Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ut til at du har hatt en flott påske. Det har jeg også, selv om det ble litt trangt på hytta til tider :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grilla på terrassen :kul:

Så herlig. Er vær til det her også, men har vi giddet å dra grillen ut fra vinterdvalen? :roll::ler:

Har store planer om å finne den frem igjen en av de nærmeste dagene. Grillmat er godt. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var nede ved sjøen og lagde bål i går og grillet pølser.

Lille gutts første ute tur for uten tur med vogna.

Ha en fortsatt fin kveld.

Klem :klem:

Zianta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskebesøk?! Så gøy! :P

Jo,grilling er godt.Bompi fikk være med,bare inntulla i et fleecepledd,og da det ikke var så gøy lenger så trillet morfar tur med henne i hagen til hun sovnet.

Har hatt en flott påske,og Bamsen har shinet opp litt rundt om og jeg har pusset opp litt :wink: Tok andre strøk i dag.Er så fornøyd!! Må gå over med en tynn pensel et par steder der teipen har vært,men det ble tusen ganger bedre enn det var.Bamsen lo nettopp av meg da vi spiste "Tipper du kommer til å sitte på do og se deg fornøyd rundt om kring..." :tunge1: Jupp, sa jeg,"og så kommer jeg til å lure på hvilke bilder jeg skal henge opp..." "Du er et fjols" sa Bamsen.Så interessante er våre middagssamtaler... :wink:

Ellers så har vi vært i svigermors fødselsdagselskap i dag,og Bompi hadde selvsagt på farmorstrikkakjole og farmorhjertesmykke i dagens anledning.Så søt at :hjerter2: Svigermor kan det: lapper,Verdens Beste og vannbakkels... :sikle:

Jeg skulle egentlig male de skapdørene når vi kom hjem og Bompi hadde lagt seg,men eg orker ikke gjøre det nå.Det er sikkert kaldt ute i garasjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på do og kikka og spekulert... :wink:

Doer er greie til sånne ting, ja. :ler:

Neida, grattis med "ny" do. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jupp....

I dag sov vi til 11... :o I hennes klokke så er den jo 10 fremdeles da...Ellers så gikk vi tur bort til venninna mi for å leke med hennes to på 9 mnd og 3 år.Koselig,Bompi var helt "øvejidde" til tider,fulgte med med store øyne på de andre to og ble ganske sliten etterhvert.Et helt annet lydnivå for eksempel enn hjemme med mamma.

Fikk også pakke med klær til Bompi i posten i dag. :P Pluss bildene fra FotoKnudsen,så nå er 3er ramma klar til å henges opp,og jeg må kjøpe en til...

Dessuten trakk de barnehageplassene i dag,-det blir noen spennende turer til postkassen denne uka... :-? Har jo muligens ei dagmamma til Bompi da,men det hadde vært flott å fått barnehageplass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bompi sov rundt!!! :o :P

Riktignok romsterte hun litt innimellom,men krevde aldri pupp.Kvart på åtte i dagmorges skulle hun ha.Yeyh! :P Det er sikkert fordi jeg bommet litt i går og gav litt tykkere velling enn jeg hadde tenkt...Tror den blir litt tjukk i dag også jeg :wink:

MEN, jeg hadde den melkesprengen da! :o

Ellers så har vi vært med to andre på babykino i dag,og det gikk ganske greit,selv om The Aviator varte gruskrekkelig lenge... Bompi ville jo selvsagt ikke sove på trilleturen ned og ikke da vi kom inn,så hun fikk komme opp.Da det var gått to timer siden sist soving så var hun rimelig trøtt da,og jeg trillet henne i søvn inne i kinosalen.Sov da sine vanlige 30 minutt,så fikk hun pupp.Ganske imponert over at hun tok egentlig.Men det var ganske gøy for henne tror jeg,Hun og en annen baby lå sammen på en voksipose på gulvet og lekte,kikket på hverandre,dro litt i hverandre og stjal lekene fra hverandre :ler: Men på slutten ble hun litt trøtt og lei, så vi gikk og kikket oss litt rundt i salen.

Vi var bare 4 mammaer og 4 babyer i hele salen. Dessuten fikk vi stor popcorn til prisen for liten... :tunge1:

Nydelig vær ute :kul:

Fikk hilst på gamlenaboen også i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå i kjelleren å henge opp klær var ikke så gøy etter å ha sett Lost i dag.Pleier ikke "fæle",men i dag gjorde jeg det... :oops: Scary...

Ellers så fikk jeg malt fremsiden på skapdørene et strøk mens mor passet Bompi i kveld.Bamsen jobber lenge for tiden.Og mormor fikk også øve seg på å ta på nattas,gi kveldsmat og legge Bompi.De skal være barnevakt på lørdag nemlig,men jeg håper vi får lagt Bompi før vi drar egentlig.

Ble invitert på "barseltreff" til ei god gammal neste fredag.Det blir kos :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla Baby banz og babysolkrem i dag,så da er Bompi fit for fight! :P Nydelig vær ute,sol fra skyfri himmel og 13 grader :kul:

Ellers så fikk Bompi bare melk sånn i 2tida en gang i natt.I 7tida trodde jeg hun dreit så jeg fikk Bamsen til å stelle henne før han gikk,men det var visst gammel drit i bleia,hun har skikkelig utslett i dag... :-( Fins det noen mirakelkur tro?! Lufter stumpen en del og tar på zinksalve.Nå sist testet jeg pudder.Zinken hadde bare dempa det litt så jeg tenkte jeg skulle variere litt og se.Håper det er bedre ved neste bleieskift..

Leste i Foreldre og Barn i går om våtservietter forressten og ble litt sjokka.Tror jeg skifter merke altså.De til Coop bør testes ut.Og jammen har jeg brukt disse skumle greiene i ansikt og hender også... :roll:

Fikk en telefon om jeg ville ta toget til Gokk,men jeg orket ikke.Burde vært planlagt litt tidligere da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tilde. Innom og hilser på deg :wink:

Du - jeg leste også det med de våtserviettene - det var skremmende lesning. Men de lukter jo mye - så det er ikke så overraskende egentlig... Og jeg som har så stort lager av Natusanservietter (Kjøpte mange på tilbud en gang). Men Libero har forresten sånne papirservietter som skal fuktes med vann - de er ganske OK - men da trenger man vann da - og det er jo ikke alltid i nærheten - for eksempel inne på en kino :wink:

jaja. alt er visst farlig. Tror ikke jeg kaster lageret med våtservietter - men kjøper nok coop sine neste gang, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hanni :P

Ja,jeg kaster nok ikke jeg heller,men jeg endrer nå iallefall bruken.Og får ta meg en tur på Coop og sjekke ut de.Tipper de blir fort populære etter den artikkelen der... :wink:

Nå har jeg tatt strøk 2 på fremsiden på skapdørene. Håper jeg kan få tatt baksiden i morgenkveld eller lørdag.Gleder meg til åfå de opp.Tipper det blir en god forbedring... Vondt i ryggen nå.

Fikk elektrisk pumpe i posten i dag.Får teste den etter vi har spist.Pommes frites.Skikkelig sunt... :roll: Ikke jeg som handlet de,men jeg skal innrømme at jeg har lyst på da... :wink: Sjokolade har jeg også lyst på..

Det er rart.Etter fødselen så var jeg mindre enn jeg var før jeg ble gravid,men nå når jeg ammer og liksom skal ta av,så legger jeg på meg... :roll: Har kanskje noe med sjokoladeinntaket å gjøre da... Skjerpings! Men da jeg var gravid så hadde jeg ikke lyst på snop,det har jeg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere hadde en fin kveld i går, og at mormor mestret barnevakt jobben med glans :)

Ha en fortsat god helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Vimsen :P

Mormor og morfar taklet barnevaktjobben med glans ja.Men mammaen syntes ikke det var noe gøy å gå ut døren når Bompen hylte...ÆMen det ble en veldig koselig kveld da.Vi har startet gourmetklubb med noen vennepar,og i går var første gang.Kjempegod mat og vin :wow:

Bamsen ble selvsagt litt vel brisen.Da vi kom hjem gikk han å la seg, selv om jeg sa han skulle vente til mor og far var gått og jeg også kunne legge meg,neida. Plutselig syntes jeg at jeg hører at Bompi gråter. Merkelig... Så oppdager jeg at han har skrudd av babycallen!!! :evil: Ut på soverommet i en vill fart og stapper i tytten.Der ligger Bamsen midt i illskrikingen og snorker.... :sinna: I dagmorges snorket han og snudde slik på seg i senga at Bompi ikke fikk sove så lenge som hun pleier... Neste gang han drikker så skal han pinede på gjesterommet!!! :sinna: Gidder ikke ha det der tullet, pluss sytet om "Kan ikke dere stå opp?!" Vi kosejenter liker nemlig å drøye den litt om morgenen...

Har vært utrolig trøtt i dag.Sov litt dårlig og lite.Vondt i hofta etter all gåinga i går.Bamsen har jobba hele dagen også etter han stod opp (Tipper han er dårlig :ler: ) Derfor har jeg gitt Bompi to grøtmåltid i dag i håp om at hun skal sove rundt.Hun fikk den vanlige vellingen midt på dagen ,og så noen skeier senere med grøt med bananmos i.Gikk ned på høykant :wink: I dag har hun også sovet to ganger og ca en time hver gang.Etter sist soving så var det ikke tid til soving igjen før leggetid,så våkentiden ble litt lang,3,5 timer, så jeg gikk bort til mor og far for å underholde henne litt. De hadde skinkestek,så det passet godt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Tildemor!!!!!

Nå er det jammen lenge siden jeg har vært innom dagboka de.

Men ser ut som dere har det veldig bra heldigvis blir ikke så mye nettsitting på meg ihvertfall veldig korte perioder.

Sjekker mail og litt på msn, men uteom det er det veldig lite.

I dag er første dag uten pappaen hjemme så jeg håper det går bra gjør nok det må bare tåle litt hyling.

Håper alt går bra med dere.

Klemmer fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til sene morgener! :ironi:

Nei til sure bamser! :sarkasme:

Og dette var verken ironi eller sarkasme. Tvert i mot, men ved mangel på ordentlig fanebærersmiley må man ta det man har.

Men alle kan vel se hva som egentlig står på flaggene? :wink:

Gourmetklubb hørtes foressten gøy ut! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...