Tilde Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #2121 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Er det bra å grine? Ja,noen ganger er det det. Er det bra å lese triste ting som skjer andre mennesker? Ja, jeg tror det... Har vært på grininga flere ganger i dag faktisk. Først av mine egne ord da jeg snakket til 15-16åringer om abort og ulike etiske dilemmer rundt det... Så begynte jeg å bla litt i et blad som jeg ikke visste hvor jeg skulle sortere hen på jobb, Hjertebarnet het det og var fra foreningen for hjertesyke barn. Og jeg trengte ikke bla mye i det før jeg virkelig måtte kjempe mot tårene.Det var et bilde der av en pappa som bar sin lille 3 ukers gamle datters kiste ut av kirka, mammaen kom like bak... :tristbla:Om ikke det er sterkt så vet ikke jeg... Så blar jeg en side og kommer til artikkelen,ser på bilde av den lille jenta med slange i nesa og store øyne,bilde av søsknene hennes,skumleser litt,om broren som lurer på om de kan få en lang nok stige til å hente henne igjen, men må bare legge bladet fra meg.Kan ikke begynne å stortute på jobb heller...Så urettferdig livet er... Så ved middagsbordet så forteller Bamsen meg om kurset en brannskadet mann hadde for dem, igjen forferdelig. Så leser jeg i fighterens dagbok,og går derfra over i Carpe Diems dagbok... Fryktelig trist og sterk lesning... Grip dagen, ja... En skal visst være glad for det en har...og håpe det varer...jupp... Endret 22. mars 2006 av Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #2122 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Min tur til å sove i dag og det var deilig! Utrolig hvor herlig det er å få ligge å dra seg til i ellevetiden... Har sovet dårlig i det siste, ligger å spekulerer og kokkelurer, sovner ikke før etter tolv cirka og så våkner Bompi i halv 6-6 tiden, viss jeg da ikkke våkner av megselv, og så ligger hun og klorekoser meg på halsen til 6.40.... Derfor herlig å få sove leeenge. Sendte Bamsen og Bompi ut på quest etter en liten sklie som vi kan ha ute i hagen,han hadde funnet en på lekebutikken,men den kostet 6-700 kr så han tenkte han skulle kjøre innom Toys heller senere i dag når han uansett må hente en på flyplassen. Og så har jeg kjempelyst på et sånn lite plastikkhus til henne også.Så han skulle se etter det også.(Har veldig lyst å være med selv,men ikke så lyst å farte rundt på flyplass og sightseeing etterpå.Bompi er ikke den beste passasjer liksom.. ) Må ha litt lekeplass i hagen når den lekeplassen ved siden av oss er så skrøpelig.Håper kommunen kan fikse den opp litt snart,de skulle visst det... Drar veeeeldig ut synes jeg... Vi må sikkert ha litt dugnad,og det er jeg glatt med på,men slik den er nå er den utrolig kjedelig og ikke minst overgrodd.Den var vel ny på 70tallet tipper jeg.Lite er nok gjort siden det... Men Bamsen hadde handlet litt i dag da,hadde vært på Lindex og kjøpt en rosa sommerbukse,en søt blondetopp og en dongeribukse til Bompi.Må si han viser skills i shopping. Ellers ingen planer for helga. Utenom masse retting...viss jeg gidder....Bamsen kjøpte Buzz også i dag da,det var litt kult!Det er et sånn musikkkonkurransespill for playstation,aldri prøvd det ,men det hørtes gøy ut.Han mente vi kunne invitere bort momor og morfar og spille i kveld... Endret 25. mars 2006 av Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #2123 Del Skrevet 26. mars 2006 Bamsen gikk ut i går, på-sparket-greie med kompiser, og kom dinglende hjem halv 5, en time senere våknet Bompi... Men vi kosemoset og heldigvis sovnet hun igjen etterhvert,jeg var sååå trøtt, fikk sove litt til, stod vel opp 8. Da testet vi rusjebanen som mamma satte sammen i stua i går.Det var stor stas! Skikkelig gøy! Tok den ikke ut fordi det var jo et sabla vær,mye vind og snø.Så da mormor ringte og sa morfar ønsket seg frokostbesøk,så fikk de jammen komme og hente oss... Men jeg har ellers ikke fått gjort en dritt...Utsatt alt.Hadde vondt i hodet tidligere så jeg orket ikke begynne på noe mens Bompi sov,og ikke etterpå heller.Da reiste vi nemlig på beøk til søskenbarn.Får vel se hva jeg klarer nå i kveld.Er bare to ting jeg absolutt må... Vi var forressten innom hos lillebror, samboer,vovvene og fiskene i går.Long time no see...Og så har jeg vært hos optiker og lånt med meg tre briller hjem,de ene liker jeg kjempegodt,men stengene er teite pga en turkis stripe på de...Liker ikke den fargen nei.Hvis ikke skulle jeg tatt de med en gang. Skal på synstest på tirsdag.Og Bamsen har sagt han skal sponse!! Litt dyrt med briller, blir ca 1000 kr pr glass og innfatningene kostet fra 2-3000.Så på neon til 5000 også,men de var kanskje litt spesi og dyre,så jeg la de bort. Meeen,eeeegentlig så er det vel ikke så dyrt.Linser,som jeg faktisk aldri har hatt, er jo dyrere i lengden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #2124 Del Skrevet 27. mars 2006 Ble hjemme fra jobb i dag,ikke i form. vondt i hodet,litt i magen,slapp og rar. Sov til halv tolv... Får håpe jeg får sove i natt. Fikk rettet litt i dag da,ikke den helt store energien.Sånn ellers så vi spist spagetti og nå er Bamsen og Bompi på jakt etter kongle glass som farmor samler på.Må jo få en pakkesang på dagen sin.Jeg følte ikke for noe shopping. Har kommet sånn cirka frem til at jeg ikke vil ha de brillene med turkis på,og antakelig heller ikke de bronseaktige,men de svarte med grønt er en sterk kandidat...Jojo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #2125 Del Skrevet 30. mars 2006 Aim reddy tu straik... Henta Bompi klokka tre og da var hun ikke så blid,litt i konflikt med en lekekompis og da hun så mamma da så var alt så forferdelig fælt... Måtte få litt kos og boklesing da... Så sykla vi hjem og gikk ut i hagen,blitt litt fast ritual det nå, disset og rusjet på rusjebanen.Nå mangler det bare ny sand i sandkassen og et lekehus...Etterpå ble det fiskekaker,det var visst gode greier.Og nå har hun begynt å få dreisen på navnet sitt, ganske imponerende egentlig siden det ikke er det enkleste, og så sa hun ja istedet for ah i dag.Flinke jenta! Morsomt å se henne når hun snakker med mormor(eller en innbillt mormor) på telefonen, radler i vei og innimellom så fanger jeg opp noen ord/navn som "Ida" når mormor spør hvem hun har lekt med i dag osv Forstår ganske mye etterhvert,men så er hun jo snart 1,5 år snart også da. Så kom Bamsen hjem og stresset rundt fordi han skulle på middag, barbere seg,kle seg,rekke toget og pakke til helgeturen, alt på en gang...Og så regnet det når han hadde tenkt å sykle til toget...Bamsen = Men det ble nå til at han syklet. På min sykkel,hans er for dyr... Så da måtte han finne sykkelnøkkelen min... Verdens beste til å lete på angitte steder... Mer: Jojo,han sendte melding og unnskyldte bjeffing etterpå... Så kosemoset vi med tytten og så på teletubbiene,Bompi kroet seg skikkelig når hun fikk sitte i sjefsstolen alene... Så kom homepartydama innom med varene og så var det lalletid.Bompi legger seg uten et knys etter AU-boka og sangen,skikkelig flink. Det var mormor som la henne i går da jeg var i forening,hun kom tilfeldigvis innom da ,og det gikk også kjempebra.Bompi er så flink nå både på kveldstid og dagtid.Tytter i vei og koser segselv på halsen... Tror det snart er tid for negleklipping da...Veeeeldig populært. Etter det campet jeg foran tvn,knorpet m&m og så Lost som Bamsen hadde tatt opp for meg i går.Me like this episode. Me like Sayid. Og så er det jo Prison Break også i kveld.Men det er ikke såååå viktig som Lost liksom.Bør gjøre litt "lekser" også i kveld...For og etterarbeid ja... Om det blir slik KS vil så tror jeg jeg finner meg noe annet å gjøre...Men hva?! Får ikke håpe de der spinnhakkende greiene blir realitet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #2126 Del Skrevet 31. mars 2006 Da har Bamsen reist og Bommpi og jeg har muligens ordna oss litt mange dater for helga.Får se hva vi gjør... Må jo finne på noe også,antakelig skal vi se litt på hester og kattunger.Og så henter vi sikkert de nye brillene mine i morgen Hatt en veldig bra dag på jobb egentlig.Selv om jeg fikk vondt i hodet. Shoppet ny mascara og kinamat på vei hjem i dag.Bompi likte kyllingen i stekt ris,men etterhvert skulle hun bare ha risen og ingenting annet ekkelt dilldalll. Litt avanset å få til med skeia si det.Grønne erter spytter hun ut igjen... Ikke min favoritt heller... Ellers så skal Bamsen nokså sikkert til India en uke eller to i nokså nær fremtid...antakelig... Litt blandede følelser rundt det,men det er jo litt av en mulighet da,som han jo bør ta,så får jeg vel heller stresse litt med henting og bringing i barnehagen og alt det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. april 2006 Forfatter #2127 Del Skrevet 2. april 2006 Superfornøyd med nye briller! Oh, baby I`m soo ! Ny mascaraen virker også ganske bra, kjøpte den der nye spesi fra Maybeline.Helt utsolgt for svrt så da kjøpte jeg brun,funker det også ... Ellers hva har vi gjort? I går fikk vi besøk før lunsj av Lille I og mamman,og det var kjempegøy, I ble med og spiste lunsj og de var to fnisejenter.Fikk tatt noen morsomme bilder av de sammen i godstolen.Bompi kiler og koser på I. Får håpe de er like gode venninner i fremtiden.Nå har jeg iallefall "bevis" Etterpå lalletid kom mormor susende og tok oss med på shopping, fikk henta brillene og tatt av ledd på den nye klokka mi,og Bompi fikk kikka masse på papegøyen og de andre dyrene i dyrebutikken.Inne på Obs var det ikke like gøy, da er det greit med litt bestikkelser som Ole Brum kjeks... Så var vi hjemme litt før vi skulle på pizza hos mormor og morfar.Der kom også onkel,og han fikk god kos selv hun var litt sjenert.Resten av kvelden sov hun rimelig greit,var nede og gav tytten 2 ganger.ellers så så jeg tv og spiste smash. I dag hadde vi en playdate med lille T og kattungene hennes.Første gang Bompi fikk kose kattunger,og de var sååå fine og myke og gode!Måtte lukke øynene litt fordi den var så god å kose på Den ene var heeelt nydelig, lys grå og langhåret.Hadde vi ikke hatt pus,så hadde vi nok tatt den med oss hjem ja... Lille T er litt mer opptatt av at lekene er hennes da,bestemt ung dame,men det så nå ut som de likte hverandre litt også...Ble til lunsj og så syklet vi hjem.Når Bompi våkner skal vi reise og se på hester.Det blir sikkert stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. april 2006 Forfatter #2128 Del Skrevet 4. april 2006 Så Buddy i kveld på dvd, veldig koselig film. Kissi kissi! Ellers så har jeg vært på foreldresamtale i barnehagen, Bompi fikk mye skryt,snill og medgjørlig jente med godt humør,men hun var visst litt sjenert (-luuuurer på hvem hun har det fra?! ) og så sa hun ikke nei der.Noe som var meeeget rart,nei er det store nye ordet her hjemme... Og så liker hun visst syltetøy på skiva,det var nytt,for det likte hun ikke før... Men ellers så kjente jeg gojenta godt igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. april 2006 Forfatter #2129 Del Skrevet 6. april 2006 Er hjemme med Bompi i dag,hun snørrer verre og hoster stygt,tar seg også litt til øret, sutrer og så klør noe infernalsk