Zianta Skrevet 12. januar 2004 #701 Del Skrevet 12. januar 2004 Første sprøyte dag i morgen! Håper det går bra. Men du har jo litt trening fra tidligere forsøk. Kan bare si velkommen etter i denne omgang. Håper du får mange egg av ypperste kvalitet. Klem fra Zianta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 13. januar 2004 #702 Del Skrevet 13. januar 2004 Grattis med første sprøytestikk Ja det gikk vel som en lek denne gangen hi,hi uff nei sikkert ikke kjekt,men vet ihvertfall mer hva det innebærer denne gangen. Håper det blir mange av bestekvalitet så det både blir til å sette inn og til søskeninnsetting om en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #703 Del Skrevet 13. januar 2004 første stikk er i morgen altså... Men takk for påminnelse!! Gleder meg ikke...men det skal nok gå greit. Måtte ta to panodil zapp igårkveld for å få sove,hadde så vondt i hodet,våknet opp mye bedre i dag.Er snufsete,nyser mye og har litt trykkhodepine,men ellers grei nok form. Kom nerttopp inn dørene,fikk skyss hjem i dag også,herlig! Snart kommer bamsemums og da skal vi gå og handle.Litt tomt i skapene. stakkars pusegutt har ikke knott og er nå på siste boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #704 Del Skrevet 14. januar 2004 Grusom dag! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 14. januar 2004 #705 Del Skrevet 14. januar 2004 Grusom dag! :evil: :trøste: Stakkar deg, hva har skjedd? Første sprøyte stikk i dag. Regner med at det gikk uten problemer siden du har gjort det før. 2 uker til nå så er du med i "ruge klubben" du også. Det blir spennende. Og husk at dette er et blått år! Klem fra Zianta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 14. januar 2004 #706 Del Skrevet 14. januar 2004 uff hva har skjedd :trøste: Håper alt går bra med deg vennen :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #707 Del Skrevet 14. januar 2004 Har ikke hatt en helt lett dag.. Dårlig form,dårlige nyheter,dårlig humør,stress og elendige drittunger på toppen av det hele.. :evil: Litt bedre nå da, og i morgen har jeg en lettere dag skulle jeg tro. Ellers så har jeg blitt "tante", venninna mi har fått baby.. Litt sårt selvsagt,men dagen ellers var elendig så det var et lyspunkt det da å vite at det gikk godt. Har vært og kjøpt gave,et utrolig søtt sett ,skal på besøk i morgen. Gruer litt for det da... Blir så lett rørt av sånne ting,og kanskje jeg får litt dumme tanker og det vil jeg helst ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 15. januar 2004 #708 Del Skrevet 15. januar 2004 Håper det går bedre med deg nå ikke kjket å lese når mine nettvenner ikke har det bra Hva er det som er dårlige nyheter...håper det ikke noe alvorlig Klemmer tildemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #709 Del Skrevet 15. januar 2004 Sååå søøøøt baby!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #710 Del Skrevet 16. januar 2004 to me... Fikk et flott smykke og øredobber i hvitt gull av bamsemums,men jeg skal bytte det for jeg liker ikke hvitt gull så godt,og dessuten så har jeg visst kjempetjukk hals... Dumt de visst ikke hadde likt i vanlig gull. Bamsen syntes også det var festlig å sende roser til meg på jobb Men det ble stor oppstandelse,en mannlig lærer kom og gav dem til meg i klasserommet , litt flaut... Men veldig romantisk av bamsemums da Siden jeg kom hjem i dag har jeg laget: bløtkake med pære,vaniljekrem og sjokomousse med daim (et eksperiment), peanøttkake og bringebærgele. Får innrykk av slekt i kveld og i morgen. Må kanskje lage en kake til i morgen Men jeg har lefser og iskake i frysen da,får se om jeg slipper... Er trøtt i føttene nå av å stå så mye i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 16. januar 2004 #711 Del Skrevet 16. januar 2004 Gratulerer med dagen! Du har bursdag på samme dag som mamman min. Stoor bursdagsklem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 16. januar 2004 #712 Del Skrevet 16. januar 2004 GRATULERER SÅÅ MASSE MED DAGEN :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #713 Del Skrevet 16. januar 2004 Tusen takk :D Fikk masse skryt av kakene mine,kake-eksperimentet var en suksess og mor sa jeg kunne få lage kake for henne når hun skulle ha selskap Jaaaadaaaa.. Veldig fornøyd med gavene også,fikk en del hverdagsservise(lillebror kødda og sa at han var glad jeg likte det siden han hadde valgt det ut spesielt..Det var som vanlig mor som handla for ham),et stort speil med treramme og ei sølvskje. Vet ikke hvor jeg skal ha det speilet da,kanskje bak døra på soverommet..Far ville ha det tilbake om jeg ikke ville ha det. Han er slik at han liker å gjøre "kupp" rundtforbi på Fretex og auksjoner,så det er et slikt sted han har funnet det. Mor klarte å rive ned ei hylle og en lysestake :o med veska si da hun skulle gå(litt for mye vin kanskje?!),og bamsemums tredrage fikk seg noen kvest,mista noen tenner stakkar... Går greit å lime sammen igjen,hadde jeg bare funnet alle bitene...Det er lysere i morgen tipper jeg. Nå er det snart busselalletid og jeg gleder meg til å sove lenge i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #714 Del Skrevet 17. januar 2004 :o Glemte å sette på vekkerklokka,tok spray og sprøyte 3 timer for sent i dag... :-? Håper det går greit for det. Bamsemums ligger og drar seg enda,og jeg kommer rett fra dusjen.Jeg var visst for masete og kosete så jeg burde visst stå opp.. Tror ikke jeg gidder å lage en kake til... Tenkte vi kunne reise på butikken og kjøpe noen rundstykker,også har vi jo småkaker,lefse og iskake også.Det som er dumt er at svigerfar ikke har gitt beskjed om han og sambo kommer.Om de ikke kommer så har vi iallefall nok.. Har lyst å gå og bytte smykket,men jeg må vente til håret er tørt.Og så håper jeg bamsen står opp snart og blir med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. januar 2004 #715 Del Skrevet 17. januar 2004 Har du hatt bursdag? huff, jeg har ikke fått med meg det jeg.. Unnskyld! GRATTIS på etterskudd! Er så spent på å følge med på hvordan det går med dere denne gangen! Håper at alt går bra - det fortjener dere! Fortsatt god helg, og kos deg med kaker! Aricept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #716 Del Skrevet 17. januar 2004 Takk takk Aricept for snille ord! Nå er jeg rimelig mett, to rundstykker og to kakestykker.. Gjestene forsvant nettopp ut døra,freden har senket seg og jeg håper nesten at svigerfar ikke kommer..Er det stygt?! :oops: To venniner kom bortom med gave også mens selskapet stod på,men de nektet å komme inn.Den ene gaven var nesten litt for mye av det gode... :oops: Hva skal jeg gjøre nå?! Jeg har ikke gitt henne noe enda og hun fylte år for noen dager siden.. Syns det ble litt vanskelig egentlig,fordi vi ikke har pleid å gi hverandre noe de siste årene,og fordi gaven hun gir er noe vi to skal gjøre sammen,så det er jo noe hun har glede av selv også da,men... Takke,bukke,neie...vrir rundt på ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 17. januar 2004 #717 Del Skrevet 17. januar 2004 Hei hei! Gratulerer så mye meg gårdagen! Håper formen er bedre, og at det går greit med sprøyter og sånn Fortsatt God Helg! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. januar 2004 #718 Del Skrevet 17. januar 2004 Måtte bare en liten tur innom og oppdatere meg om Tildes verden... :blomst_opp: Gratulerer så masse med overstått... :blomst_opp: Vi andre klager når apotekregningen kommer opp i 3-500 kroner. Så ser jeg hva du må ut med og blir flau over meg selv... * skal slutte og syte ja...* Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #719 Del Skrevet 17. januar 2004 Takk takk! Koselig at folk stikker innom dagboken min :D I kveld kjeder jeg meg,bamsemums har uheldigvis fått dilla på playstation.. Men egentlig har jeg ikke så stort sosialt behov i dag, litt mettet etter to selskap.Men jeg kjeder meg litt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 17. januar 2004 #720 Del Skrevet 17. januar 2004 Heisann Tildemor Takk for koselig prat før i dag, alltid like koz og prate med deg vet du :evil: Grr ikke alltid alle smie fjesene virker for jeg ville gi deg en klem Synd du ikke er pålogget nå for jeg kjeder vette av meg gubben ser på kjedelig film som jeg ikke orket å se :x Jaja får se litt på forskjellige tin her inne da se om det er mange nye innlegg siden sist Håper du får en fantstisk fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå