Tilde Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #801 Del Skrevet 12. februar 2004 Ingen pus enda.... Bamsemums er ute og leter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 12. februar 2004 #802 Del Skrevet 12. februar 2004 Dakkars Tilde, håper dere snart finner den. Roper høyt på pus jeg også. I morgen er det fradag, tarllla la. Krysser enda alt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 12. februar 2004 #803 Del Skrevet 12. februar 2004 Håper du katten har kommet hjem :trøste: Også krysser jeg så klart alt jeg har, og venter i intens spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. februar 2004 #804 Del Skrevet 13. februar 2004 :o *rope på pusen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 13. februar 2004 #805 Del Skrevet 13. februar 2004 Stakkars Tilde vennen! Her har du en stor klem og masse kryssing. Pluss at jeg roper på pusekatten jeg også!! Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. februar 2004 #806 Del Skrevet 13. februar 2004 Å Tilde, nå er jeg kjempespent :-) Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra. Novemberbarn er utrolig søte :-) Selv om det mest sannsynlig blir oktober barn på deg da Det er virkelig din tur nå. Håper pus er kommet til rette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #807 Del Skrevet 13. februar 2004 For 15 minutter siden satt jeg på do,hadde mobilen til stoppeklokke og ba til høyere makter... Blått kryss!!!! Også har jeg snakket med en glad bamsemums :hjerter2: Han hadde allerede bestemt seg for å komme hjem i kveld istedet for å gå på middag med kolleger.... Han var kjempenervøs for testen. Streken nedover er kjempesterk,mens den andre er svak,men det er visst helt normalt når jeg skulle hatt mensen for en stund siden ifølge vedlegget. Skår i gleden: jeg er overbevist om at pus er død.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 13. februar 2004 #808 Del Skrevet 13. februar 2004 Å gratulerer så masse Tilde nå har jeg sittet her og ventet og krysset alt for deg. Mange mange klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 13. februar 2004 #809 Del Skrevet 13. februar 2004 Gratulerer, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 13. februar 2004 #810 Del Skrevet 13. februar 2004 Hurra , hurra ! Gratulerer så mye ! Nå ble jeg skikkelig glad ! Nå får du og din kjære ha en vidunderlig Valentine weekend ! Håper jeg er like heldig som deg neste mandag, da skal jeg ta blodprøve på Riksen. Klem, Trude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. februar 2004 #811 Del Skrevet 13. februar 2004 Så kjempekoselig!!!!! Denne nyheten har jeg ventet på lenge!! Har ikke vært så flink til å legge igjen småspor, men har fulgt med på deg en god stund!! Kos dere i helgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 13. februar 2004 #812 Del Skrevet 13. februar 2004 Dette var gøy!!!! Så glad på deres vegne!! Såååå koselig! Store gratulasjons klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. februar 2004 #813 Del Skrevet 13. februar 2004 Gratulerer så masse!!! Dette var virkelig koselig å lese. Klem! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 13. februar 2004 #814 Del Skrevet 13. februar 2004 Åååå, Tilde nå ble jeg så glad på dine vegne at tårene triller her. Håper den lille spiren klorer seg fast i 9 månder denne gangen. Det har du virkelig fortjent. :blomst_opp: Stoooor klem fra Zianta (som danser av glede) :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull Skrevet 13. februar 2004 #815 Del Skrevet 13. februar 2004 GRATULERER SÅ MYE TILDE!! Det var kjempe gode nyheter! Ønsker dere Lykke til! Jeg skal ta blodprøve på mandag og er kjempe spent, har ikke hatt noe tegn til mensen enda og jeg håper den ikke kommer nå i helgen Klem Håpefull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 14. februar 2004 #816 Del Skrevet 14. februar 2004 Er det virkelig sant!!! Nå ble jeg virkelig glad her!!! Gratulerer så mye! Stor klem fra Murmeldyret! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. februar 2004 Forfatter #817 Del Skrevet 14. februar 2004 Tusen takk alle sammen for koselige ord :bukke: :blomst_opp: Skal innrømme at jeg har litt ambivalente følelser...selvfølgelig kjempeglad og lettet,men samtidig skremt og redd for at det skal gå slik som sist gang..Så jeg våger ikke ta heeelt av liksom... Overanalyserer hver minste rare magefølelse... Og bamsen har nedlagt forbud mot kjøp av søte små bodyer osv... Dessuten er jeg kjempelei meg og gråter mye pga pusen.Savner han sååå utrolig masse,så merkelig å ikke ha han her.Han var den lille godgutten vår i såå mange år, og det er fælt å ikke vite hva som har skjedd... Om han ble påkjørt så håper jeg iallefall at det gikk fort.. Kan også være at de medisinene gjorde ting verre da... Bamsemums og jeg snakker om å få en ny pus, men det er en del ting vi må tenke på da.Skal vi ha kattunge eller stor? Vi har egentlig mest lyst på kattunge tror vi...Rasekatt kanskje?! Eller skal den være mest mulig lik pus? Uansett kan den aldri bli pus. Hva med toxoplasmose,har jeg hatt det? Det bør jeg sjekke først.. Håper det går bra med dere andre som skal teste i disse tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. februar 2004 #818 Del Skrevet 14. februar 2004 Gratulerer så masse Tilde!!! Så fredag den 13. ble en lykkedag for deg! Du og din kjære Bamsemums får nyte Valentinsdagen i dag! :hjerter2: ..trist med pusen din... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 14. februar 2004 #819 Del Skrevet 14. februar 2004 For noen nyheter Tilde! Har fulgt med på kampen din og ble helt hjertevarm når jeg leste at du nå surfer på den blå bølge! Må alt gå vel for dere!! Varm klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 14. februar 2004 #820 Del Skrevet 14. februar 2004 GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MASSE MED TO BLÅ JEG ER SÅ GLAD SÅ GLAD trist med pus håper den snart dukker opp :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå