Tilde Skrevet 12. september 2003 Forfatter #361 Del Skrevet 12. september 2003 Helg Trøtt i , har stått og gått mye i dag.Etter jobb var jeg på en aldri så liten shoppingspree...Kortet er alllerede varmt Kjøpte to stråkurver og 2 pakker servietter på Black Design, ei cordbukse, hårstrikker og lipfinity på KappAhl, 10 bursdagskort(kjekt å ha) og en plante på en blomsterbutikk. Blir antakelig bytur i morgen :D Mor og far kommer hjem i morgen tror jeg. Jeg ba dem kjøpe et skinnbelte til meg så det blir spennende å se hva jeg får. Snakket med lillebror i går,han tilbød meg penger for å komme å fikse opp hjemme før de kommer tilbake. Den gang ei! Nå skal han få kjørt seg litt.Kjæresten hans er nemlig borte også... Han har såååå godt av det! Koser meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 12. september 2003 #362 Del Skrevet 12. september 2003 Takk for praten på MSN koz som alltid Håper du koser deg ute sammen med kollegaene sikkert kjempe kjekt. Hørtes gøy ut med shopping runde da, finner aldri noe lenger jeg :evil: Jaja er vel bare lurt og spare litt penger nå i disse dager!! Håper du får en fin helg!!! Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. september 2003 Forfatter #363 Del Skrevet 13. september 2003 Litt dårlig i dag.....Har holdt meg hjemme.Penger spart... Ja,takk for praten Pia.Det ble gøy ute,altfor gøy... Vi fikk diskutert og dissekert litt av ledelsen, og det er faktisk en egen spesiell glede forbundet med det Må ikke undervurderes... Hadde ikke planlagt å gå ut i det hele,men bamsen og jeg hadde vin til en romantisk middag,og etter et par glass så var jeg "klar". Sendte noen meldinger for å høre om de andre var der, også var det bare å finne noen klær og stikke ut. Koselig :D Snakket også lenge med ei om prøverør, litt godt da,få ut litt frustrasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 13. september 2003 #364 Del Skrevet 13. september 2003 Uff da ikke kjekt og høre du er dårlig i dag :-? ,men en fest innimellom er da litt godt da. Godt og få ut litt om prøverør kjenner det selv,men blir litt mye til tider og da er det greit og taste litt hi,hi. Håper du blir bra og får en knakkande fin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 13. september 2003 #365 Del Skrevet 13. september 2003 Høres koselig med en tur ut! *misunn* Ofte blir det aller mest morsomt når man ikke planlegger og gå ut, for da forventer man ingenting! Det er alltid godt å få snakke ut om ting man har på hjertet. Godt at du fant noen også! Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 14. september 2003 #366 Del Skrevet 14. september 2003 Tusen takk for oppmuntrende ord i dagboken min Håper at formen er bedre i dag. Ha en glimrende søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. september 2003 Forfatter #367 Del Skrevet 16. september 2003 Har akkuratt dusjet og vasket håret.Var nødt til det for jeg hadde begynt å klø i hodebunnen igjen. Stressa tider begynner igjen?! Får bare håpe det tørker til sengetid.Liker ikke å føne håret,da blir det nemlig superfluffy :pippi: Var egentlig teit å måtte vaske håret i dag for jeg skal i svømmehallen i morgen... Har ikke vært flink med å ta vitaminer osv. i det siste,tror jeg må skjerpe meg der, så blir nok ting bedre.Kanskje jeg skal begynne med fotsone igjen snart... Har fått mensen.Kom vel egentlig i går,men bittelitt på søndag også.Rart. Ellers så irrriterer jeg meg litt fordi ei jeg kjenner var på tv og jeg ikke fikk sett det...grrr...jaja... Fikk mail ifra Cascasdamen i dag og hun lovte å sende brosjyre i posten. Kanskje det blir noe kakebaking på meg? Ble så inspirert av å se DE flotte kakene på nettsidene.Blir gøy å se :D Men det er nå leeeeenge til det blir noe bursdag her i huset... Dessuten er jeg lei alle skoene mine! Vil ha nye sko! Fikk gnagsår i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. september 2003 #368 Del Skrevet 17. september 2003 Fikk mail ifra Cascasdamen i dag og hun lovte å sende brosjyre i posten. Kanskje det blir noe kakebaking på meg? Ble så inspirert av å se DE flotte kakene på nettsidene.Blir gøy å se :D Men det er nå leeeeenge til det blir noe bursdag her i huset... Hva er Cascas? Kakebaking?