hanni Skrevet 11. oktober 2004 #1281 Skrevet 11. oktober 2004 Heldiggris. Hilsen hanni som har gått opp 20 kilo :o
Sandra Skrevet 11. oktober 2004 #1282 Skrevet 11. oktober 2004 8 kilo er ingenting det Tilde. Må være enig med Hanni der Hilsen Sandra som nå har gått opp ca. 25 kg. :o
Tilde Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #1283 Skrevet 11. oktober 2004 Nei, 8 kilo er jeg ganske så fornøyd med,men jeg hadde lagt på meg en del under forsøkene på forhånd da... Så jeg håper at ammingen kan ta litt av det også.. :oops: Nå må jeg ta å ringe jordmor og finne ut om det er i morgen eller på onsdag jeg skal til henne.Litt utydelig skrift på timekortet nemlig..
Tilde Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #1284 Skrevet 11. oktober 2004 Ikke fått tak i jordmor.Gidder ikke ringe hjem til henne heller.Jeg mener det er i morgen,så da bare tropper vi opp.Får håpe det er riktig...Og at Bompi er i noenlunde normal størrelse... Tenker det blir modningsakupunktur uansett. Var på butikken nettopp,jammen er det begynt å bli litt kaldt ute også.Jeg bruker en grønn sånn A-formet jakke jeg har knabbet av mor nå, ikke så tykk,men jeg får iallefall igjen glidelåsen.Føler meg bare enda sværere i den,skikkelig telt Liker bedre de andre jakkene mine,men da må det være glidelås-oppe-vær... Hmm, har ikke testet den svarte kåpa kom jeg på,den passer muligens. Jaja, forhåpentligvis er det ikke så lenge igjen som Magadonna... Er ikke skikkelig lei,slik jeg ser andre er. Er jo i ganske god form f.eks.,men om Bompi er stor så vil jeg gjerne ha henne ut før termin, vil iallefall ikke gå over... Dessuten er bamsen og mor megaklar begge to.. Helga nå passer perfekt mener de.Bamsen vil ha ferie og mor vil ikke være på kurs utenbys når jeg får. Jaja,Bompi kommer nok når hun kommer...
pia1006 Skrevet 11. oktober 2004 #1285 Skrevet 11. oktober 2004 Blir spennende og høre hva JM sier i morgen. Tenk blir du mamma i helgen da treffer kansje på Julie fra fub da Bra og høre formen er bra ingenting er jo bedre enn det og tenk 8 kilo det er jo ingenting da min mor la på seg 20 håper jeg ikke går i hennes fotspor. Klemmer fra Pia
Tilde Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #1286 Skrevet 12. oktober 2004 :evil: Irritert på megselv... Jordmortimen er i morgen!
Tilde Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #1288 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg er en MODEN kvinne!!! Ikke verst?! Jordmor kjente på livmorhalsen min i dag og sa at dette var bra, faktisk særdeles bra til å være førstegangsfødende.Myk og tofingrersåpning,hun kunne kjenne hodet. Hun "strippet" meg litt og det gjorde ganske vondt,så hun gjorde ikke så mye.Om det kom litt blod i løpet av dagen så var ikke det noe å bry seg om visst.Men dette kan jo hjelpe på å få litt fortgang da. Skal tilbake igjen på fredag for å få modningsakupunktur.Måtte ligge med det i en halv time så det gikk ikke i dag.Dessuten så jobber jordmora på sjukehuset nå til helga sa hun, så vi kunne jo kanskje treffe på hverandere... Uff,jeg må klargjøre bagen litt mer tror jeg... Men det kan jo drøye enda. De kom ikke til å sette meg igang før tida sa hun,men hun skulle ta med bilder inn til sjefen sin og få han til å vurdere de.Er visst vanskelig med slike ekkoskygger.
hanni Skrevet 13. oktober 2004 #1289 Skrevet 13. oktober 2004 OI! Grattis med modenhet, Tilde!! Dette høres spennende ut. Blir spennende med modningsakupunktur også. Spent på rapport om effekten av det. Jeg stemmer for at du skal klargjøre bagen din mer ja :enig_animasjon: Mannen putta kamera oppi bagen vår i dag tidlig. DET må du iallfall huske å pakke.
Zianta Skrevet 13. oktober 2004 #1290 Skrevet 13. oktober 2004 Oj, nå går du spennende dager i møte. Tenk at den lille er klar til å møte verden snart. Hadde forsøket vårt lykkes i januar så hadde jeg vært like langt, men det blir bra med en mars baby også. Følger spent med på oppdateringer i boken din, vil jo ikke gå glipp av den store begivenheten. Klem fra Zianta
hanni Skrevet 14. oktober 2004 #1291 Skrevet 14. oktober 2004 Hvor er du, Tilde? Føder du? Klem fra hanni
Tilde Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #1292 Skrevet 14. oktober 2004 Er her jeg Fikk litt sånn mensenvondt i ryggen i går og en del kynnere,pluss at det kom litt blod slik som jordmor sa.Men jeg våget ikke gjøre noe "fremprovoserende" i går siden vi skulle på middag hos venner... Vi får se hva jeg våger i dag... (Uff,jeg er vel egentlig ei pingle... :oops: )
Tilde Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #1293 Skrevet 14. oktober 2004 Masse rart og ekkelt brunt slim... Er nok den berømte slimproppen.
hanni Skrevet 14. oktober 2004 #1294 Skrevet 14. oktober 2004 Tipper det skjer noe mer her i ganske overskuelig framtid, jeg Heia Tilde!
Tilde Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #1295 Skrevet 15. oktober 2004 Uff,skal snart sykle ned til jordmor for modningsakupunktur.Må ta ut penger først.Og så har jeg litt lyst å gå i butikker etterpå og kikke litt,MEN.. så har jeg litt angst for at vannet skal gå inne i en butikk... :oops: Sikkert helt urealistisk at noe slikt skal skje,men det hadde vært sååå flaut... :oops: Håper jeg ikke blir kvalm og dårlig av den akupunkturen iallefall...
Tilde Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #1296 Skrevet 15. oktober 2004 Akupunkturen gikk kjempebra Hun stakk meg ved storetåa,på leggen,nederst på magen, på armen,mellom tommel og pekefinger og oppå hodet.Var ikke noe vondt egentlig,et lite stikk bare,men de på armene og fingrene, de var litt rare på en måte. Ble veldig trøtt og avslappet iallefall. Så får vi håpe at det hjelper på nattesøvnen også,hun håpet det. Jeg hadde visst litt vann i kroppen nå, men ellers bra. Og om jeg ikke har født innen den 20. så kunne jeg komme ned for en gratis modningssjekk hos henne! Men hun inviterte meg absolutt til helga,men det kunne være jeg gikk over også... Så får vi se da!
Zianta Skrevet 15. oktober 2004 #1297 Skrevet 15. oktober 2004 Høres ut som du er klar for at babyen skal komme nå snart. Håper du får en fin helg, kanskje med en liten tulle i armene på mandag. Venninnen min som fikk en liten gutt for 4 uker siden var slett ikke så moden som du er nå. Selv om hun var 14 dager på overtid. Etter 16 timer med veer så hadde hun bare 2 cm åpning og han hadde ikke festet seg. Men det gikk bra det også, selv om det ble keisersnitt til slutt. Klem fra Zianta
Tilde Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #1298 Skrevet 15. oktober 2004 Litt klar nå ja... Måtte bare kvinne meg opp litt Men nå har jeg spist lakris og hatt litt . Får masse kynnere nå og har litt mensenvondt i ryggen.Bompi er ganske aktiv også,danser macarena der inne. Så et eller annet har nok hatt sin virkning.Men det virker ikke som noe er helt igang enda da. Men bagen er iallefall mer klar,og bamsen har visst en plan om hvordan han skal redde bilsetene fra eventuellt lekk kone... Jeg er visst stort diskusjonsemne på jobben hans for tida...
bizzy Skrevet 16. oktober 2004 #1299 Skrevet 16. oktober 2004 Spennende! Håper modningen hjalp og at dere snart får hilse på det nye familiemedlemmet!!! God helg!!
Tilde Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #1300 Skrevet 17. oktober 2004 Hadde ikke tenkt å være her i dag... Men jammen tror jeg nå at det kommer til å dra ut. Kommer sikkert til å gå over tida akkuratt som mor gjorde... Etter masse hvitløk og litt hoppsanheisan i går så fikk jeg bare litt sånn murring i ryggen,og det gikk jo selvfølgelig over. Jupp... Er 39+1 i dag da. Så det nærmer seg jo uansett. Men jordmor sa jo at de nok ikke kom til å sette meg i gang om Bompi ikke var mer enn 30% over snittet.Men hun mente også at vi burde unngå at hun ble så altfor stor... Vet ikke helt hva som kommer til å skje om jeg går over jeg,kanskje jeg må inn til sjukehuset og sjekkes? Jaja,den 20. skulle jeg jo få komme til gratis sjekk hos henne,og den 21 skal jeg til legen igjen.Eller kanskje jeg ikke skal?! (Urk! Det skal jeg sikkert...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå