Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

He he..det er godt det ikke bare er meg ,@lfa!

Jeg kan bli direkte mannevond om blodsukkeret er lavt... :lol:

Ellers så er jeg litt nervøs om dagen...

Hører nemlig til å ha mensen i dag eller i morgen... :( Kjempeskummelt! I går hadde jeg noen stikk/murringer nesten konstant i venstre side og det vet jeg ikke helt hvordan jeg skal tolke..Det kan være positivt,det kan være negativt...

Mer spenning enn jeg liker.Men jeg kan jo være gravid om jeg får blødning også,faktisk.., :roll: men det er jo mindre sannsynlig... :(

Ellers så ble vi hjemme i går likevel.Bamsen hadde hatt en lang fæl dag, og var kjempesliten,og jeg ville ikke gå alene da.. Litt synd på venninna mi som i anledningen hadde ryddet... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vinker farvel til alle eventuelle mens murringer. :vinke:

Og ønsker alle graviditets murringer velkommen. :enig_animasjon: :enig: :enig_animasjon:

Klem fra

Zianta :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Zianta! :D

Ingen mens foreløpig!! :enig:

Men jeg føler jeg blir helt rar av å gå og vente...Overanalyserer alt og bekymrer meg slik at jeg får vodt i hodet,samtidig som jeg prøver å ikke tenke på det,og ikke innrømme for megselv hvor mye det egentlig betyr for meg...Bamsen blir også nervøs av alle stikkene i kroppen min,så kanskje jeg skal la vær å si noe..

Men nå begynner det iallefall å nærme seg fredag...

Jeg bør gå og rette ørten stiler,men jeg har ikke lyst,men jeg får vel gjøre det :roll: Så er det til svigermor,så er det til venninne og så er det til min egen mor..Spekket dag.Glad det ikke var noe blod,for da hadde jeg ikke gått noe sted tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det søndag, og jeg håper du ikke har sett noe til tante, og ikke kommer til å gjøre det på kjempe lenge.

Ha det bra tante :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Remyline og Vimsevips! :D

Koselig at dere stikker innom med oppmuntring :D

Humøret går litt opp og ned nå...ikke så galt altså,prøver jo å være sånn passe optimistisk,men jeg blir så nervøs av den der mensgreia nå.. Svigermor og de spurte også hvordan det gikk, og da sa jeg jo som sant var,at det ikke var så lett nå når mensspøkelset henger over oss.. Hele familien er ganske på tuppa nå da.. :lol:

Retting av stiler har jeg ikke begynt på en gang... :evil: Irritert på megselv...

Dette har forressten vært den store kakedagen.To kaker hos svigermor,to kaker og is hos venninne og ei kake hos mor... :eeeh: Ingen middag... :eeeh: Drittlei kaker..,var jeg ikke rar i magen fra før så er jeg det nå..

Pusen virker litt piggere.Litt luntetrav til døra i dag,de andre dagene har han slept seg avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et november barn, det hadde vært fint det, Tilde..

Tror det er din tur denne gangen, og håper å få seg deg med kul på magen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg håpet på, at det ikke var kommet noen røde spøkelser i helgen..

Krysser det jeg har, jeg.. ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Fikk noen små brune prikker sammen med gele på dopapiret i dag... :(

Kjempeskummelt...litt deppa nå...Håper det ikke kommer mer...

Men takk for hilsener,det varmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Brune prikker gå vekk! :fy:

Tilde har bestilt en liten baby i september/oktober.

Håper det er de berømte festeblødningene. :roll:

Klem fra

Zianta :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tilde mor!

Nå er jeg veldig spent altså. Hvordan går det?? :o :o

Sender masse positive tanker din vei!!!

Stor klem fra Lilletrollet

:vinke::blomst::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er søte altså! Tusen takk alle sammen :D

Ikke noe blod enda,men litt sånn små brune prikker i gelen av og til...

Skifter veldig i hva jeg tror på...går litt opp og ned med optimismen her i gården.... :(

Nå nærmer det seg fælt blodprøve på torsdag, og jeg SKAL klare å holde meg med CB til fredag...

Får håpe mensen holder seg borte... Ventetiden er VERST altså... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusen er borte!!!! :grine:

Nå har han vært borte siden i går morgen eller forgårskveld, og det er ikke normalt...Har ropt og ropt i går og i dag.Så redd og lei meg :grine: Tenk om han var så syk at han gikk bort for å dø,eller kanskje han har blitt påkjørt...Det halsbåndet han har nå har han ikke telefonnummer i.. :grine:

vet jeg er teit som tar alle sorgene på forskudd,men jeg vil ha pusegutt hjem NÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Krysser fingrene for at alt er bra med pusen deres, og at han kommer snart hjem.

Og krysser bena for at alt går bra med rugingen din.

Klem fra

Zianta :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...