i de to jekslene som kommer nå. Og jeg klør i halsen...Hmmm, får vel hive i meg de der bipollenvidundergreiene jeg kjøpte på Natur for alle, så får vi se om det hjelper... Morfar var visst hjemme fra jobb i går og mormor kjente også at formen ikke var så bra,så de mente vi måtte ha en backup babysitter på lørdag, Bompi skal ligge over mens vi skal i 30årsdag. Tjaaa...Tror vi venter litt og ser.Farmor kunne ikke tror jeg.Og da er det egentlig bare tante igjen som kan være aktuell... Ellers så har ting vokst meg veldig over hodet føler jeg,får ikke tid på jobb til å rette ting som er for store til å ta med meg hjem, stressopplegg å måtte rekke barnehagen hver dag og ellers er stemningen på jobb litt småstressa og amper til tider.Tror de fleste kjenner presset akkuratt nå,mye å gjøre og en del teite ting som skjer. Jeg personlig synes for eksempel at det begynner å bli vel mye fjortisjentedritt å hanskes med.Hvorfor kan de ikke være litt snillere med hverandre? Sånne intrigegreier er noe dritt... Fffffnatt! Brølaper er også kult. Og så er det såååå dårlig inneluft, jeg har vondt i hodet hver dag og er ikke alene om det... Nå våkner vel Bompi snart.Og jeg lurer litt på hva vi skal finne på.Kanskje sykle en tur til butikken og hansle litt iallefall.En tur i hagen.Ikke verdens beste vær heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. april 2006 Forfatter #2130 Del Skrevet 7. april 2006 Bompi sov leeenge.Da er det ganske tydelig at hun ikke er i form! Og i natt begynte hun å hoste nokså jevnt og trutt...Stakkars.Klokka fem var jeg nede med hostesaft.Da lå hun og kavde på magen langt nede i sengen uten dyne...Hostesaft var gode greie,da sov hun til sju. Har vært ganske sutrete i dag.Hadde et skikkelig anfall da hun ikke fikk lov å røre med skeia i melkeglasset...Mamma var vel verdens teiteste i et kvarters tid eller noe sånt.En trøtt,sliten,sulten og syk Bompi takler ikke helt å ikke få styre på og leke med maten.Ble ikke noe mer skive da, tipper hun er rimelig sår i halsen også,sikket vondt å svelge.Så da ble det en eple og banan frutti som trøst til slutt... He he, hun koste seg sikkelig i dagmorges da hun fant en nesten tom Docpakke som Bamsen hadde glemt igjen åpen på stuebordet.Sutte,sutte, sugle,sugle og et stooort svart glis! Doc var godt! I dag er det bedre vær,men jeg har ikke så veldig lyst å ta henne med ut når hun er så forkjøla og harklete,men det er utrolig kjedelig å være inne hele dagen... Heldigvis ikke feber da. Men jeg kjenner jammen at det ikke er så bra i min hals heller.Tok bare en tabelett i går, får vel kjøre på litt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 9. april 2006 Forfatter #2131 Del Skrevet 9. april 2006 Ha ha! Traff på lillebror ute på byn i går, og en fyr sa at han ville nå trodd at det var jeg som var lille :smilejente: og ikke han som var lillebror. Ha ha!Fortalte det til Bamsen i dag og han bare fnyste, og mente han ikke kunne vært seriøs,men jeg har bestemt meg for at jeg skal leve litt lenge på den... Sånn ellers så var det ganske gøy i går,men litt lite av folk jeg kjente og de jeg kjente er slike som en treffer cirka en gang i året på fest. Men nå har vi to sånne halvveis avtaler om besøk da.Er enig i at det blir litt for sløvt til tider, må jo kunne gå an å treffe folk litt mer enn hva vi gjør...Men så er det det at vi er pretty stuck etter klokka åtte om kvelden da, og så er det ganske avslappende å bare kunne slenge seg i sofaen foran boksen etter en lang dag.Men altså,ja, det er usosialt... Bompi hadde hatt det gøy hos mormor og morfar da.Hadde badet både i går og i dag, tegnet og lekt masse,og så hadde hun fått både yoghurt og druer, så nå er jeg spent på de neste bleiene... Og da hun skulle legge seg i går så hadde rullegardinet falt ned to ganger,og det var visst ganske morsomt å se på når mormor måtte fikse det,men da ble hun supervåken,og ville ikke helt legge seg etterpå.Sovnet visst ikke før halv ni, var våken en gang i natt pga dyna og så våknet hun kvart på åtte i dagmorges.. Jeg fikk kosen i telefonen da jeg ringte bort i ellevetiden for å høre hvordan det stod til,og hun var superkosen og noe trøtt da vi kom og hentet henne. Få ting er så slitsomt for en liten Bomp som besteforeldere Så nå sover hun igjen og jeg vurderer å gjøre det samme.Bamsen purker vel allerede. Jeg våknet åtte i dag og lå i to timer og hadde vel min første fyllleangst eller noe slikt, klin umulig å få sove, spekulere ,kokkelure og irritere, og Bamsen snorket... Og så hadde jeg bare en ørepropp Sovnet litt da mellom ti og elleve.Og nå har jeg fantastisk lyst på junkfood, en hamburger og pommes frites hadde vært midt i blinken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. april 2006 Forfatter #2132 Del Skrevet 10. april 2006 Papegøye er det helt store for Bompi for tiden.I alle bøker blar hun seg frem til der det er papegøyer og så proklamerer hun høyt og tydelig at der,der er PAP-PE-GØYE! PAP-PE-GØYE!! Hadde tenkt oss en tur ned i dyrebutikken for å se på den senere,men så ringte mormor og sa hun hadde lyst å ta henne med,så da er de to på papegøyeekskursjon Passer meg fint akkuratt nå.Greit å få surfe litt i fred,uten ei lita bestemt frøken på fanget som kommanderer meg til å se på gakk gakk, tubbi eller mann! Lurer på om jeg skal gidde å dusje nå,eller om jeg skal vente til etter hun har lagt seg?Veeente, surfe i freeeed.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. april 2006 #2133 Del Skrevet 13. april 2006 Har bompi begynt og surfe etter mannfolk på nettet allerede? Ha en fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. april 2006 Forfatter #2134 Del Skrevet 13. april 2006 Jada! Hun er helt vill! Men det er på han eller han da... I dag har vi hatt the family på grillings og eggkoking i garasjen vår. Var ikke akkuratt noe vær til å være med sjøen eller i skogen,så da ryddet Bamsen garsjen(dvs skubbet unna det meste) og så tok vi hagemøblene inn der. Bompi var skikkelig stilig der hun bippet rundt i den boblete Reimaen med sydvest på hodet. Onkel var noe frekk g sa hun var like brei som hun er høy i den dressen. Han har jo et poeng da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. april 2006 Forfatter #2135 Del Skrevet 14. april 2006 I dag har Bompi malt med fingermaling sett på gakker lest masse bøker spist lunsj og herjet litt hos mormor og morfar badet koset pusen reist til sjøen og hatt med spann og spade fått mamma med seg ut i bølgene spist på Dolly Dimple og slikket tzaitzikiskålen tom reist til en gøy barnehage,disset,vippet,spadd og ellers "sjekket forholdene" spankulert rundt hjemme i bare bodyen og nå har hun lallet seg... Utrooolig flott vær i dag! Det var i dag vi skulle ha grillet... Men litt farge har vi nå fått i fleisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. april 2006 #2136 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Høres ut som Bompi har hatt en alle tiders dag. :icon_razz: Hilsen Bade-@lfa Endret 14. april 2006 av @lfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. april 2006 Forfatter #2137 Del Skrevet 16. april 2006 Det tror jeg hun hadde Ikke så verst dag i går heller, fint vær da også, så vi tok en sykkeltur sammen med søskenbarn og tante til samme barnehage og lekte litt.Det var for eksempel kjempestilig å sitte sammen med søskenbarnet i lekehytta og knaske på cookies Fikk tatt noen søte bilder. Ellers så hadde vi den herlige middagen i går! Hadde invitert mor og far på biff,og alle spiste vi til vi stønnet... Jeg tror det er den beste soppstuingen jeg noensinne har lagd... Og etterpå spilte vi Buzz, ganske morsomt. Bamsen blir noe amper når jeg slår ham ned i støvlene... Og mor ble skikkelig redd og klarte ikke svare pga bomba Bompi fikk en stilig gave av mormor og morfar i går, matchende genser til seg og dokka.Det var stas! Og så fikk hun et fint dongeriskjørt også,men det var ikke i dukkestørrelse. Var min tur til å stå opp i dag...Sov dårlig i natt så det var ikke så gøy,men så ringte mormor og ville ha frokostbesøk,så da fikk hun bompi med seg alene så jeg fikk gå å legge meg litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. april 2006 Forfatter #2138 Del Skrevet 22. april 2006 Litt godt å begynne på jobb igjen selv om det var deilig å være hjemme og få være så mye med Bompi.Litt koselig å se folk igjen,men det har væt litt hektisk også.Føler jeg har fått gjort en del ting og tang,gadd jo ikke gjøre noe særlig i påsken,da ville jeg ha mest mulig ferie,så nå harjeg bare en siste svær rettegreie igjen.Det er litt sånn,-hvor skal jeg begynnne?! Fant ut igår at jeg visst har en fullbooket helg.Hadde glemt at vi skal i konfirmasjon i morgen... Må kjøpe gave i dag.Og så skal vi ha folk på lammelår i kveld.I går var vi i matklubb igjen, denne gang var temaet "i Neptuns rike". Kjempegod mat! Fikk en utrolig god italiensk fiskesuppe med blåskjell og hummer.Nydelig!Vinene de hadde valgt passet også kjempegodt til maten. Jeg spiste litt for mye.Da desserten kom, så måtte jeg kaste inn håndkleet og gi halvparten til Bamsen, det var så mektig sjokolade og jeg var så mett... Men det ble en litt amputert kveld da siden ei ble dårlig og måtte hjem, og de andre to måtte hjem til 24 pga barnevakten.Bamsen og jeg tok tolvtoget og gikk en tur innom et utested.Traff en del av Bamsens gamle kamerater, men jeg fikk litt vondt i magen,det kom og gikk hele tiden, så jeg hoppet i en taxi,reiste hjem og gjorde bommelomm... Nå synes jeg Bamsen kan stå opp snart slik at vi kan reise og spise noe junkfood,handle mat og hageredskap og så hente Bompi etterpå.Håper hun har kost seg hos farmor.Det har hun sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. april 2006 #2139 Del Skrevet 25. april 2006 :fnise av bommelomm-innlegget: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. april 2006 Forfatter #2140 Del Skrevet 26. april 2006 Må man,så må man... Ellers så fikk jeg skikkelig hodeverk i gårkveld, skikkelig trykk i pannen,og ikke bra om jeg bøyde meg for å plukke opp ting fra gulvet f.eks.,tok to paracet som ikke hjalp i det hele tatt.Og våknet opp med samme hodepine i dagmorges.Så da ble jeg hjemme. Sov til 12... Siden jeg har hatt så mye hodepine i det siste så bekymrer jeg meg litt.Teite tanker om hjernesvulst og andre hypokondriske ting... Men jeg vet jo at inneluften er dårlig på jobb og har tillagt hodepinen det. Men nå er det definitivt litt mer.Håper ikke det er den influensagreia som to på jobb har hatt.Ikke feber nå iallefall. Kan jeg ha fått migrene på mine eldre dager?! Hypo,hypo... Men lurer bittelitt seriøst på å gå til lege om det ikke gir seg... I går ble toget hjem innstillt, så jeg måtte skaffe barnehagehenter kjapt og jeg hadde lite batteri på mobilen...Å få treige svar da,er litt nervepirrende.Spesielt når svigermor ringer slik at batteriet går.Sånt er kult.Men det ordnet seg heldigvis.Bompi hadde visst blitt litt flau da søskenbarnhelten hennes kom og sa hei til henne i barnehagen De mente visst hun ble ganske rød.Tror hun muligens kan slekte litt på mora ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå