Gå til innhold

Fotograf Bergen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips om en god fotograf til bryllup i Bergen? Vil helst ha utendørsbilder, og i hvert fall ikke sånne kleine ligge på gulvet-bilder hvis været skulle gjøre at vi må ta bilder i studio. (Skjønner selvfølgelig at vi kan si nei til å ligge på gulvet, men vil helst ha en fotograf som ikke foreslår det heller...)

Anonymkode: aa416...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var veldig fornøyd med hun her; http://faam.no/fotograf/bryllupsfoto

Hun holder til på Sotra, men reiste inn til byen for å ta bilder av oss😁 Hun tok bilder fra kirken og utover kvelden, vi er storfornøyd! 

Anonymkode: a7a15...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi var veldig fornøyd med hun her; http://faam.no/fotograf/bryllupsfoto

Hun holder til på Sotra, men reiste inn til byen for å ta bilder av oss😁 Hun tok bilder fra kirken og utover kvelden, vi er storfornøyd! 

Anonymkode: a7a15...d88

Takk!

Anonymkode: aa416...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har tips om en god fotograf til bryllup i Bergen? Vil helst ha utendørsbilder, og i hvert fall ikke sånne kleine ligge på gulvet-bilder hvis været skulle gjøre at vi må ta bilder i studio. (Skjønner selvfølgelig at vi kan si nei til å ligge på gulvet, men vil helst ha en fotograf som ikke foreslår det heller...)

Anonymkode: aa416...e6d

Hei

Sjekk gjerne ut www.christianfagerland.no, jeg digger utendørsbilder, og eneste som ligger ned av og til er meg, for å ta bilder fra kreative vinkler 😄

 

Christian 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har tips om en god fotograf til bryllup i Bergen? Vil helst ha utendørsbilder, og i hvert fall ikke sånne kleine ligge på gulvet-bilder hvis været skulle gjøre at vi må ta bilder i studio. (Skjønner selvfølgelig at vi kan si nei til å ligge på gulvet, men vil helst ha en fotograf som ikke foreslår det heller...)

Anonymkode: aa416...e6d

Du er ikke ute etter noe slikt altså? :) 

Funny-Wedding-under-skirt-58b8d0083df78c

 

Anonymkode: 8ba95...47e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg giftet meg på rådhuset uten fotograf, men jeg syns Mariell Øyre tar de nydeligste bryllupsbildene jeg har sett. www.hjartesmilfoto.com 

Anonymkode: 936ce...22e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få noen til å ta dem slik du ønsker selv, så blir du garantert fornøyd. I dag kan en mobil til 2000kr ta gode nok bilder ganske automatisk med AI.

Anonymkode: 4ae2e...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få noen til å ta dem slik du ønsker selv, så blir du garantert fornøyd. I dag kan en mobil til 2000kr ta gode nok bilder ganske automatisk med AI.

Anonymkode: 4ae2e...7cc

😬

En rørlegger kommer inn i en leilighet hvor et rør er helt tett. Han ser litt over, dunker litt på et rør og vannet renner. 

"det blir 750 kroner takk" sier rørleggeren. 

"hva, du dunker jo bare på et rør, det kunne jeg gjort også" sier de som bor der. 

"dunket skal dere få gratis" sier rørleggeren. "de 750 er for årene med skolegang og erfaring som gjør at jeg vet hvor jeg skal dunke" 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Få noen til å ta dem slik du ønsker selv, så blir du garantert fornøyd. I dag kan en mobil til 2000kr ta gode nok bilder ganske automatisk med AI.

Anonymkode: 4ae2e...7cc

Nei, takk. Her vil jeg bruke fagfolk. Selv det teknisk beste kameraet kan ikke komponere et flott bilde og finne blinkskuddene. Det må det et trent øye til. Sånn jeg ser for meg at bildene skal være kan vise seg å være helt håpløst, må ha noen som vet hva de gjør.

Anonymkode: aa416...e6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christin Eide tar vakre bilder og har funnet en del premier de siste årene.  

 

Anonymkode: 1a9f4...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...