Tilde Skrevet 14. august 2003 Forfatter #301 Del Skrevet 14. august 2003 Dette her er egentlig helt teit, og jeg burde egentlig ikke skrive det eller i det hele tatt tenke det... :oops: Men det gjør jeg altså,teite meg,det kan jo være en øøøøørliten sjanse for at jeg er...ja, dere vet hva jeg håper... Har jo hørt at en er ekstra fruktbar etter SA, men det er nok ikke slik,nei...mensen kommer nok for fullt før helgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 14. august 2003 #302 Del Skrevet 14. august 2003 *KRYSSER* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. august 2003 Forfatter #303 Del Skrevet 15. august 2003 Det hjalp dessverre ikke Sessa, men det reknet jeg i grunnen med... Så utrolig heldig hadde det nok ikke gått an å bli.Det neste hadde vel da vært at folk syntes det var såpass usannsynlig at de ville tro jeg var oppdiktet.. Jeje... Det er i allefall helg! Har ingen planer,og det er herlig.Var en del fra jobb som skulle gå og ta en pils i kveld,men det gidder jeg ikke.Har totalt fått mettet mitt jobbmenneskebehov denne uka..,skal skvise det siste feriefølelsen jeg kan utav denne helga.Fra mandag blir det fullt kjør. Hadde planer om å gå til ansiktsbehandlig for å piffe megselv opp litt etter ferien med mye snopspising osv., men klaget til bamsen over middag i dag over at jeg har så lite penger etter regningene at jeg fikk droppe det. Da sa han at han ville sponse.. JUHU! Går det an å ha snillere mann?! (Eller kanskje jeg ser skikkelig bad ut...?!Hmmm...) Dessverre så var de stengt da jeg prøvde å ringe å bestille..men jeg kan jo prøve igjen i morgen. Jeg kunne virkelig trengt litt øyenbrynsnapping også...Det er sååå vondt å gjøre selv, ikke mindre vondt å gjøre det der da,men da kan jeg ikke gi opp liksom... Fytti katta,når jeg tenker på sist gang så frister det egentlig ikke.Da tok hun å vokset dem...Jaiks! :o Tårene spratt! I dag fikk jeg 2 hentelapper på posten også,lurer på om det er popcornmaskinen min...Da blir det kinosal i stugu og popcorn i morgen. Haha! Kom på noe riktig slemt jeg gjorde i går.. Fikk sms av ei venninne som er i utlandet som klaget over at logoen hennes var borte,om ikke jeg kunne finne en ny til henne? Ok,jeg lette litt i blader og på internett,men fant ikke lik.Så jeg ga henne en annen kode hun skulle sende.Nå har hun bestilt en logo av ei ku som driter... Gleder meg til hun kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. august 2003 Forfatter #304 Del Skrevet 16. august 2003 Don't know much about History Don't know much Biology Don't know much about Esaias book Don't know much about the French I took but I do know that I love you and I know that if you love me too what a wonderful world this would be... Lykken er å høre på koselige gamle sanger! :D Og å nettopp ha testet sin nye popcornpopper og funnet ut at den funker *knaske knaske* Yeah! I do know that I love Bamsemums! And when we mums we mums a lot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #305 Del Skrevet 16. august 2003 Heihei Tilde! Kos å chatte med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. august 2003 Forfatter #306 Del Skrevet 16. august 2003 :D Koselig å chatte med deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 16. august 2003 #307 Del Skrevet 16. august 2003 Hei og hopp Tilde, Koselig å chatte med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. august 2003 Forfatter #308 Del Skrevet 16. august 2003 Hei og hopp ja! :D Nå tror jeg at jeg hopper til køys.Koselig å være inne på chatten når selskapet går hjem, mannen stikker ut og jeg ikke gidder være med. Men nå er jeg trøtt i trynet.... Takk for koselig chat jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. august 2003 #309 Del Skrevet 16. august 2003 Koselig chat nå skal jeg legge meg, men lover å lese dagboka di senere! -Aricept- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. august 2003 Forfatter #310 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg har ikke spist frokost, bamsen ligger og drar seg (kom hjem 04.40 i går og vekket meg..GRMFL! :evil: Dvs. jeg våknet 03.40 av bråk utenfor og oppdaget han ikke var komt hjem, sur og fæl, og trøtt i trynet fant jeg mobilen og ringte og sa at nå fikk han værsego' pelle seg hjem,var på nachspiel hos kompisen), pusen er ute, jeg har på meg det samme antrekket som igår,føler meg bare lekker og jeg har en del ting jeg må gjøre som jeg ikke har spesielt lyst til...Daff dag. Sliter virkelig med tiltakslysten av og til. Fæl til å utsette ting...og det straffer bare megselv egentlig, selv om jeg er ganske god under press. Har ellers funnet en ting med popcornpopperen som jeg er misfornøyd med.Du lager dem uten olje og da henger ikke saltet fast..Blir jo nødt til å smelte smør og helle over Veldig sunt. I dag har jeg også planer om å teste ut manikyrsettet som jeg kjøpte for den nette sum av 120 kr på netthandelen.Skal kvitte meg med masse hard hud under bena tenker jeg.Gjenstår å se hvor godt det virker.. Får gå å spise litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. august 2003 Forfatter #311 Del Skrevet 18. august 2003 Sov godt i natt!! :D Hadde ikke ventet det... Og i tillegg var det en koselig dag på jobb, tiden bare fløy avsted.Kan jo håpe det fortsetter slik, men det skal nok holde hardt.Spennende nå med nye fjes,nye navn og nye kollegaer. Dessuten syklet jeg idag :o Puh! Det tok ca en halvtime,og jeg ble temmelig kokt i toppen.Uvanlig sporty til å være meg... Skal begynne å trimme litt mer har jeg tenkt, men kanskje ikke sykle til jobb.. Ble veldig fornøyd med manikyrsettet :D Nå har jeg så lekre tottelanker atte! Ellers så er jeg litt rar i venstre kjeve, litt stiv på en måte, og det kjennes ut som jeg kommer til å bli forkjøla. Litt rå i halsen og dotter i ørene.. Typisk! Får prøve å kyle i meg noen vitaminer og se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. august 2003 Forfatter #312 Del Skrevet 19. august 2003 Har bestilt ansiktsbehandling med øyenbrynsnapping til lørdag!!Gleder meg.Må bare minne bamsen på at han skulle sponse.. Også fikk jeg kjøpt meg ny badedrakt og bikini til halv pris av halvpris i dag.Fornøyd!! :D I dag har det både regnet og vert fint vær.Hva skal en egentlig ha på seg i slike lunefulle tider?! På fredag skal jeg være ute hele dagen.Hååååper på sol!!! Orker ikke tanken på å traske rundt i øsepøsevær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 19. august 2003 #313 Del Skrevet 19. august 2003 På fredag blir det nydelig vær for da skal vi grille så det har jeg bestilt Å det hørtes deilig ut med ansiktsbehandling. Kan jeg få spørre hvor mye noe sånn koster? Ha en fin kveld da Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. august 2003 Forfatter #314 Del Skrevet 19. august 2003 Får håpe du har rett,Marianne! Ansiktsbehandling koster 495 for en time og 15 minutt og det er en komplett behandling som passer alle hudtyper og inkluderer deilig massasje av ansikt,nakke og skuldre. Til å anbefale!!! :D Napping av bryn koster 100 kr i tillegg tror jeg. Dette er ikke noe jeg gjør ofte egentlig,men hver gang jeg har gjort det så tenker jeg "Hvorfor ikke unne seg dette en gang i måneden?!" Men pengene flyr fort da... Minnet bamsen på det nå nettopp og han hylte ynkelig "Jeg angrer! Når lovte jeg dette?! Hadde jeg drukket?! Da tels det ikke..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 19. august 2003 #315 Del Skrevet 19. august 2003 Ja mannfolk er og blir mannfolk. Det hørtes deilig ut, kanskje jeg og skal spandere noe sånn på meg engang. Eller aller helst lure mannen til å spandere det på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. august 2003 Forfatter #316 Del Skrevet 20. august 2003 Funnet noe som er gøy på nettet! Dollz! :D Kanskje jeg skal starte å lage selv?! Har laget noen ved hjelp av dollmaker, men får ikke helt til å lagre dem slik jeg vil ennå. Fant også en del som lignet litt på meg som jeg klarte å lage til avatarer, men det var litt vanskelig. De fleste ble ikke bra så små som de må være her...Men pyttsan! Her har dere nye meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. august 2003 Forfatter #317 Del Skrevet 21. august 2003 Ok.Da er det offisielt. Jeg er hekta på dollz... Både i går og i dag har jeg sittet i flere timer og surfet fra dollzside til dollzside, utrolig masse stilig og utrolig masse teit å se på.Også har jeg prøvet og feilet og funnet litt utav ting, og det er GØY!! :D Har laget masse små Tilder idag i snertne antrekk,ble vel 13, en hel garderobe... Men dilla går nok over om en stund tenker jeg.Får litt kick på ting av og til. Ellers så var jeg litt lei meg før i dag. Fikk vite at ei jeg kjenner er gravid,og nå kjenner jeg ikke mindre enn 5 stykker som er gravide... Syntes litt synd på megselv,deppet litt og begynte å synes synd på mor som har så lyst å bli bestemor.Føler litt at jeg skuffet familien også med det som skjedde...Men samtidig så vet jeg jo at det ikke er min feil.Det bare skjedde.. Uff..kjenner tårene nå også.. Mesteparten av tiden så tenker jeg ikke noe på det.Er litt nummen på en måte.Herdet..Men det er ikke hver dag. Utsetter det å ringe Bergen fordi jeg gruer meg.Gruer meg veldig til å begynne på medisiner igjen. Gruer meg til å føle meg elendig,gruer meg til angsten,gruer meg til å gå på jobb som en sliten sippete hormonbombe.. Grr... Verden er urettferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. august 2003 #318 Del Skrevet 22. august 2003 Vet det er vanskelig, og du har lov til å deppe. Litt..! Vær glad på andres vegne, prøv å vær positiv. Kroppen din vil merke det!! Du har sikkert hørt det tusen ganger før, men ting skjer når man minst aner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 22. august 2003 #319 Del Skrevet 22. august 2003 Hei Tilde! Må bare si at du har noen veldig kule avatarer om dagen. Stilig. Har fulgt med deg en liten stund nå, og vil bare si at jeg krysser fingrene for deg, sånn så alt skal gå bra. Og du vet at alt kommer til å løse seg, selv om du er deppa nå, det er jo helt normalt. Lykke til videre, følger spent med jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 22. august 2003 #320 Del Skrevet 22. august 2003 Uff nei livet ¨går ikke alltid på roser desverre. Men du virker som ei tøff dame så du klarer det denne gangen også. Vi skal klare dette STÅ på!!!!! Ser på tidligere emner at du håpet på fint vær i dag uff av meg hvordan gikk det??Det har jo vært øsende regn i hele dag. Høres deilig ut med selv pleie GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå