Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Jeg leser også :wink: hehe.. men det visste du jo.

Men jeg leser nå også, selvom jeg for øyeblikket ikke har så god tid til å være så aktiv.

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ut 16 egg!!!! :D

Uttaket var vondt etterhvert,men det er vel verdt det..

Ble kvalm og varm etterpå slik som sist,måtte ha vinduet oppe i taxien for ikke å kalke Blødde mindre og hadde egentlig litt mindre vondt etterpå enn sist,så sånn sett er det bra.Men jeg var utrolig kvalm og hadde vanskelig for å få til å spise, hvor mye jeg enn hadde lyst etterpå.Sendte bamsemums ut etter hamburgere fordi jeg var for dårlig til å gå noe sted,men da han kom tilbake var det helt umulig å spise,ble superkvalm bare av lukten,tilslutt stakk jeg fingen i halsen for å få spy...så gikk alt mye bedre :kul:

Nå gjenstår det bare å se hor mange som er blitt befruktet da Skal ringe dem senere i dag,innsetting blir i morgen *skjelve*

Håper det er mange,men nervøs for at det ikke er det..

Nå er vi på internettkafe,bamsen er ikke så glad i shopping så jeg tror jeg skal parkere han litt her mens jeg går og kikker.Ellers så har vi planer om kino,og kanskje noe god mat om en stund...

Gruer meg litt til den telefonen da... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du fikk ut så mange egg, Tilde.. :D

Nesten litt for spennende dette her da.. :o

Skal krysse alt jeg har for at både befruktning og insetting går som det skal..

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Super bra med så mange egg! Venter spent på oppdatering om hvor mange som har blitt befruktet. Lykke til med innsetting i morgen (for med så mange bør du ha litt å velge i). Håper du får flere du kan putte i fryseren. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende og flott at de fikk ut så mange egg!

:hoppe:

Lykke til med innsettingen!

Det blir spennende å følge med deg fremover nå :wink:

Klem fra Murmeldyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en effektiv hønemor :o

Lykke til i dag!!!!!

Krysser fingrene for deg, dere har virkelig fortjent full klaff :tommelsmil:

Jeg følger med og heier på deg, men er ikke så veldig flink til å legge igjen spor :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Hjem igjen!

Informer oss, går det bra med deg på rugedag 2 og hvor mange egg fikk du i fryseren denne gangen?

Da er det bare å krysse fingrene for deg de neste 9 måndene. :D

Stor klem

fra Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :D

Da er jeg tilbake igjen!

Tusen takk for hilsener,kjempekoselig at dere "stikker innom"! :D

Dere er vel spente på befruktningsantall så da kommer det her:

Av de 16 som ble tatt ut var 13 modne nok til å brukes.

Av disse 13 ble 9 befruktet.

To av disse 9 var kjempeflotte,nærmest perfekte ifølge lege,jordmor og bioingeniør. :D Bamsen og jeg sa ikke imot,så da ble de to satt inn i meg... :D

Resten var ikke sååå bra sa de... :-? :(

Og de tvilte litt på om de ville fryse dem,men bamsen og jeg viste nå tyyyydelig at det villle vi GJERNE!!!, så etter litt sjekking og betenkningstid inne på labben, så kom bioingeniøren og sa at de skulle fryse ned 5 av de 7 som var igjen.Men alle fem ville bli fryst i et strå,så det betyr at vi bare vil ha en ekstrasjans...

Skal jo selvsagt satse på at "DENNE GANGEN GJELDER DET!!",men psykoloigisk er det godt å ha i bakhodet at vi har de på frys.

Ellers så er formen ganske bra,stikker litt i magen av og til ,men ganske greit egentlig.Og vi er glade for å komme hjem!!!!

Pusen var sårt savnet...

Og han var litt pjusk,dårlig i magen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Hei Tilde!

Det er veldig spennende å høre hvordan det går med deg. Jeg har tenkt en hel masse på deg.

Lykke til!!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så spennende! Det blir virkelig spennende å høre hvordan det går fremover!!

Stor klem fra Lilletrollet

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Aaaah!

Endelig har alle gjestene gått...

Det er litt styr å ha familieselskap i to omganger på en dag (selv om en ikke har laget noe mat selv :lol: ) Bamsen ble iallefall glad for klokken han fikk av meg,men den var jo megastor så han må inn og få tatt litt av lenken,dessuten har vi ikke helt funnet ut hvordan alarmen virker enda.

Har ellers vært plaget med litt stikksmerter i magen også,og føler meg også rimelig stinn...Burde kanskje vært på do og gjort noe,men det er ikke så behagelig.. :lol:

Ellers så har vi fått hever våre dater i løpet av dagen.

Bamsen skal bort til svoger nå sammen med svigermorssambo, og drikke og være karslige.Jeg skal gå bort til mor og far for å være med å se "Kaptein Corellis mandolin" ,for tredje gang blir det vel... :oops: Jeg lånte dem boka da de var på ferie i sommer, og begge to ble utrolig grepet av boka(les: gråt på stranda),og har veldig lyst å se filmen.Men først må jeg rydde bort alt rotet som vi hev over senga, slik at det går an å legge seg i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To flotte egg, så gøy!

Det blir spennede og følge deg fremover nå, Tilde!

Jeg krysser armer, bein og fingre for dere nå. Ida sover nå, men jeg la beina hennes i kors for dere. De føttene der bringer nemlig litt ekstra lykke, skjønner du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Høres ut som noen svært lykkebringende bein,Qlio! :wink: Takk, takk!

Ellers så er jeg litt "utafor" på en måte...føler meg ikke gravid...våger ikke tro og håpe for mye...samtidig som jeg skulle ønske jeg trodde mer...gruer meg til jobb på mandag...alle spørsmål... :( vet ikke hva jeg skal svare... :-? og nå har vi brukt to forsøk...

Jeg bekymrer meg alltid for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også ha to forsøk. :blunke:

Riktignok på en annen måte, men like fullt to forsøk. Så du skal ikke se bort i fra at det går bedre denne gangen. :)

Jeg krysser i alle fall alt jeg har av lykkefrembringende kroppsdeler og følger spent med. :P

Klem til deg! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe det @lfa!

Jeg blir bare litt...ja,hva blir jeg?!

Tvilende, er vel kanskje et litt dekkende ord...

En ting jeg ikke har lyst til å oppleve igjen er en SA..

Da er det nesten bedre at det ikke går. Ja,det er bedre at det ikke går.. Uæææh, vil ikke tenke negativt!

Tralalala! :lol:

Tror jeg skal gå og spise et rekesmørbrød som er igjen fra i går.Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...