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. september 2003 Forfatter #369 Del Skrevet 17. september 2003 Aricept: Her er nettsidene til Cacas: http://www.cacas.no/ Hvis du klikker deg videre innover på menyene så finner du mange morsomme kaker det går an å lage.Har bestillt brosjyre fra dem, også har de visst homeparty også.Vet ikke helt om jeg vil ha noe party da,men... Har lyst å kjøpe en form slik at jeg kan lage en bamsekake til bamsemums når han fyller året for eksempel... Ellers så er jeg sliten og trett i dag. Lang dag,måtte bl.a. ta noen ramper ei stripe ...og de lovte dyrt og hellig å ikke finne på det samme igjen...he he... Har vært og svømt, og traff på mor på vei hjem fra jobb.Gikk i matbutikk, Europris og en interiørbutikk sammen,og da tar det eeeeekstra lang tid(og kanskje vi burde gått i matbutikken sist,slik at jeg slapp å drasse alle posene så lenge),men koselig også da. Så noen utrolig fine sengklær i sateng fra Høie og noen flotte damaskduker.Så nå har jeg sagt hva jeg ønsker meg til jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. september 2003 #370 Del Skrevet 17. september 2003 Wow! Der var det masse fine kaker! Jeg er nok dessverre ikke egnet for sånt. Klarer meg fint med ferdigpakker fra Toro jeg.... MEN, jeg er en kløpper på gjærbakst da Men masse gode idéer. ååå, fikk jo bare lyst på kake jeg nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 18. september 2003 #371 Del Skrevet 18. september 2003 Du får ihvertfall tiden til å gå Tilde :D Misunner deg energien din.. Snart er du igang med forsøk igjen, og denne gangen VIL det gå bra. Bare vent... Kan ikke du sende noen kaker forresten?? Klem fra Wit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. september 2003 Forfatter #372 Del Skrevet 18. september 2003 Kanskje det kommer noen smuler i din retning ja Wit...Liker du sjokoladekake?! Fikk brosjyren i posten i dag iallefall!Mye fint,men det lå ingen produkt eller bestillingsliste ved,så det virker som jeg må ha homeparty skal jeg få kjøpt noe Får høre med venninnne mine i kveld om de kunne tenke seg å komme.Skal nemlig en gjeng inn for å besøke ei med ny leilighet i Stavanger.Tror ikke det er noe problem da... Men jeg får kanskje litt angst for å servere kake når det kommer ei dame fra Cacas.. Får se. Ellers så skal jeg sikkert på hyttetur i morgen! Bamsemums skulle på tur med jobben ,men så trakk alle seg plutselig så da kunne han få benytte hytten.Blir gøy,lenge siden jeg har vært på hyttetur Problemet er bare å få med noen på så kort varsel,også "siler" vi ut dem med barn.. Har prøvd et vennepar,men han skulle jobbe lørdag.Har prøvd bror min og dama,men han var litt syk enda og visste ikke helt,mente vi var så gamle...SNØFT!!! Frekkassen! Jeg sa han fikk ligge i telt utforbi!Har prøvd mor og far,men far var ikke hjemme,og ville vi ikke heller ha med noen unge....?! Vet ikke hva det blir til enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. september 2003 #373 Del Skrevet 18. september 2003 Misunnelig på den hytteturen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. september 2003 Forfatter #374 Del Skrevet 18. september 2003 Ja,jeg gleder meg iallefall! :D Lillebror ringte mens jeg var på besøk og sa at de ganske sikkert blir med.Gøy! Kanskje vi ikke er sååå gamle likevel?! Blir litt morsomt å bli bedre kjent med kjæresten hans.Hun virker veldig koselig,men er litt sjenert av seg så jeg kjenner henne ikke så godt. Men det var nå ikke heeelt sikkert da... Men da får vi bare kose oss alene! Det kommer en jobbkompis til bamsen opp på lørdag til søndag iallefall,og han er utrolig koselig. Også har jeg vært og fått lånt scrabble og kokkelimonke av ei venninne,og kanskje lillebror tar med seg fantasi som han lånte av meg, kombinert med litt drikke kan dette bli ganske morsomt... Også skal jeg ha med meg den nye Lars Saabye Christensen boken å lese i mens bamsen fisker... :rosasmil: Men nå vet jeg ikke engang hvordan hytten ser ut,og ikke har jeg pakket,men dette blir gøy! Når jeg var liten pleide jeg ,lillebror og ei venninne ofte å være med morfaren min på hytta i helgene.Det var alltid koselig,men da morfar døde ble hytta solgt.. Uff, morfar har en helt spesiell plass i hjertet mitt... Savner ham ennå :cry: Han var så utrolig god,trygg og snill. Over ti år siden han døde,men jeg begynner alltid å gråte når jeg tenker på han.Litt traumatisk opplevelse da han døde... Mor og tanta mi fikk beskjed av noen hyttenaboer at de trodde det var noe galt med morfar,så de måtte reise ut å se.Jeg var vel 14 tror jeg og måtte bli hjemme for å passe på søskenbarnet mitt på 7,men jeg forstod jo godt at noe var galt, og gikk og verket og håpte hjemme samtidig som jeg måtte holde henne i aktivitet.Det gikk såååå lang tid.Det var grusomt. Så kom de da....mor hulka og grein og klemte meg hardt...."Morfar er død!Han er død!"...jeg ble helt stiv.....fattet det ikke,sa ingenting....mor sa "Du må bare grine,du må bare grine..".....jeg gikk opp på rommet mitt...heiv meg på senga....grein og grein...og angret alle de gangene jeg hadde vært for "stor" til å være med på hytta.... Jada...griner igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. september 2003 Forfatter #375 Del Skrevet 19. september 2003 Fæl dag på jobb. To var på kurs, ei måtte hjem pga dødsfall og jeg gikk hjem klokka 12 fordi jeg holdt på å Hanglet,var småkvalm og hadde vondt i hodet, men måtte jo holde ut fordi vi var så få til å "holde fortet",men da jeg plutselig fikk spy opp i nesa :o , stakk jeg hjem... Men jeg har enda ikke spydd skikkelig,så jeg tror jeg lar være å si noe til de andre, vil jo på hyttetur!!! Var nok bare den ene gangen, er ikke kvalm nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. september 2003 #376 Del Skrevet 19. september 2003 Håper du får dratt på hyttetur. Så jeg vil ikke høre noe fra deg denne helga... Og man har lov til å være lei seg for tap av besteforeldre. Eller andre som har betydd mye for en. Det er slik man vet at man var glad i dette mennesket, og da har man jo alltid gode minner å tenke tilbake på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. september 2003 Forfatter #377 Del Skrevet 21. september 2003 Enig med deg Aricept! Det er alltid trist når noen en kjenner og er glad i dør,men morfar er den jeg virkelig sørger over og savner så mange år etterpå. Morfar var den jeg hadde best og mest kontakt med av besteforeldrene mine,og det var uventet at han skulle dø,han var ikke så gammel da det skjedde.Både bestemor og bestefar var gamle og syke i lang tid,og dermed var det godt for de å få dø.Selvfølgelig er det trist,men det var mer livets gang, det kom ikke som noe sjokk.. Men over til hytteturen! Det var veldig koselig og gøy,da vi endelig kom frem... Vi kom oss avgårde litt for sent,slik at det ble litt mørkt før vi kom frem,og det skapte kluss kan en trygt si. Kartet var dårlig og beskrivelsen verre.... Heldigvis traff vi på en lokal fisker som kunne fortelle oss hvor båthuset og hytta lå.Vi måtte nemlig ro i ca 15 minutt over et vann for å komme til hytta.Problemet var jo at det etterhvert var blitt så mørkt at vi ikke kunne se hvor hytta lå.Men fiskeren sa vi skulle holde oss langs land på venstre side og lytte etter en foss og når det var 100 meter igjen til den fossen, og rett ved en bekk så skulle hytta ligge.Jaaaadaa... Og vi lastet båten,den var ganske tungrodd for den ene åra var ikke god og vi hadde mye med oss, og vi syntes vi hørte fosser overalt.. Vi rodde og rodde,laaaangt mer en 15 minutt,lyste med lommelykter mot land, men så ingen hytte noe sted.To strandhugg hadde vi uten hell, desperasjonen bredde seg, alle kunne tydelig å se for seg å tilbringe natten ute i den frie natur... Og Goretex skoene mine var gjennombløte etter å ha dratt båten på land to steder uten å kunne se hvor dypt det var. Så tok broren min og jeg en ekspedisjon ut i mørket mot der vi nå syntes vi hørte en foss,stupmørkt var det,men vi fant en sti... Jipppi! Den måtte jo lede et sted! Gleden var stor da lyskjeglen traff hytteveggen,og vi gaulte til våre respektive at de måtte ro båten rundt holmen mot lyktene våre. Gjett om vi var glade for å komme inn i hytta! Vi fyrte opp peisen og lagte meksikansk gryterettt, tok hver sin tur innom utedoen,spilte litt kort, gumlet snacks og drakk litt før vi krabbet slitne til køys. Dagen etter så vi bedre hvor vi var havnet, hytta lå omkranset av nydelig natur i høstfarger og båthuset så vi nå helt tydelig på andre siden av vannet... Resten av helgen var heldigvis mindre dramatisk,turtelduene fjollet og koste seg,vi spiste god mat,gumlet snacks,gikk turer,leste,fisket (ingen fisk...),spilte kort og kokkelimonke.Kokkelimonke ble utrolig morsomt,mange kreative forklaringer.Trodde jeg skulle meg i hel da broren min skrev at i Onatario er det forbud mot å kysse noen på gata "i kyllingdrakt.." Det riktige svaret var " i mer enn 3 minutt".Så virkelig for meg at det var et problem at noen stod og klinte i kyllingdrakt,men da hadde jeg fått i meg litt rødvin også da... Men jammen var det godt å kome seg hjem og få en god varm dusj i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. september 2003 #378 Del Skrevet 21. september 2003 Enda mer misunnelig på den hytteturen!! Jeg vil også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 22. september 2003 #379 Del Skrevet 22. september 2003 Er ikke så veldig glad i sjokoladekake men..... :D Nå for tiden glir nesten alt ned som er søtt Fint å høre at du har hatt en fin helg og ikke ble mer syk... Nyt dagene :D Klem fra Wit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. september 2003 Forfatter #380 Del Skrevet 22. september 2003 Takk for hilsener Aricept og Wit! Trøtt i dag,føltes som jeg såvidt hadde lagt meg før jeg måtte stå opp igjen i dagmorges... Pusegutt var også en prøvelse,15 minutt før klokka ringer begynte han å romstere på soverommet. Ikke populært.De siste minuttene under dyna er gull verdt. Jeg snoozer minst et kvarter hver dag... Er invitert på jentekveld på onsdag.Har litt blandede følelser.Lyst å gå, ikke lyst å gå.Blir nok at jeg går. Fikk også beskjed om at ei venninne fødte en sønn natt til søndag i dag. Ble glad. Må nok finne en gave en av dagene og få sendt,eller kanskje de kommer hjemom med nurket?! Traff svigerinna mi i dag i en butikk og hun lo godt av båtturen vår i mørket... Ellers så ble det kinamat på bamsemums og meg,møttes på resturant etter jobb,orket ikke lage noe. Bamsen er også litt nervøs for forfremmelsen på jobb,tror det kan bli ganske hektisk. Jeg håper det ikke blir for galt, han jobber jo ganske mye i utgangspunktet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå