Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Så fin avartat du har fått deg!!!!

Godt nytt år foresten!

Klemmer fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Lilletrollet :D

I dagmorges ble jeg kraftig mobbet...

Jeg snakket høyt i søvne nemlig.Bamsen sa forvirret "Hva?!!" to ganger og jeg gjentok hver gang,selv om jeg da var blitt halvvåken etterhvert,og litt irritert på bamsemums teite spørsmål,-forstod han ikke hva jeg sa?!

Dette er hva jeg sa "Si til pus at det er noen skumle mumier der..", "Ja,du må si til pus at det er noen skumle mumier der!""Mumier vel.."

Bamsen syntes etterhvert dette var ganske festlig og begynte å rope på pus.. Litt morsomt da,selv om jeg ble litt flau.

Snart tid for spray igjen.Grmpfl..

Har ikke gjort noen ting fornuftig i dag.Gidder ingenting.Ute snør det.Og bamsen har store greier på gang så han må jobbe masse frem til tirsdag. Jeg må en tur på jobb i morgen og fikse noen ting og tang, og på mandag er det fullt kjør.Lurer på hvordan det vil gå denne gangen på medisiner... Følte ikke det gikk så veldig bra sist gang,ble så utrolig sliten...og ting bare vokste meg over hodet..Ikke noen god følelse..Fordelen er at de andre vet om forsøket nå,jeg trenger ikke slite meg ut for å prøve å dekke over denne gangen.. Fikk jo beskjed om at jeg absolutt ikke måtte gjøre det heller...Men så langt går jo alt bra,bare litt hodepine og litt slakk kanskje,men det blir en jo av juleferie og mye mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: Grusom natt!

Vanskelig å sove,lå våken lenge,og da jeg sovna våknet jeg hele tiden,det var først når jeg snart skulle stå opp at jeg fikk sove godt... :evil:

Skal snart avgårde nå,må gå litt tidligere for det ser utrolig glatt ut ute.Det var snø,men så regna det i gårkveld,og nå har det sikkert vært kuldegrader i natt så nå virker det som det er klinkis ute... Lurer på hvordan det skal gå ned bakken.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ned bakken!

Og håper søvnen blir bedre i natt! Jeg vet alt om hvordan det er å ikke få sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsket

er blitt en kamp

et kasus

en statistikk

blod i ørten vonde stikk

hvitt er håpet

svart er natten

dagene ulike nyanser grå

lubne armer

øyne blå

si det er deg

deg vi skal få

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kommer på tida iallefall..

Og i dag har jeg vært skikkelig godtesjuk,farlig å være alene hjemme med sjokolade og chips i skapet.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi ordna og styra fælt med ommøblering på slutten av dagen.Sååå gøy å få det slik vi vil ha det! Veldig fint og praktisk. :P Kjenner det litt i ryggen da,men gleder meg til å se en del reaksjoner i morgen..

Glad et av Ziantas egg ble befruktet :D Lykke til Zianta!!

Gumler litt chips i dag også... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:eeeh: Mensen er no dritt!!

Dessuten er den rar!Trodde jeg fikk den på mandag for da var det litt,men jammen kommer den med full styrke i magen og korsryggen i dag.. :( Heldigvis slo det ikke skikkelig til før i totiden på jobb..

Ommøbleringen var ellers en suksess :P

Driver og fundrerer på hva i all verden bamsemums skal få i gave når han fyller 30 i slutten av måneden... :roll:

Jammen ikke lett,ikke tror jeg at jeg kommer til å ha så mye penger denne måneden heller...og det bør jo helst være noe litt bra liksom..

Irriterer meg litt også at noen venner av ham tydeligvis vil/forventer vi skal ha fest,men det passer jo i grunn svært dårlig med forsøket vårt og vi har ikke vært så veldig gira hverken bamsen eller jeg på å ha noe stort når vi har snakka om det.Men nå begynner visst bamsen å føle på "presset"... :eeeh: Jeg bare tenker at da er vi/jeg kanskje ikke i verdens beste humør eller form....og det virker jo også litt teit å være edru, eller å ikke være med på en fest...og jeg synes også at det er dumt å bli "presset" til å ha fest... Familie må vi jo ha uansett,men... :evil: :sinna: Grr! Kanskje disse hormonene begynner å virke en smule her.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at mensen er noe tull.....Jeg håper jeg ikke får den....Skal ikke ha den har jeg bestemt meg for. Driver å håper,for kroppen er så anderledes enn hva den har vært før......Håper det er gode tegn!!

Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg!!!

Kom meg tidlig hjem i dag også fordi en kjekk fyr skulle min vei :sjarmor:

Gikk innom apoteket og bestillte mer synarela,puregon og orivelle.Skal begynne med sprøyter på onsdag :-? De hadde ikke sprøytestoffene inne nå, og jeg har heller ikke fått lønn enda så jeg hadde ikke kunnet kjøpt uansett. Mastercard tok de visst ikke, kan jo ta ut i mimibank da kanskje istedet for å bruke lønn.Tror vi kommer over de 18000 i egenmandelen med disse medisinene nå,så da kan vi jo få litt tilbake etterpå også. :P

Merker ikke så mye til bivirkninger egentlig,litt hodeverk bare.Ganske stille og rolig på jobb også, og det hjelper kanskje på.Men jeg gleder meg ikke til sprøytene...men det går jo greit det også da.

Nå sitter jeg i kontorstolen med føttene i kurvstolen og pusegutt kroer seg i fanget mitt.Litt kosesyk i dag.Det var han i 4-tiden i natt også,han stod utenfor og mjauet,både på fremsiden,på terrassen og under soveromsvinduet..Jeg nektet,så bamsen måtte opp for å slippe ham inn.Da var det høylytt murring og tråkkende poter på mammas rumpe og rygg "Kos meg da!!" Right... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det virker som det er mye styr med disse spray'ene og sprøytene.. :-?

Krysser fingrene for at det skal komme noe godt ut av det for dere da..

Hihi, må le litt av pusen, akkurat sånn var våre også, hadde to en periode. Helt umulig å overse hvis de vil ha oppmerksomhet.. :roll:

Ha en fortreffelig helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Tildemor :kysse:

Uff da ikke kjekt når mensen holder på og tuller med deg :fy:

Håper den kommer for fullt så du kan begynne med sprøytene som planlagt :enig:

Ikke bare bare og fyller år :bursdag: oppi medesner og forsøk og det er bare synd når ikke venner helt forstår :kjempesinna:

Ja de skulle bare vist hvordan det er å gå på hormoner og ikke vide om det lykkes eller ikke :(

Håper dere finner utav hva dere vil og ikke føler dere presset til noe gjør det DERE vil!!!!!!!

Håper dere får en fin helg og at vi snakkes snart :stortsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener :D God helg til dere også!

I dag våknet jeg med vondt i halsen :sinna:

Var en tur hos svigermor og sambo i går på kvelden,kan være den kalde lufteturen der,eller kanskje da jeg gikk på apoteket,da var det også ganske kaldt..Har kylt i meg slimløsende hostesaft og harket litt ekle saker...skal proppe meg med vitaminer også.

Fikk overraskende besøk av et vennepar som bor langt borte også i går.De var barnefri så de benyttet sjansen til shopping og besøk hos oss,kjempekoselig.

De der bursdagsgreiene er litt frustrerende ja.Men jeg tenker litt på at det kan jo være at bamsen har litt lyst også da,han er jo ikke så påvirket av ting og tang...men han har jo før sagt at han ikke vil.. :roll: Vet jo ikke helt hvor lenge vi blir i Bergen heller... :roll: Har lite lyst til å feire min egen også,er invitert til ei på jobb den dagen,bamsen sa jeg bare måtte gå, så kunne vi invitere familie dagen etterpå.Får se hva jeg gjør..

I dag er planen å slappe av,bli frisk,ete god mat og hente noen saker på posten.Så får vi se om det dukker opp noe mer.

Lurer på når venninna mi skal føde?! Det må snart skje nå,var en tur på torsdag og hun var rimelig stor og klar,men det er vel vanlig å gå over tiden når det er første gang.Håper ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått ny kontorstol!!! :hoppe:

Kjempegod! Sååå fornøyd! Kjøpte den på auksjon på netthandelen og fikk den i posten i dag. Svart skinn og krom, verdt 2999 kr,men jeg fikk den for 550 :D Et kupp spør du meg!

Bamsen og jeg så nettopp en film på Nrk2 om en jøde som var nazi,god film,men irriterende slutt..

Så også litt på Plan aksjonen,sterkt. Får dårlig samvittighet,burde ha sendt brev og pakke til fadderungen min for lenge siden.Jeg er så treig til slikt.Tenkte jeg skulle kjøpe et fint penal med masse tilbehør til henne,men har ikke kommet så langt enda.Skal gjøre det når jeg får lønn.Fikk nettopp brev og tegning så det er jo min tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tilde!

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi! :D

Jeg har ikke vært så flink til å bevege meg utenfor Dagbok H-N.

Ser at du er i gang med prøverør. Du er kommet så lang i dagboka di at det blir litt mye å lese for å få fullt innblikk. Oppdaterer du meg litt? Har dere hatt flere forsøk? Er det en medisinsk grunn til at dere må prøve prøverør? Vi sto på venteliste da jeg ble gravid sist, men det var ikke noe galt med noen av oss. Glad vi slapp unna det. Men det er jo godt å få hjelp da :wink:

Ikke meningen å være alt for nyskjerrig :oops:

Fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som er sent oppe ja.. :lol:

Joda,jeg kan godt gi et kjapt resyme(er dautrøtt nå..)

vi har prøvd siden sommeren 2000.Fikk utredning etter ca 1,5 år, fant at han hadde få sædceller ellers ok.Har hatt et isciforsøk i Bergen der jeg fikk ut 18 egg,12 ble befruktet,2 satt inn,7 på frys.Første forsøk gikk ikke bra,hadde høye forventninger og testet falskt positivt(antakelig fordi medisinen enda var i kroppen,eller at egget festet seg litt) og nedturen var stor. Satte inn to egg fra fryseren og ble gravid rett før sommerferien 2003,men hadde SA etter 5 uker.Ikke gøy.

Skal nå ha andre forsøk.Tenker positivt,tar vitaminer og lever sånn stort sett sunt.Håper det går denne gangen...

Ja,sånn kjapt fortalt :wink:

Nå er det loppekassa!!! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdateringa Tilde! :D

Så flott at du klarer å være positiv og holde humøret oppe!

Det må være ganske tøft til tider.

Jeg har bare en venninne som har prøverørsbarn. En SA, full klaff på 4. forsøk der alt gikk bra. Hun hadde det veldig tungt i perioder. Men jeg vet av 3 par som har tvillinger etter prøverør :wink:

Krysser fingre og alt for at det skal gå bra for dere!

Blir spennende å følge med deg videre!

Nattaklem fra Murmeldyret!

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det murmeldyret! :D

Ja,det har vært tøft til tider,men det er i motgang man blir sterkere.Er det ikke så?! :wink:

I dag er jeg ikke helt i form,halsen trøbler,jeg er slapp og har vondt i hodet.Kjenner igjen hodepinefølelsen fra sist gang jeg gikk på medisinene.Får håpe det bare er i dag,har ikke lyst å være slik hele tiden fremover,og jeg har slettes ikke lyst å få en ny forkjølelse oppi dette :evil:

Ute regner det.Drittvær.Kunne trengt en tur ut i dag,men jeg gidder ikke i slikt vær. Bamsen måtte en tur på jobb,der skal han ikke få lov til å være for lenge.Han jobber alt for mye for tiden.

har noen greier jeg må gjøre jeg også,men jeg utsetter det litt.Kanskje det er noe på tv?Eller kanskje jeg skal prøvese den dvden jeg har lånt til jobb? Jeg kjeder meg. Søndager kan være kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:

Nå har det begynt...

Ikke særlig i form. Men det er mandag da.

Hentet medisinene på apoteket i dag, 6625 kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...