Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så mange nysgjerrigperer det var her da.. :wink: Blir nesten litt flau også jeg, men bare send meg en pm om det er flere som vil lese..

Nå har jeg nettopp stått opp.Rimelig trøtt i trynet. I 5-6-7 tiden er det veldig vanskelig å få sove for tiden.Vet ikke helt hvorfor,men rekner med at det er en del kynnere og litt romstering fra Lillegull iallefall..Litt varm også.

Ser ut som det blir fint vær selv om det ikke er meldt det.Men innen det blir sol på terrasen så kommer nok skyene tipper jeg..Skulle absolutt fått meg litt grunnfarge før ferien, men det ser nå ut som jeg må i solarium.Spurte jordmora om det og hun sa det var helt greit bare jeg ikke ble for varm på magen,kunne legge et håndkle over elller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har det vært en visning til... Puh!

Og det virket nå som de likte det :P (Selv om de hadde tre(!) unger, og vi flytter før vi får en..) Får bare håpe at noen legger inn et bud snart, vil gjerne selge før vi reiser på ferie.Greit å få slike ting i orden så vi slipper å bekymre oss.

Bamsen har reist på jobb,og skal dit i morgen også.Stor innsats for tiden.Tror jeg skal være snill og lage en langpannekake han kan ha med seg i morgen.

Da vi var på posten og hentet bamsens nye mobil i dag så kjøpte han et Sims spill til meg,slik at jeg ikke skulle kjede meg.. :kline: Så jeg tenkte jeg skulle teste om jeg fikk det til nå etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti grisen! :o

Jeg satt ifra ca tre til ti og spilte Sims i går...

Farlig moro,blir jo heeelt hekta! Glemte å lage kake å greier... :roll: I tillegg så ble jeg med da bamsen kom hjem og ville prøve,gav en del visstnok irriterende instruksjoner fra sidelinja da... :ler: Tror jeg må innføre restriksjoner på megselv altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lett å bli hekta på SIMS.

Jeg har alle spillene som har kommet ut,

og til tider spiller jeg mye.

Men så blir jeg lei, og spiller ikke noe på 1/2 år.

Ha en fortsatt fin dag

Klem fra

Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er jammen lett å bli hekta.Men jeg har ikke spilt så mye som første dagen nå i ettertid, lært å begrense meg litt, det går faktisk an å sette på pause om jeg må på do har jeg funnet ut, eller lagre og avlutte... :wink:

Nå har jeg hatt både innbrudstyv og ei dame fra sosialen som kom og tok babyen min... :ler: Jeg var visst ikke så flink til å passe på den.. :tunge1:

Var ei dame på visning igjen i går,virket interessert... Håpe,håpe! Men det er nå dårlige tider nå på sommeren..

Ellers så har jeg bestilt time til aromaterapi i dag. Er litt stiv i nakke og rygg når jeg våkner,liker ikke helt å ikke kunne sove på magen lengre.Tenkte det kanskje kunne løse opp litt, men lurer egentlig på hvordan det skal gå når jeg ikke klarer å ligge på magen lenge om gangen...Gav beskjed om at jeg var gravid da jeg ringte da. Ei venninne av meg var på aromaterapi da hun var gravid,og hun syntes ikke det gikk så godt,hun hadde måttet ligge på siden osv.. Får se, skader ikke å prøve iallefall.

Tror jeg må ta å barbere leggene mine først.Det er jo et kapittel for seg selv da... Ikke så lett lenger å stå med ene foten i vasken.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på shopping i mammaklærbutikk i dag,og det var virkelig ikke måte på hvor mye klær butikkdama lesset inn i prøverommet mitt... :roll: Hun tok jo helt av... Men jeg endte bare opp med en beige sommerkjolesak, en svart shorts i et herlig elastisk stoff og en stipete "ballongbukse", dette til den nette sum av 1300... Det er jammen billig å ha mage gitt.. :roll: Var mye mer jeg kunne ha tenkt meg,blant annet en topp til 499 (iiik!) og ei dongeribukse til 599,men jeg klarte heldigvis å begrense meg.Men så gikk jeg på HM etterpå og fant en topp til 149, og den var vel så fin :wink:

Traff også ei venninne jeg ikke hadde sett på lenge til lunsj,og så gikk vi litt rundt og kikket, spiste sundae og jordbær :wow:, før vi reiste hjem til henne slik at jeg fikk se både leilighet, type og bilder.Koselig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! :hoppe:

Hun ene dama som var på visning hos oss ringte nettopp og ville komme å se på det igjen sammen med søstera si.Da er hun jo interessert Jeg sa at det ikke passet så godt i dag da,for jeg orker ikke springe rundt hele huset å rydde nå...,så da kommer de i morgen! :P Å,det hadde vært helt fantastisk å fått solgt det før vi reiser på ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Nå har hun vært her igjen,søstera likte det tydeligvis også... Få fingen ut og BYYYY!!! :wink:

Ellers så regner det.Kjipt.

Bamsen jobber enda.Kjipere.

Jeg vil på kino,men klokka tikker og går.Kjipest.

:roll:

I dag har jeg spist:

2 skiver med leverpostei og agurk

1 glass melk

2 maiskolber

1 1/2 glass Solo

Litt gresk salat

noen håndfuller chips

Det er definitivt agurktid... :roll:

Spørsmålet nå er: når kommer bamsen? Rekker vi kino?Eller skal jeg lage mat? Eller skal vi spise ute?

Arrrg....

Kan ikke ringe og mase enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun byr skikkelig høyt da så dere får en bra fortjeneste på huset.

Krysser alt for det :P

Når er det dere reiser på ferie?? Er det snart eller??

Klemmer fra pIa :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,Pia.Nå er det bare 5 dager til vi reiser :hoppe:

Skal være en dag i Oslo også først, håper på fint vær...

I går var bamsen,mor, hunden og jeg på bytur,bamsen tok litt av og kjøpte to pyamaser,et gult sett, smekker og gaskluter.Mor syntes han var ganske søt... :wink:

Bamsen har også funnet en cheatcode til Sims,så nå har jeg masse penger og har bygget det huset :sjarmor:

Også var vi på Troja i går... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk Remyline!

Har vært og sett på campingbussen til svigerinna mi i dag,hadde ikke sett lik en buss før og jeg må si jeg er imponert.Veldig fin og veldig praktisk inni.Svoger har vært kjempeflink.

Har spist hvitløksbrød og nr 11 på Dolly, kjenner antydning til halsbrann ja. :eeeh: Får vel krype til korset og tygge noen ekle gaviscon.

Var også å kjøpte en rull med søppelsekker,tenkte vi skulle begynne med å pakke klær og slikt vi ikke bruker i dem,men vi var litt for mette begge to.Får se utover kvelden,eller kanskje jeg drøyer det til i morgen... :wink:

Stakkars pus hadde en flått på halsen i dag :( Men mamma og pappa fikset opp.Ekle greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Hipp hurra for Zianta!!! :hoppe:

Dagens beste nyhet for meg!

Ellers så har jeg hatt besøk, blitt kvitt to kjoler som er blitt uanstendig små til meg, tatt 15 minutt solarium og prøvd å fikse en invitasjon til mors 50 årsdag.

Which reminds me...,-hva søren skal jeg finne på i presang?! Tipper lillebror ikke har noen gode forslag... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillebror hadde faktisk et litt godt forslag da... Får se,har det som backup om vi ikke finner på noe smartere. Men i dag ringte han meg med den unnskyldende stemmen ( og Bambiblikket kunne jeg se gjennom telefonen),han og kjæresten skulle plutselig til Danmark helt til søndag så da kunne han ikke passe pus og kjøre oss til flyplassen,men han kunne passe hus og pus når han kom hjem altså... Jaja... :roll: Får vel finne på noen alternative løsninger til søndag.Dessuten bør han nok pleie kjærligheten litt...

Tok sol i dag også, og så kjøpte jeg moreller og jordbær :wow: Gikk forbi snop og snackshyllene og faktisk så var det ingenting som fristet :P Føler meg plutselig supersunn...

Begynte å gå gjennom sommerklærne mine i går for å se hva som får være med i kofferten.Jeg kom faktisk i to shortser!!! Måtte bare slakke kraftig på strikken. :wink: Men de fleste toppene var litt vel korte,stoppet midt på magen, heldigvis var det noen som fungerte da.Men jeg har jo allerede noen gravidetopper,men de fleste er svarte(ikke så bra i sola) så jeg kjøpte meg to til i oransje i går.Så nå er jeg snart klar for tur!!! :P Fikk bamsemums til å ta ned koffertene fra loftet så jeg har planer om å pakke ned litt i dag,slik at jeg ikke begynner å bruke de...

Har også planer om å ringe de vi kjøpte hus av for å høre når overtakelsen blir, men jeg gruer meg litt...Liker ikke helt å ta slike telefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsen har visst klare planer om at jeg skal gjøre noe i dag... :tunge1: Nå har han ringt to ganger...

Jada masa,jeg skal pakke,jeg skal finne bilettene og jeg skal ringe.Må bare dille litt først... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj,hun kunne ikke si noe sikkert enda, så antakelig blir det ikke før 9. august... :roll: Men jeg kunne ringe igjen i slutten av neste uke, da ville de vite litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dame som vil på visning i dag. Kanskje det er hun med rød sportsbil jeg så cruise sakte forbi og glane en annen dag. Blir spennende å se hva slags bil hun har... :ler:

Skulle hive noen liljer som absolutt sang på siste verset nå nettopp,og de drysset jo over hele gulvet... :roll: Får vel fare over huset som en vind om en stund da...Husarbeid er ikke helt min greie...

(Burde hatt noen nye blomster også,-trippe bort i mors hage... :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...