vanligvis skygger han banen da. Har vært på apoteket og handlet medisin ,men ikke gitt enda. Natta gikk egentlig ganske bra, det var verre før vi la oss.Var en liten hylekonsert bare. Bompi har masse snue i dag også.Og hun liker IKKE nesesugeren... Men skive med leverpostei derimot,det er kjempegodt. Mmmmm! Så stilig å spise det samme som mamma.Kavring var også litt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 2. juni 2005 #1737 Del Skrevet 2. juni 2005 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #1738 Del Skrevet 2. juni 2005 på Vimsen Her går det i snørr og gørr... Jeg er rå i halsen enda.Og rimelig tung i hodet.Natta gikk greit nok.Våken i 3 og 5tiden, sovna ganske kjapt,og våken kvart over 7. Skifta bleie i ørkska i 5 tida,og den kom tydeligvis litt på snei,så bodyen var våt i dagmorges... I dag har vi også vært i åpen barnehage.Koselig,gikk sammen med ei i barselgruppa. Gøy med nye leker og andre unger og ikke minst sang.Men hun ble rimelig sliten da,skulle ikke sove i vogna ned,så da ble det laaaang våkentid der.Er spent på hvor lenge hun sover nå...Utrolig hvor typisk det er at hun ikke sovner når det er om å gjøre at hun sover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #1739 Del Skrevet 2. juni 2005 Fakta om Bompi: Hjertet har slått ca. 22 millioner slag Hjertet har pumpet ca. 1606 tusen liter blod Har pustet inn ca. 1927 tusen liter luft Hver av fingerneglene har vokst ca. 5 centimeter Kroppen har kvittet seg med ca. 600 liter vann Fakta om meg: Hjertet har slått ca. 1118 millioner slag Hjertet har pumpet ca. 79884 tusen liter blod Har pustet inn ca. 95861 tusen liter luft Hver av fingerneglene har vokst ca. 238 centimeter Kroppen har kvittet seg med ca. 27700 liter vann Fant de her: http://barn.sol.no/dato/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #1740 Del Skrevet 2. juni 2005 Kløøøør i hals og hodebunn... :-x Gidder ikke vaske håret så seint.Tror jeg har funnet ut at det er serboretisk eksem jeg har og ikke psorasis.Passet iallefall veldig godt med det jeg leste på nettet om serborre. Har en shampo fra Volare jeg prøver nå.Tror den virker,men....jeg er ikke helt bra nei... Klarer ikke la vær å klø heller når jeg oppdager noen knotter.. Neste gang jeg er hos legen bør jeg huske å spørre.Som om han vet... Bamsen er ute og spiser og drikker på dyrt fancy sted med jobb.Sist resturant jeg var på var Dolly... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå