Gjest Mayamor Skrevet 15. mars 2004 #901 Del Skrevet 15. mars 2004 Må bare innom deg og bare se at alt går bra... Blir i godt humør når jeg ser at alt er som det skal. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 15. mars 2004 #902 Del Skrevet 15. mars 2004 Håper du snart skriver hvordan det går med deg. satser på at alt går bra med deg siden du ikke skriver noe. klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #903 Del Skrevet 17. mars 2004 Tusen takk for hilsener :bukke: koselig. Og jada,det går bra med meg! Har alle fæle symptom intakt enda... Er mye kvalm og trøtt, sliter litt med å spise etter klokka 16.00,flyr masse på do,pleier å ta meg en liten hvil etter jobb... Hadde møte frem til klokka 18.00 i går,det var et slit, og jeg skal ha det i dag også, så jeg rekner med å bli temmelig sliten.Håper bare at jeg ikke blir særlig kvalm...Det gikk iallefall greit i går.Bamsen hentet meg og lagde middag. så flink og snill atte.Middaglaging har mye blitt hans jobb i det siste.. Og jeg gafler innpå det jeg klarer før jeg blir for dårlig.. Så slik er tilstandene i det Tildske hus... 9 uker i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 17. mars 2004 #904 Del Skrevet 17. mars 2004 Høres ut som meg, Tilde. Har det på samme måten. Vi får håpe dette bedrer seg etterhvert. TRodde aldri jeg skulle bli kvalm og sånn, jeg. Men man tåler jo ganske mye når man har en innflytter i magen Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #905 Del Skrevet 17. mars 2004 I dag kommer pcen endelig hjem! gleder meg! Men jeg tipper bamsen kommer til å okkupere den en del,han har blitt hekta på Battlefield 1942 eller hva det heter... Og jammen lurer jeg på om jeg holder på å få bekkenløsning.... Er ikke det litt vel tidlig?!! :o Både på mandag og tirsdag hadde jeg kjempevondt i ryggen og bekkenet da jeg kom hjem,det stivnet litt liksom,og jeg haltet før det løste seg opp igjen.Jeg hadde gått på joggesko hele dagen. Jeg har også en slags rar stiknings/ilingsfølelse i hoftene av og til. Håper det ikke er bekkenløsning!! Kona til en på jobb er i rullestol til tider pga det... De andre driver og styrer på og ommøblerer her på jobb,men her sitter jeg på kontoret og føler meg bra teit som ikke deltar.. He he.. nå kom hu andre gravide på jobb og lurte på om hun kunne gratulere meg. Det kunne hun jo godt. Hun ligger da en måned foran da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. mars 2004 #906 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei Tilde! Gratulerer med 9 uker!!! Så kjekt at alt går som det skal! Dumt med de smertene du kjenner fra hoften din... Når det gjelder akkurat de smertene og ilingen du beskrev, så kan du ta en titt i Hanni sin dagbok, der skrev jeg et laaangt innlegg til henne angående akkurat det samme. Kunne skrevet de samme tingene til deg, men jeg orker ikke (puh...) så du får heller smuglese hos henne! :D Ha en ellers superduper dag! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #907 Del Skrevet 18. mars 2004 Takk hulderjenta! Har vært og smuglest hos hanni,og håper det er slik som du sier. Litt smerter i går også ,hofte,rumpe,korsrygg.I dag har jeg andre sko,bare just in case liksom. Ellers så får typisk nok ikke bamsen og kompisen den nye dataen til å virke,antakelig har reperatørene glemt et eller annet... Så vi er uten enda :evil: Gleder meg til helg! Blir antakelig jentekveld på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 19. mars 2004 #908 Del Skrevet 19. mars 2004 Bare innom for å ønske deg en riktig god helg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #909 Del Skrevet 22. mars 2004 Takk for hilsen capricorn! Endelig har vi fått dataen hjem! For å gjøre en lang historie kort: talentløse reperatører, bamsemums= :evil: , jeg= Ellers så er jeg suuuperkvalm..... Følte bare for å syte litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. mars 2004 #910 Del Skrevet 22. mars 2004 Ser at jeg har glemt å gratulerer dere!! Vel, GRATULERER med smått i magen! Håper du slipper ekkel kvalme og bekkenløsning noe lenge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #911 Del Skrevet 24. mars 2004 Takker! I dag mistet jeg toget hjem, og det på en ultrateit måte! Teite NSB! :evil: Det stod nemlig at toget skulle mot Egersund på toget,så da gikk jeg jo ikke på,men da det gikk, så gikk det mot Stavanger... Kaldt var det, og kvalm og sulten var jeg, gikk og kjøpte meg ei ostepølse med bacon da,men jammen var det irriterende! :evil: Sendte melding til bamsen og han ringte meg opp og knegget godt,han mente det hadde vært enda morsommere om jeg hadde gått på et tog som skulle til Stavanger,men som plutselig gikk mot Egersund... Rampegutten! I morgen blir det planleggingsmøte hele dagen,med en ny leder...Blir spennende Så at Pia hadde fått 13 egg! Flottings! Og Zianta vil kanskje la seg intervjue.. Og jeg har sendt novella mi dere vet til Utspring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 24. mars 2004 #912 Del Skrevet 24. mars 2004 :oops: Zianta skal intervjues i morgen allerede! Er det den novellen som du arbeidet med (den du sendte meg på msn). I så fall så kan alle lesere av Utspring glede seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #913 Del Skrevet 24. mars 2004 Jepp,og takk for det... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. mars 2004 #914 Del Skrevet 24. mars 2004 Synd det med toget! Mannfolk skal da alltid være så vittige!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. mars 2004 #915 Del Skrevet 25. mars 2004 Innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. mars 2004 #916 Del Skrevet 25. mars 2004 En sånn en fra meg også.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #917 Del Skrevet 26. mars 2004 Takk takk! tilbake! Nå har jeg en ledig time,og snart er det HELG!!!! Bamsen skal på lønningspils i kveld,og jeg vet jammen ikke hva jeg skal gjøre,men det er bare herlig Da kan jeg ha dataen helt for megselv, eller kanskje noen vil være med på kino? Eller låne en chickflick? Føler meg i ganske bra form i dag,klarte tilogmed å smøre niste i dagmorges,solsikkebrød med leverpostei,nam nam Men det er jo etter fire jeg pleier å bli dårlig da. I går stod jeg på kjøkkenet og følte meg ganske kvalm, drakk av ei vannflaske,men fikk i vrangstrupen,hosta og harka,så gjorde jeg den fatale feilen å kikke bort på hva bamsen gjorde,han gav pusen boksemat... Ganske ekkel lukt...Da brakk jeg meg og måtte springe ut på do for å kaste opp.Det var første gang,men det var nok kanskje helst fordi jeg fikk i vrangstrupen... I morgen er det UL.... :hår: Blir ultraspennende.Lurer jammen på om jeg klarer å la vær å grine...tror faktisk ikke det, da blir jeg imponert i tilfelle Bamsen har også varslet at det nok skal holde hardt... Får bare håpe alt er ok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 26. mars 2004 #918 Del Skrevet 26. mars 2004 Blir kjempespennend på UL i morgen tenk blir det to på deg også(julie har to innni magen). Skal krysse fingende at det er noen søte små hjerter som banker mot deg LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. mars 2004 Forfatter #919 Del Skrevet 27. mars 2004 Her smiler vi bredt i dag!!!! Vi fikk se en søt liten krabat med bankende hjerte :hjerter2: Og krabaten var hele 44 mm fra hode til stump,alt så bra ut, og jordmor mente at vi bare kunne glede oss. Dessuten utifra størrelsen så mente hun at jeg var 11+2 og at termin er 15 oktober,men ingenting er sikkert da før hun får kikket litt mer neste gang. Superkoselig jordmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 27. mars 2004 #920 Del Skrevet 27. mars 2004 Så flott ! 2 er fint, men 1 er minst like bra! Gratulerer med vel overstått UL, og en bitteliten og fin krabat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå