Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Opp med hodet, lille venn!

Spis rekesmørbrød, det kan du ikke gjøre når du skal amme.

Ta deg ett glass vin, det kan du ikke gjøre når du skal gå gravid.

Kos deg, slapp av, nyt livet.

Jeg tror nemlig snart dere blir flere å ta hensyn til snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :D

Jeg håper så inderlig at det lykkes for dere på dette 1. forsøket!

:klem:

Når er det du skal teste? Blir det tisse-test eller blodprøve?

Det må være så uutholdelig spennende :roll:

Som blått lite murmeldyr, har jeg tro på at det hjelper å blåse en blå vind på alle prøverene (kan jo ikke sende blå vibber siden jeg ikke er gravid ennå) :wink:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Stor klem fra Murmeldyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Takk for gode ord og blå vind :lol:

Jeg skal ta blodprøve den 12.... Scary as hell! :hår:

Det er en torsdag,og testen skal sendes til Bergen så da får jeg ikke svar før mandag.Men jeg tror jeg skal ta en CB på fredag...

Tipper det klør for mye da til å la vær...og jeg vil ikke ta på torsdag i tilfelle jeg blir veldig lei meg,vil ha helgen å "ta støyten på" i tilfelle... Jupp,det er mine rare tanker om det...

Dette skjedde i dag...litt :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o oj, her hadde det skjedd mye siden sist. Gratulerer med to flotte egg, krysser alt jeg har for deg. :P:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bedre med pusen din.

:trøste: Du får gi han en trøste klem fra meg (nå som han er ren og pen igjen) :ler:

Krysser fingrene for deg, og håper egget har slått rot nå.

Klem fra

Zianta :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tilde !

Vil bare ønske deg lykke til med rugingen ! Håper det går bedre med pusen din , kjipt når dyr blir syke !

Jeg driver med skikkelig eggproduksjon om dagen, skal sannsynligvis hente ut til helga. Er veldig spent !

Klem , Trude !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tilde

Vil ønske dere lykke til og håper det går bra for dere denne gangen!!

Krysser fingrene :D

Jeg hadde egguttak på mandag: 12 egg :D

7 av dem ble det brukt ICSI på og 5 ble befruktet :hoppe:

Så i morgen skal jeg sette inn!! Kjempe spennende :enig:

Lykke til :hoppe:

Klem Håpefull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Nå må nå det bli deres tur. :Nikke:

2 egg - nå heier vi fram det vi kan... :tommel:

La Bergen bli din lykkeby... :kysse:

Klem og de beste lykkeønskninger fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :kghjerte:

Dagene kommer og går...

Egentlig går det litt seint synes jeg...

Skulle ønske jeg kunne hoppe tre måneder frem i tid... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre måneder går fort det! Da er det plutselig mai! Det er vår og varmt, og Tilde går rundt med en liten kul på magen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg bra teit nå som sitter her og sipper etter å ha lest den tråden om svære gravide mager og kommentarer... :roll:

Husker alle kommentarene den lille venninna mi fikk om magen sin, jeg følte jeg måtte ta henne i forsvar av og til fordi alle bare måtte kommentere at hun var så SVÆR...

Sannheten var at den magen hennes var helt nydelig...Skulle gitt mye for å ha en slik mage selv.. :grine: Ja,jeg var misunnelig,men aldri om jeg ville kalle henne stygg og feit for det. "Smugkikket" mye på den magen,men vågde liksom ikke ta på den...

Der ringte bamsen,skjerpa meg skikkelig for at han ikke skulle høre noe,den fyren har ganske utrolige antenner :lol:(var kanskje litt grøtete først..) men jeg har nå et visst skuespillertalent..

He he..kanskje jeg skal ta sipping som et ørlite godt tegn?! :wink:

Har litt rare stikninger i magen enda,det er nok geleen som gjør det.

Pusen ligger i fanget,øynene er ikke helt bra enda,men jeg syns de er bedre iallefall.Medisinen er han ferdig med,men diett er han på enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag avspaserer jeg noen timer.Herlig!

Har sovet lenge og drømt myyye rart,tatt meg god tid på badet,kost med pus og nå er det snart frokost.Så tar jeg toget,har noen få timer,og så er det helg!!! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ,Mayamor!

Sitter her og kjeder meg,ingenting spennende som skjer rundt om i verden og jeg er litt for giddalaus til å gjøre noe annet enn å sitte her ..

Bamsen ringte og sa han måtte være på jobb litt til,men vi skal ut og handle mat når han kommer.Har lyst på noe godt i dag,men vet ikke helt hva..Aha!Kanskje den pastasalaten,DET vil nok bamsemums bli glad for,han sikler bare jeg nevner den.Eller kanskje biff,leeenge siden sist...

Har avtale om å treffe ei på byn og kjøpe bursdagsgave til ei i morgen,men hun har ikke svart på min siste melding om å finne på noe i kveld...Jeg er litt selskapsjuk tror jeg. Bamsen vil Kvadrat i morgen og bruke gavekortet sitt også,vet ikke helt om jeg blir med,men det kan jo være lurt å være med.Jeg synes ikke han er så veldig flink til å shoppe alene.Jeg er utrolig lei alle de blå og hvite skjortene hans,og alle gensrene er også ganske så like av seg. :roll: Alt for konservativ fyr... Synes egentlig at Kvadrat er noe dritt,altfor mye folk,iallefall på lørdagene,får alltid vondt i hodet av å være der..

Der fikk jeg melding,blir nok koselig i kveld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops:

Jeg er ikke helt god når jeg er sulten,har vondt i hodet og bamsen ikke kommer hjem tidsnok... Har plaget han med to telefoner om hva vi skal spise og vært litt urimelig.. :oops: Jaaa,jeg vet jeg kan ned på butikken,men det vil jeg ikke... :roll:

Barnslig det er meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sulten...

Venter på at barne-tv skal bli ferdig sånn at jeg kan handle noe til middag.

Kan nemlig ikke stikke ned og handle alene. Det er kjedelig det.

Så du kan trøste deg med at det er flere som ikke blir helt god når de er sultne. :blunke:

:ler:

Ha en fin helg, da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...