Salamandra Skrevet 2. april 2004 #941 Del Skrevet 2. april 2004 * innom en liten tur for å sjekke at alt står bra til fortsatt * Får håpe du snart får slippe kvalmen, Tilde.. :trøste: men fint å se at alt er i orden med lille frø sånn ellers.. :D Ha en fin-fin påske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 2. april 2004 #942 Del Skrevet 2. april 2004 Håper kvalmen gir seg raskt! :trøste: Men her får du iallefall et øsnke om en riktig god påske! Og kos deg masse! Stooor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2004 #943 Del Skrevet 2. april 2004 ØNSKER DEG OG DINE EN RIKTIG TRIVELIG PÅSKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 2. april 2004 #944 Del Skrevet 2. april 2004 Ringer du meg i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 3. april 2004 Forfatter #945 Del Skrevet 3. april 2004 Tusen takk for hilsener! God påske til alle dere også! Sunshine og andre treff-folk: jeg må nok trekke meg fra treffet i kveld Er ikke i form for noe selskapeligheter, dessverre.. Føler meg fæl og utakknemlig som klager og syter over dårlig form, er jo kjempeglad for å endelig være gravid, men kvalmen gjør noe med deg..liksom... :oops: Glad det er påskeferie også,var helt gåen i ryggen og hoftene i går,merket det godt på jobb.Sovnet også på sofaen hos mor og far igår,vi var der og så Idol... Fortalte at jeg var gravid til elevene mine i går (ryktet hadde begynt å svirre på lærerrommet, og kollegaen min fortalte sin klasse på torsdag,så da måtte jeg nesten,bedre jeg sier det selv..) Ble ganske morsomt og koselig for jeg gjorde det med en hangman på tavla... og de gratulerte så mye Men hvem skulle de få når jeg ble borte?!! Ellers så har jeg kjøpt meg scrappealbum og papir og litt dilldall,+ bestillt på nett(dyr affære..), så nå er planen å være kreativ i påsken...Det er bilder fra bryllupet vårt for nesten 4 år siden jeg endelig skal gjørre noe med Ting tar litt tid med meg... Har laget to LO,en av meg og pappa som går opp kirkegulvet og en av en eplekjekk brudgom før han ble skjelven i buksene,gøy,og tidkrevende,men det mangler litt på begge.Skrift for eksempel,må nok kjøpe meg noe bokstavsjablonggreier,- mer penger... Har vel 6-7 bildeposer å gå igjennom,så jeg tipper det albumet tar sin tid... Bamsen må jobbe nesten hele påsken... reiste på jobb i 11 tiden i dag og kommer nok ikke tilbake før sent.Skal i morgen også. De der tidsfristene deres er noe herk! Ok,må gå å raide skapene og se om der er noe spiselig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 3. april 2004 #946 Del Skrevet 3. april 2004 Ellers så har jeg kjøpt meg scrappealbum og papir og litt dilldall,+ bestillt på nett(dyr affære..) Har Pia smittet deg med "scrappe basiller" Ville bare ønske deg en god påske. Håper kvalmen gir seg om ikke så lenge, og at bekkenløsningen ikke kommer til deg allerede nå. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 3. april 2004 #947 Del Skrevet 3. april 2004 Håper du føler deg bedre :trøste: Trøst deg med at det går over Synd du ikke kunne komme i kveld, men vi satser på neste gang, gjør vi ikke det? God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. april 2004 Forfatter #948 Del Skrevet 4. april 2004 Jepp! Ellers så har Pia smittet meg ja..Har lagd 4 sider nå, lagde bruden og brudgommens side i kirka i går, men nå tror jeg at jeg må vente til jeg får ting i posten eller får kjøpt meg litt mer ensfarget papir. Syns det ble litt voldsomt med mønstrete ark, bedre som detaljer det. Bedre i rygg og hofter nå iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 4. april 2004 #949 Del Skrevet 4. april 2004 TILDETILDETILDETILDE åhhhh jeg vil se jeg vil se scrapping sidene dine Blir spennende ja det er gøy med scrapping, men dyrt jaja må jo bruke penger på annet en medesiner Greit og øve seg litt på scrapping nå før det skal lages baby album Ønsker deg en kjempefin påske, håper vi snbart treffes på msn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. april 2004 #950 Del Skrevet 5. april 2004 Bedre i rygg og hofter nå iallefall Det var kjempeflott da! Håper dere får en riktig trivelig påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. april 2004 #951 Del Skrevet 6. april 2004 Hei hei! Stikker bare innom for å ønske deg ei riktig fin Påske! Klem fra Murmeldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 6. april 2004 #952 Del Skrevet 6. april 2004 Stakk innom en liten tur bare for å ønske deg og dine Sessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. april 2004 Forfatter #953 Del Skrevet 6. april 2004 Tusen takk for alle hilsener! I dag skulle jeg på første legetime kl.13.40. Kjøpte meg tissebeger på apoteket,gikk hjem og tisset, barberte leggene(ulv, ulv!!), dusjet og gjorde meg klar. Ringte ei venninne for å spørre om hun hadde fått neller i svangerskapet av noe spesielt,klør som gjøken.-Neida, fikk spørre legen.Snakket videre om løst og fast.Klokka var plutselig 13.25 og da fikk jeg det litt travelt,avsluttet samtalen og gikk til legen. Få folk på venterommet.Jeg satte meg ned og leste i et Henne.Legen kom ut 13.40 og ropte opp ei anna dame. "Ok,forsinka. Håper det ikke er lenge..."tenkte jeg og leste videre om ei som hadde far med alzheimers.Det varte og det rakk Dama kom ut etter ca 30 min. Så kom legen ut og ropte opp en bodybuilderfyr!! Hmmm...nå måtte jeg jammen ut i kåpa mi og sjekke klokkeslettet.Joda,riktig det, 13.40. Etter langt om leeenge kommer endelig bodybuilderen ut igjen.Og jeg ser legen går fem og tilbake i gangen og inn på resepsjonen,men han roper meg ikke opp. Klokka er nå 14.35... En snikende mistanke dukker opp.... Ut i kåpa igjen. Klokkeslett:13.40 Dato: 13 april... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 6. april 2004 #954 Del Skrevet 6. april 2004 uff da Men det var jo litt morsomt da Jaja bedre og komme en gang for mye eller en gagn for lite Hvordan går det med deg?? Scrapping?? Håper jeg får se hva du har laget?? Hvor er det du har handlet og hva??? Sett noe til ranerene da?? Det er jo helt forferdelig helikoter var over hode på oss hele dagen i går. Uff nei liker det ikke :veldigsur: HA EN SUPER PÅSKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. april 2004 #955 Del Skrevet 6. april 2004 En uke for tidlig hos legen du! :ler2: Men legekontorer er jo fine steder å slå ihjel litt tid! :ler2: God påske-klem fra din snikleser - Hulderjenta :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. april 2004 Forfatter #956 Del Skrevet 7. april 2004 Følte meg bra teit ja...Snek meg stille ut, glad jeg ikke gikk i resepsjonen og klagte på at det tok lang tid... Scrappinga: tja,ting tar tid,lagde en LO av suss på kirketrappa og et dåpskort i går.Og du skal nok få se noe en gang Pia. Kjøpte meg flere ark,penn og et alfabet på Time Foto i går,også har jeg bestillt diverse stickers osv. fra CreativeExpress i USA,så det er jeg spent på når jeg får.Det er visst i København nå ifølge trackingsystemet. Får vi post på lørdag tro?! Ellers så har jeg vært på kaffibar med to venninner i dag,spiste hvitløksbrød,så det spørs hvor populær jeg er hos bamsemums i kveld. Vi shoppet litt på salg etterpå,det ble to topper og en kjole jeg kanskje skal bruke i dåpen på søndag. I kveld har jeg ingen planer,hun ene ville finne på noe,men jeg lover ingenting med den formen min.Ble varm og kvalm av shoppinga.Får se det an litt.Bamsen blir nok lenge på jobb,altså ingen som kan lage mat til meg... Kan være han må jobbe i morgen også... :evil: Det er kjempedumt i tilfelle, for vi skal egentlig på koke egg og grilltur med søsknene hans og barna da.Har ikke lyst å reise på det alene. Også er vi invitert på lammelår hos mor og far en av dagene.. Yummi! Det er planene så langt.Så håååper jeg bamsen blir ferdig så han kan ta seg fri!Det trenger han nemlig... Gleder meg til dåpen,har funnet et veldig fint og søtt dikt som skal inn i kortet, og det lille gullhjertet jeg kjøpte synes jeg også var utrolig fint.Det kan det brukes begge veier, litt sånn matt gull på ene siden med en liten diamant i en stjerne,og vanlig gull på andre siden.Dessuten er det ikke så lite at det bare blir babysmykke liksom,kan bruke det når hun blir eldre også.Med et annet kjede selvsagt.. Ellers så er det kjempefint vær,masse sol fra skyfri himmel Håper det blir slik hele påsken! GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. april 2004 Forfatter #957 Del Skrevet 10. april 2004 Jippi!! Vi har bestillt ferie til Malta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 11. april 2004 #958 Del Skrevet 11. april 2004 Åh heldigen sååå deilig da Når reiser dere??? Har ei vennine som har bodd der hun sier det er bare drømmeplassen ingenplass kan måle seg med malta. Hvilke by skal dere bo i?? Kos deg med ferieplanene Klemmer fra PIa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 12. april 2004 Forfatter #959 Del Skrevet 12. april 2004 Vi skal til Malta i juli og vi skal bo på nordsiden av øya,kan ikke se at det er noen by der.Men det var ca 2 km til sentrum,hva nå enn det betyr,øya er jo ikke såå stor da. Gleder meg veldig,det ser utrolig fint ut på bilder.Masse severdigheter,akkuratt slik jeg liker Får bare håpe at formen er god da,jeg kommer til å være ca 6 måneder på vei... I dag har jeg masse stiler jeg bør se på... Sååå typisk meg å utsette til i siste liten...jepp...Har ikke lyst,det er så fint vær... Dåpen i går gikk fint.Koselige folk,søt baby og mye god mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 12. april 2004 Forfatter #960 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg klør noe infernalsk på og under føttene!!! Skal være normalt lenger ut i svangerskapet og kan ha noe med leveren å gjøre.. :o Må høre med legen i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå