Gå til innhold

Jeg dyrker ulykkelige forelskelser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

som overskriften sier. Jeg dyrker ulykkelige forelskelser. 

Noen som har tips for å komme ut av dette mønsteret? 

Anonymkode: 888b9...bf3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvordan gjør du det?

Anonymkode: 08bf2...636

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

som overskriften sier. Jeg dyrker ulykkelige forelskelser. 

Noen som har tips for å komme ut av dette mønsteret? 

Slutte med det? Når du ser at ting ikke fungerer, kutt det ut. Det er ganske enkelt egentlig.

Du må gi et potensielt forhold tid, før du kjører på med alt du har. Og når du ser at dette ikke er noe som er bra for deg? Kutt det tvert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev:

Slutte med det? Når du ser at ting ikke fungerer, kutt det ut. Det er ganske enkelt egentlig.

Du må gi et potensielt forhold tid, før du kjører på med alt du har. Og når du ser at dette ikke er noe som er bra for deg? Kutt det tvert.

jeg er ikke ts. men hvordan vet man om det er bra eller ikke da? 
Jeg har forelsket meg og hater at jeg ikke fikk oppleve den gode sexen med en jeg var forelsket i, men grunnen til at jeg ikke gikk videre med han var at jeg trodde forelskelsen var tegnet på at han var farlig 😛 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du sier dyrker, så tenker jeg at du gjør det for at det gir deg noe? At du er melankoliker, og føler deg tryggere med å ikke ha det så bra, enn å satse på lykkelig kjærlighet?  

Anonymkode: 52696...529

• Liker 2
Skrevet

eg er ikke ts. men hvordan vet man om det er bra eller ikke da? 
Jeg har forelsket meg og hater at jeg ikke fikk oppleve den gode sexen med en jeg var forelsket i, men grunnen til at jeg ikke gikk videre med han var at jeg trodde forelskelsen var tegnet på at han var farlig 😛 

Det vet du når du gir det litt bedre tid, klaffer med vedkommende og du nyter tiden du er sammen med partner, og da tenker jeg ikke bare på sex. Som voksne med litt erfaring vet man at "forelskelse" bare er en følelse, det holder bare ikke! Det må være mer der over tid. Men de som ikke gir det tid? Da famler du rundt i mørket. Du sier at du hater at du ikke fikk oppleve den gode sexen med den du var forelsket i? Ja hva sier det deg? Dere passer ikke sammen, drep den idiotiske følelsen med intellektet ditt da, og gå videre. Du forelsket deg i en illusjon, unge mennesker vet ikke en dritt om det, de med litt erfaring går ikke i den fellen.

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Det vet du når du gir det litt bedre tid, klaffer med vedkommende og du nyter tiden du er sammen med partner, og da tenker jeg ikke bare på sex. Som voksne med litt erfaring vet man at "forelskelse" bare er en følelse, det holder bare ikke! Det må være mer der over tid. Men de som ikke gir det tid? Da famler du rundt i mørket. Du sier at du hater at du ikke fikk oppleve den gode sexen med den du var forelsket i? Ja hva sier det deg? Dere passer ikke sammen, drep den idiotiske følelsen med intellektet ditt da, og gå videre. Du forelsket deg i en illusjon, unge mennesker vet ikke en dritt om det, de med litt erfaring går ikke i den fellen.

Jeg var forelsket! Jeg var isåfall veldig tiltrukket. Men jeg nektet å møte han. Nettopp fordi jeg var redd for følelser, jeg var redd for åpne meg. Og når man ikke passer sammen med noen så er det vel kanskje seg selv man bør se på?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Duftavsommerregn skrev:

Vi vet at forelskelse går over, men det at jeg ikke fikk oppleve det liksom. 

Hvorfor skal vi alltid utelukke det at det var følelser? Greit nok at det er flyktig, men noen ganger er man bare ikke klar. Men lurer på om man kontakte samme personen noen gang.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

hvordan gjør du det?

Faller for utilgjengelige menn. Har ihvertfall gjort det og bruker lang tid på å komme med bort. Tenker mye på menn det ikke blir noe mere med. Sitter fast i å være ulykkelig forelsket. 

Som en annan sa, trur egentlig jeg er redd eller noe. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Faller for utilgjengelige menn. Har ihvertfall gjort det og bruker lang tid på å komme med bort. Tenker mye på menn det ikke blir noe mere med. Sitter fast i å være ulykkelig forelsket. 

Ts

Hvordan er de utilgjengelig ? Er de gift? 

Jeg er litt der selv, men jeg går ikke for dem når de er tilgjengelige heller. Uansett. 

Vil vite hva som stopper deg.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Være bevist på hva du SER etter, er det en mann som raskt viser seg å ha andre verdier så styr unna. 

Anonymkode: cda3b...741

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Være bevist på hva du SER etter, er det en mann som raskt viser seg å ha andre verdier så styr unna. 

Anonymkode: cda3b...741

Skal godt gjøres å finne «den perfekte»

AnonymBruker
Skrevet
På 14.6.2019 den 19.15, AnonymBruker skrev:

Ts

Hva legger du i begrepet at det ikke blir noe mere med de?

Anonymkode: 18f82...475

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...