Zianta Skrevet 27. juni 2004 #1081 Del Skrevet 27. juni 2004 Det var ikke så langt unna drømmehuset ditt det der. Og det som ikke er nå kan jo komme etter hvert. Noe må dere jo ha å pusle med i årene som kommer. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #1082 Del Skrevet 28. juni 2004 Ja,du sier noe der Zianta, må jo ha litt å gjøre fremover... Jeg har nettopp spist for mange Toffifee.. :-? Ble litt hekta,farlig godt bokstavlig talt... Så Charmed og proppa i meg.Bamsens jobb når i disse tider uante høyder og derfor har jeg en god del tid alene til å gjøre gale ting... Men jeg har vært litt flink også,strikket litt og vært på besøk.En nusselig liten baby og en nusselig liten kattunge har sovet søtt på brystet mitt i dag.. *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #1083 Del Skrevet 28. juni 2004 Grmfl... Bamsen skal på motorsykkeltur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. juni 2004 #1084 Del Skrevet 28. juni 2004 Ikke langt fra drømmen det huset, bra jobba Blir vel ikke mye motorsykkeltur på deg nei hi,hi svare kul på magen og greier hi,hi Når skal sommerværet kommet til vakre Vestland?? Hadde jo håpet jeg skulle nyte litt sol når jeg var hjemme nå, men neida bare regn, regn NATTA TILDEMOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #1085 Del Skrevet 29. juni 2004 Sol i dag da Men jammen er det kjipt sommervær... Blir ikke noe grunnlagsfarge av dette,nei. I dag ble jeg vekket av telefonen i 10 tiden,hadde sovet så utrolig dårlig ifra 4 i natt at jeg var helt i ørska. Det var mor,-om jeg kunne gå å låse opp for en håndverker som skulle komme til de i dag? Okidoki. Vovven ble supergira da jeg kom,hoppa og spratt og ville på tur,men hun måtte fint bli med inn litt og vente til håndverkeren var ferdig.Så ble det tur! Og tror dere ikke hun dreit hele to ganger?!! Og jeg hadde bare en pose... Håper ingen så den siste gangen. Dessuten var det bare ca 5 meter fra gårdsrommet til det nye huset vårt... Ble ganske gefesen etter turen så jeg måtte legge meg litt på sofaen hos mor og far før jeg gikk på butikken.Visste at bamsen ikke ville komme hjem til noen middag, så jeg skulle gå å se om det var noe som lokket der. Da jeg hadde full kurv ringte mobilen,mor lurte på om jeg ble med på kinaen. Of course! Men før det ble mat ville mor kikke på både ny skinnsalong,bikini og sandaler... Ganske typisk.Men jeg ble jammen så mett til slutt at det stakk litt i magen da jeg gikk hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #1086 Del Skrevet 30. juni 2004 Daff dag... Hvorfor reiser folk på ferie når jeg har fri?! Og hvorfor stiller folk meg spørsmål på mail ,men svarer ikke tilbake når jeg har svart at ja,ok? Og våger jeg egentlig det jeg tror? Jaja,det skader jo ikke å prøve.Sikkert... Testet noen bikinier i dag. Ikke alle jeg fant begge delene til da.Men det ser ut som jeg nok kanskje kan bruke to fremdeles.Tror også at visse fordeler har vokst ja... Ze magadonna widd ze big boobies... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #1087 Del Skrevet 30. juni 2004 Fikk Fub bladet i posten i dag. Litt spesielt siden novella mi er med denne gangen,litt rart å lese noe jeg selv har skrevet sånn "offentlig", men gleder meg til å vise bamsen... Fikk skikkelig tårer i øynene av å lese om gleden til de som hadde adoptert ei lita jente fra Colombia, og de bildene bakpå med små ivf-vidundere får også tårene til å velle opp her hos meg... Ikke bare litt lettrørt om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 30. juni 2004 #1088 Del Skrevet 30. juni 2004 hihi - kjenner igjen det med at folk reiser bort når man selv har fri. Sånn er det å ha lang ferie Jeg gjør huslige ting - men det er jammen kjedelig. Hadde forresten selv et bikiniraid i butikkene for et par uker siden. Sleit skikkelig - for følte jeg så helt vulgær ut i alle bikinier Men det ser sikkert bare råsexy ut med den store magan i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #1089 Del Skrevet 30. juni 2004 Garantert, hanni! Mannfolkene kommer til å ligge strødde på stranden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 30. juni 2004 #1090 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg dreit meg ut ved å velge en transe-smiley når det skulle være puppesmiley :oops: Syntes det var rart at det sto "transe"--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 1. juli 2004 #1091 Del Skrevet 1. juli 2004 Fikk Fub bladet i posten i dag. Litt spesielt siden novella mi er med denne gangen,litt rart å lese noe jeg selv har skrevet sånn "offentlig", men gleder meg til å vise bamsen... Fikk skikkelig tårer i øynene av å lese om gleden til de som hadde adoptert ei lita jente fra Colombia, og de bildene bakpå med små ivf-vidundere får også tårene til å velle opp her hos meg... Ikke bare litt lettrørt om dagen Jeg huske at du hadde fortalt at novellen din skulle være med denne gangen, så jeg bladde fort fram til den og leste den først. Den hadde blitt kjempe bra (jeg har jo lest "første utkastet"). Det fineste med hele historien er den siste linjen "Og Tilde er nå lykkelig gravid". Tusen tusen takk for det fine diktet du skrev i dagboken min. :hjerter2: :dagensrose: Jeg ble så rørt at tårene kom. Håper det en dag kommer ut en dikt samling skrevet av Tilde. Da skal jeg køpe den. Stor klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 1. juli 2004 #1092 Del Skrevet 1. juli 2004 Åhh du er så flink Tilde satt med tårer i øyekroken når jeg leste Fun bladet i går. Hadde jo lest utkast av det fø,men det er jo så lenge siden. Du er så flink og beskrive og heldigvis stod det til slutt. ( TILDE ER LYKKELIG GRAVID) Jeg er så glad dere lykkes, gleder meg til og se mirkale babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1093 Del Skrevet 1. juli 2004 Tusen takk for skryt Pia og Zianta! Koselig at dere liker den.Bamsen leste den også i går,han syntes det var stilig jeg var blitt "publisert",og han sa at jammen skulle det være den siste gang han leste den,han blir så på gråten hver gang... Han hadde funnet den en dag han ryddet i mailene sine på jobb og hadde nesten begynt å grine der også.Hi hi... Også hadde han visst sent den til broren sin på jobb( det var litt flauere da,spør du meg.. :oops: ) og han hadde visst også slitt litt med å holde maska... Okidoki, i dag har jeg tenkt meg ned og se på salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1094 Del Skrevet 1. juli 2004 Ah! Jeg har vært på shopping!Trøtt i tottelankene... Kjøpte et kult rosa babysengesett med griser og giraffer og kuer på Også kjøpte jeg 2 store lysegrønne pynteputer på salg til 59 pr stk, tenkte de enten kan få plass på barnerom eller soverom.Så kjøpte jeg en bikini, en svart og hvit med boxer.Måtte ha noe som var litt mer anstendig enn de jeg prøvde hjemme igår... Og en hvit bh.Fant ingen topper som jeg egentlig var på jakt etter.Og så kjøpte jeg en sånn litt lang brun shorts til Bamsemums.Etterpå var jeg innom apoteket og fikk meg nye gaviscon, og så gikk jeg på en kafe og kjøpte meg komle.Tilslutt måtte jeg ha en paraply fordi det regnet.. Og nå er jeg egentlig ganske gefesen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. juli 2004 #1095 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg har også lyst til å lese novelle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. juli 2004 #1096 Del Skrevet 1. juli 2004 Sauer er nysgjerrige dyr! Jeg også lese??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #1097 Del Skrevet 1. juli 2004 Pm og mail sendt... Halsbrann og hodeverk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. juli 2004 #1098 Del Skrevet 1. juli 2004 Takk, Tilde! Det var en utrolig flott og sterk novelle. Tårer i øynene her jeg sitter... Men fortsettelsen er jo fantastisk, da! Jubler av glede for Tilde, Bamsen og magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 1. juli 2004 #1099 Del Skrevet 1. juli 2004 En snikleser melder seg ... mulig å lese novelle ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 1. juli 2004 #1100 Del Skrevet 1. juli 2004 Grattis med bikini! Hørtes mer anstendig ut enn den jeg endte opp med. Men jeg skal bare bruke den på min egen veranda :oops: Grattis med publisering av novelle også. Jeg ble også nysgjerrig nå, må jeg innrømme.... Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå