Tilde Skrevet 4. august 2003 Forfatter #281 Del Skrevet 4. august 2003 :oops: Ja, nydelig ikke sant.?! Jeg handlet på http://www.netthandelen.no/ Meeeget farlig sted å oppholde seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. august 2003 Forfatter #282 Del Skrevet 5. august 2003 I går satt jeg oppe til klokka tre og så film på tv.. :o Veldig smart, hadde litt tv og internett abstinens etter ferien så jeg skal vel ta kraftig igjen nå...og sørge for at jeg kommer skikkelig ut av rytmen til jeg begynner på jobb på mandag.... :-? Bamsemums klagde av å ikke få sove da jeg endelig kom å la meg, og i dagmorges registrerte jeg knapt at en bilalarm ulte i 9tiden og da var bamsen ikke komt seg på jobb.. Så i dag sov jeg lenge og drømte masse rart som jeg glemte kjapt.Rart det der når du drømmer og våkner også drømmer videre på det samme, eller når du har en slik spennende drøm at du bare vil sove videre og får det til..De to siste dagene har jeg også våknet av at pusen står og trør oppå brystet mitt og maler og er særdeles kosete."Våkne mamma,våkne mamma! Er jeg ikke skjønn?!Kos meg,kos meg!"Ganske koselig måte å våkne på egentlig.. Har ligget to timer i sola og lest videre i Kaptein Corellis mandolin og synes det er gøy når jeg kjenner igjen ting fra filmen, men jeg ser liksom ikke helt for meg Nicholas Cage som Kaptein Corelli..Han er mye mer italiensk mørk og sexy i boken liksom.Ikke at Nicholas Cage ikke er sexy... sikle Der ringte bamsen, vi skal bort og grille hos broren hans.Skal bli litt godt med grillmat igjen selv om jeg blir fort lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. august 2003 #283 Del Skrevet 6. august 2003 Kaptein Corellis Mandolin er en av de beste bøkene jeg har lest. Lest den to ganger med bare ett års mellomrom. Ble litt skuffet da jeg så filme, syntes den var fjern fra boken - som ofte skjer...og selvsagt mangler det en del dybde og nyanser som man få i boken. Kritikken av filmen gikk mye på Nicholas Cage. Han var ikke italiensk nok. Du sier noe av det samme. Jeg skjønner ikke det. Han er jo italiensk. Og mørk. Og sexy. Nuvel... Det var andre ting jeg slet mer med vedr. filmen. Som forøvrig er lånt bort og som jeg vil se igjen. Ønsker meg en tur til øya... snakk om, du! Hører gjerne fra deg når du har lest ferdig, Tilde. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. august 2003 Forfatter #284 Del Skrevet 6. august 2003 Ja,boka er alltid bedre enn filmen synes jeg.. Ikke alltid lett å vite i hvilken rekkefølge en bør gjøre det,skal en lese boka eller se filmen først? Hva blir en mest skuffet av?! Husket jeg bl.a. ble skuffet av hestehviskerfilmen da jeg hadde lest boka først. Nå så jeg filmen først da og er knapt kommet halvveis i boken,men så langt så liker jeg boken bedre.Du får jo med deg mer. Vet ikke hva det er med Nicholas Cage, hadde en periode der jeg syntes han var dødssexy( MÅTTE se alle filmer), men et eller annet passet ikke helt i den filmen syntes jeg,selv om han spilte bra.Lenge siden jeg så den da.Kanskje jeg er for vant til å tenke at han er amerikansk.. I dag vil bamsen at jeg skal gå og handle en bryllupsgave til en kompis av ham som skal gifte seg.Har ikke helt lyst.Aner ikke hva de vil ha, håper de har lagt ut liste.Vil egentlig at bamsen skal være med. Dessuten bør jeg innom posten og hente noe på jobb,pluss gå innom ei venninne med en gave(dårlig samvittighet.....), men jeg utsetter det stadig.Finner alltid på ting å gjøre når jeg ikke har lyst til noe.. For eksempel så bør jeg egentlig barbere leggene om jeg skal vise meg offentlig...Og er leggene mine egentlig brune nok til at jeg kan vise meg offentlig i skjørt?! Og mens jeg funderer på slikt så ruller tiden avgårde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 6. august 2003 #285 Del Skrevet 6. august 2003 Savner katten min Tarzan når jeg hører om pusen din. Han var også sånn, "se på meg 'a!" mens han gjorde halsbrekkende hopp fra stoler og bord.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. august 2003 Forfatter #286 Del Skrevet 6. august 2003 Jepp,pusen er en tøffing , og en mammadalt... Liker godt å hoppe opp på skjermen min for så stå å sikte seg inn et tigersprang opp på et høyt skap..Så går han å gjør seg til på toppen,mjauer "Se på meg!Er jeg ikke tøff?!" Trenger av og til litt hjelp til å komme seg ned fra ting da.Har bl.a. hjulpet han ned fra et piletre i nabohagen engang.Greinene var visst litt skumle og bøyelige... Men det beste var den gangen han hoppet fra soveromsvinduet vårt over på garasjetaket.Endelig gikk drømmen i oppfyllelse,pus har sittet i vinduet mang en gang og drømt om det spranget.Var riktig så stolt og kry en stund,spankulerte rundt og sjekket utsikten, sjefen i gata. Men så var det det å komme seg ned da.....Såre redde mjau.. Lillebror som var på besøk og jeg holdt på å le oss ihel, og la ut en sengeplanke fra vinduet til taket.Er vel snakk om 1.5 meter i avstand,men det ble en skrå planke fra taket opp til vinduet, og ca 4 meter ned. Skumle saker mente pus.. Tilslutt tok bamsemums en gardintrapp og reddet pusegutt,og fnyste av oss som stod å lo av en stakkar i nød...(sær humor i vår familie :blunke:) Men det var ganske søtt og se hvor tillitsfull pusen var da pappa kom som redningsmann,ingen paniske klør, stolte fullt og helt på bamsen. Så flink atte! Tror jammen han er den sjønneste pusen i hele verden.... Fikk handlet gave i dag iallefall. 5 svarte middagstallerker i Høyvik/Høyvang(?!), ganske stilig, og helt deres stil.Nesten alt på listen var allerede kjøpt eller utsolgt, så det var godt jeg ikke ventet lengre.Gadd ikke gå innom jobb,det får vente.Så var jeg innom butikken og kjøpte med meg nanbrød med hvitløk og en sånn indisk currypakke. Nam! Vi hadde en flaske rødvin også til maten, og jeg er stappmett! Kjempegodt å dyppe nanbrød i raita.... ikke så godt som på resturant,but pretty close. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 6. august 2003 #287 Del Skrevet 6. august 2003 Kom på en ting bare en katt kan gjøre, jeg gikk på skolen og brukte mye tid på bøker og data. Dette likte ikke kattefnasket mitt.... *ler* Så han la seg OPPI bøkene og PÅ tastaturet..... Alt for litt oppmerksomhet! Men nå må jeg spise, men her blir det pannekaker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 7. august 2003 #288 Del Skrevet 7. august 2003 Takk for hilsen i "boka" mi Tilde ! Ferien har ikke vært noe særlig nei, men det hørtes koselig ut med camping i Danmark ! Vi skal snart til Mallorca, så da skal jeg ta igjen for all den gode maten jeg har gått glipp av ! Vi skal ha det som en oppvarming til forsøk i høst. Regner med at det vil bli tøft. Men det vet vel du godt ! Klemmer, Trude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 8. august 2003 Forfatter #289 Del Skrevet 8. august 2003 Åååhh. jeg smeeeelter i varmen.... Har nettopp grillet på terassen, grillspyd m/mais, cherrytomater og potetsalat, men det ble uuuuuuutrolig varmt.Må kjøpe oss parasoll tror jeg.Rømte inn på soverommet og stod litt foran bordviften vi har der,og det var deilig.. Men nå når eg sitter her begynner svetten igjen.Derfor sitter jeg nå her toppløs..WHOHA!! Ellers i dag så har det vært den store bh-jaktdagen.Hadde som mål å finne en stroppeløs ganske mønsterløs bh, eller iallefall en med gjennomsiktige stropper til den kjolen jeg skal ha i bryllupet.Lettere