Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med første ul!!

Det var virkelig spesielt første gangen jeg så at noe turnet i magen min og jeg verken kjente eller så noe som helst på kroppen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke at du hadde vært på ultralyd!! Grattis så masse!!! Kjempegøy!! Er veldig glad på deres vegne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :bukke:

Gleden er stor i heimen,bamsen ble ganske blank i øynene tidligere i dag da han leste litt i et av heftene vi fikk med oss hjem."Her står det om meg" sa han..Sååå søt atte! :hjerter2: Godt at ikke alt er bare om mor og barn da.

Synes det var herlig å få beskjed om at vi nok var litt lengre på vei enn det vi hadde trodd,-da er jeg 12 uker på torsdag! :tommelsmil:

Skal i bursdag til svigermor om en halvtime, og hun er nok ganske gira tenker jeg.Hun har jo barnebarn fra før,men bamsen mener at det nok er helt spesielt når "godgutten" får barn.. :ler: Besteforeldrene har jo ventet lenge de også... Gleder meg til mor kommer hjem fra jentetur til Roma,da skal hun få se på ultralydbilder! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åååå, så koselig med vellykket UL! 11+2 - da er verste periode overstått. 9 uker er jo den verste bøygen for mange. Da jeg var 12 uker kjente jeg livmoren over skambenet første gang. Det syntes jeg var en spesiell opplevelse. Det hele kjentes mer virkelig ut da.

Det er koselig å følge med i dagboken din - særlig siden jeg vet at du har jobbet så hardt for å komme hit. Kos deg videre med din 4.4 cm store krabat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med vellykket UL! :P

Kjempeflott at alt er som det skal.

Synes tidlige Ul'er er noe helt spesielt, jeg.

De er så bittebittebitte små, men likevel så perfekte... Man kan bli salig av mindre. :ler:

Håper du har hatt en fin dag hos svigersene, da!

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener alle sammen! :klem: Veldig koselig!

I dag var det hardt å stå opp gitt!

Og jammen var jeg dårlig på jobb i dagmorges, uvant,,men det gikk heldigvis over.Fikk sitte på med ei hjem i dag som sa at hun ikke hadde våget å spørre meg noe om helga osv. i dagmorges fordi jeg var så bleik om nebbet... :ler:

Bamsen skulle jobbe lenge i dag så da må jeg fikse middag selv... :roll: Ikke så lett.Var innom butikken og handlet en boks med lapskaus som jeg skal hive på varming om en stund. Laget meg nemlig en jordbær og banan smoothie da jeg kom hjem :tunge1: så jeg ble litt mett av det.

Mor kom ikke hjem før i 24tiden i går så jeg har ikke fått snakket med henne enda. Spent på hvordan hun har hatt det og om hun har kjøpt noe spennende... :wink:

Uæh..nå siger det innpå litt her :eeeh: Får gå å slappe av litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildet

skimrende

men tydlig nok

for blanke øyne

og forsiktige smil

der er du jo

lille håp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og titter til deg, jeg! Så glad jeg er for at alt er bra! Lykke lykke til videre på ferden! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Tusenfryd :klem:

Nå har jeg i de siste tre dagene begynt å brekke meg... :veldigsur:

Ikke gøy,ikke alltid det kommer noe,men brekkingen skjer så plutselig.. Får bare håpe det ikke skjer i en undervisningstime :oops:

Mor ringte nettopp,de hadde hatt en fin tur i Roma,men alt var dyrt,dyrere enn hjemme så hun hadde ikke handlet noe,og hun var ganske mettet på kulturelle opplevelser på en stund.De hadde hatt program fra 8tiden hver dag, og tråkket rundt i altslags museer og kirker så hun fikk vondt i føttene. Stressopplegg,glad jeg ikke er med gamle kulturhungrige koner på tur... :ler:

Gleder meg til påskeferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare si hei og at jeg er

kjempeglad for at alt går greit!!!

Hørtes ut som en slitsom tur din mor hadde vørt på da...

Blir svett med tanken jeg...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi treffes jo aldri mer Tildemor så da må jeg skrive litt her.

Kjekt at alt går bra ute4nom litt brekninger da, uff jaja er man gravid så hører vel det med.

Litt av en tur moren din hadde hatt ja hi,hi Kan være glad du ikke er med på den :o

God natt da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg! Gleder meg masse!! :P

Du skriver så utrolig bra!! Sitter bare å ler jeg.. Hehe!! :ler: Men du vet jo hvordan du skal skrive også da :wink: Hehe!!

Snakkes til lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde kvalmen ble mindre sånn rundt uke 12, jeg..... Går og håper på det selv. Du blir litt sånn guru for meg, Tilde, ettersom du ligger et par uker foran meg i løypa. Jeg leser her inne for å se hva jeg kan forvente meg :wink: Håper det er greit. Jeg håper også at kvalmen din avtar snart. Kjedelig med kvalme spesielt når man har en jobbe som ikke er kontorjobb der man kan være slapp og dårlig uten at noen merker det....

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,masse besøk! Koselig! :P

Også er jeg guru! :ler::wink:

Håper at kvalmen blir bedre snart, i dag har jeg ikke brekt meg enda iallefall.Men det har vært en ganske bedriten dag, har fått litt fnatt og mått tatt det strenge målet (som jeg egentlig ikke har fordi halsen trøbler..) pluss at hofte og rygg ikke er helt bra.(syt, klag...)

Nå tror jeg jammen jeg stikker hjem :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...