sagt enn gjort da, men jeg kom nå hjem med en hvit og en hudfarget.Har ikke testet hva som er best enda. Fikk låne et sjal av ei venninne i går som passser til kjolen og forklarte problemet med bh og lurte på om jeg kanskje skulle gå uten..."Mnjaa, når har jo ikke du akkuratt noen smårips heller da..." sa hun tvilende Det er rart hvordan de har vokst og forandret seg egentlig fra den standard 75B som jeg hadde i mange unge år...Nå bruker jeg vanligvis 80-85C, men noen ganger passer jeg D også.Hadde vært rart å fått målt en gang hva som er "riktig".. Voldsomt så puppefiksert jeg var i dag .. Har også lest videre i boka,mye morsomt, skulle ønske jeg forstod mer italiensk/gresk og nå har de k sset! Tror jammen jeg vil låne filmen igjen etter jeg er ferdig og se hva jeg synes da. Skulle også reise til jobb idag,men det fallt i fisk da toget var innstillt uvisst av hvilken grunn... Har ikke ringt Bergen enda.Utsetter det litt til. En måned siden nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 8. august 2003 #290 Del Skrevet 8. august 2003 Håper du snart ringer Bergen igjen. Føler meg nesten egoistisk som fortsatt er lykkelig når du har hatt det så fælt Vet dette sitter lenge i.......... Når man sliter så fælt blir sorgen ekstra stor....... Uansett, så vit at jeg tenker masse på deg. Stor klem fra Wit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 8. august 2003 #291 Del Skrevet 8. august 2003 Heisann Tildemor!! Hååper du ringer Bergen snart blir spennenede og høre når dere skal begynne. ALLE GODE TING ER TRE Ja denne gangen ¨å dere lykkes altså. Håper bh passe til kjloen, er det i morgen dere skal i bryllup?? Koz det da hvor er det bryllupet skal være?? Blir nok lenge til jeg skal i bryllup ja Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. august 2003 Forfatter #292 Del Skrevet 10. august 2003 Litt dårlig i dag.Aner ikke hvorfor... 8) Bryllupet var utrolig fint, talene rørende,kjolen nydelig,været flott, maten god og det var veldig koselig å treffe gamle kjentfolk igjen. Nå når de fleste har giftet seg og fått barn så møtes den gamle "festegjengen" svært sjelden. Utenom ved slike anledninger. Skulle ønske vi hadde vært flinkere til å ha mer kontakt med folk,men det blir til at vi holder på med våre egne ting og tenker at "de får sikkert ikke barnevakt.." Teit egentlig...Men vi forandrer oss jo alle sammen.Blir gamle og sære... Ellers så har jeg ikke fått mensen enda, burde vel få den hvert øyeblikk nå. Kanskje jeg ringer Bergen denne uken..Får se.Gruer meg til å begynne på medisiner igjen så jeg er ikke så veldig "gira" akkuratt.Dessuten så trenger jeg litt energi nå i begynnelsen av året så det er ikke et sjakktrekk å begynne enda uansett... Uff, gruegleder meg til jobb i morgen. Mor mente at jeg bare burde si sannheten til de som skulle spør... Men det er jo ikke det folk vil høre da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 10. august 2003 #293 Del Skrevet 10. august 2003 Takk for priv melding alltid koz og få det!! Supert det gikk så bra i bryllupet og at bu passet til kjolen ja dere fikk jo drømme vær heldigen. jeg tenkte også kansje og ringe Bergen neste uke for og se hvor i løpa vi ligger i forhold til ferie o.l Me snakkes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 10. august 2003 #294 Del Skrevet 10. august 2003 Å nei ! Jeg har falt for fristelsen for å sjekke hva som skjedde på netthandelen ! Og tror du ikke at i løpet av de tre min jeg oppholdt meg der, klarte jeg å kjøpe en NESEHÅRSFJERNER ! For 61 kr! Er det mulig ! Uff , tror ikke jeg skal innom der igjen ! Altfor farlig for meg ! Trude :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. august 2003 Forfatter #295 Del Skrevet 10. august 2003 Veldig farlig sted, Trude! Og nå har jeg lest ferdig Kaptein Corellis mandolin... Lå på terrassen og grein, satt i stolen og grein og lå på sofaen og grein..Bamsemums lurte innimellom på hva slags bok jeg leste,men nektet tilslutt å reise ned å låne videoen...Kanskje like bra. Vente litt. Nå har jeg dusjet meg ren og pen (grein pittelitt der også :oops: ) og skal nå gå ned og sosialisere litt med bamsen tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. august 2003 Forfatter #296 Del Skrevet 11. august 2003 Skikkelig overtrøtt... :o Lå og kokkelurte og spekulerte på alt slags rare ting (hadde blant annet en tankerekke fra Kaptein Corelli til Nicholas Cage til hu der Presleydama som også var gift med Michael Jackson, og plutselig lå jeg å tenkte på ungene til MJ, at det er noe mystisk der, også tenkte jeg at dette er bra teit.Tenk å ligge her å tenke på MJs sine hvite unger, nå VIL jeg sove!!!Også telte jeg sauer..til jeg plutselig tenkte at det var sikkert noen jeg kjenner som hadde rukket å bli gravide i sommerferien, det er alt for varmt her,hvordan skal jeg få sagt det,tenk hvis jeg begynner å grine, og tenk hvis det er sommertid på rutene enda, da må bamsen kjøre meg, rekker jeg å kjøpe cola før toget går tro, osv osv),og klokka blei 2, 3, 4... :evil: Alltid skal det være sånn.. Jeg ødela jo totalt rytmen med å sove lenge etter bryllupet så det er jo ikke så rart, og dessuten så grudde jeg meg ikke bare litt.. Men det gikk kjempebra da.Koselig å se folk igjen. Dessuten er jeg litt stolt av megselv! Klarte å si sannheten uten å grine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 12. august 2003 Forfatter #297 Del Skrevet 12. august 2003 Personalpolitikken er som vanlig utrolig bra.... Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne si alt jeg mener uten at det ville få konsekvenser... Men hvis jeg sier noe så er jeg nok bare sur og vanskelig. Selvfølgelig.. Veldig hyggelig å bli spurt! Veldig hyggelig å bli overkjørt! Takk,takk.. Sur,jeg?! Neida..... Pissed off! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. august 2003 Forfatter #298 Del Skrevet 13. august 2003 Nå har jeg kjøpt meg tre nye bukser på salg,og er straks litt blidere... :blunke: Men jammen var det mye rekninger denne måneden.. Nesten alle pengene mine er bortevekk allerede..Føler meg ganske fattig nå når ferien spiste opp nesten hele reserven min.Jeg må liksom alltid ha minst 5-6000 på lur for å "slappe av". Får sutte på labben en stund..(ikke lett foressten når en bor sammen med Mr. Big Spender som f.eks. absolutt mååå reparere rust på bilen denne måneden...snøft!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 13. august 2003 #299 Del Skrevet 13. august 2003 Ja denne mnd har det vært utrolig masse regninger glemmer jo noen ut og da kommer de litt for overraskene. Hvordan går det med deg??Gikk det bra å begynne på jobb igjen?? Gleder meg til dere begynner med prøverørsforsøket kansje vi begynner på likt?? Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. august 2003 Forfatter #300 Del Skrevet 14. august 2003 Hadde jo vært morsomt om vi startet samtidig Pia.. Da kunne vi klaget over hodepine,emosjonelle rollercoasterrides og sprøyter sammen Hadde tenkt å ringe i dag,men jeg tror jeg drøyer det litt til,kom nemlig på at jeg ikke helt har fått mensen enda,bare litt utflod, og de må jo vite sånne ting før de kan si noe uansett.Gruer meg til å ringe også da.. Det går greit å begynne på jobb igjen,litt pes og vanskelig å stå opp om morgenen...men en kommer raskt inn i rytmen egentlig. Og jeg gleder meg allerede til helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå