AnonymBruker Skrevet 6. mai #1102 Skrevet 6. mai miaw skrev (8 timer siden): søt Anonymkode: 67b03...b8b
Honey Dew Skrevet 4. juni #1105 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (På 16.8.2024 den 23.18): Tegnet min datters øye. Ikke helt fornøyd med øyenbrynet og vippene. Behersker ikke helt å tegne hår, men håper jeg blir bedre på det med mer øving. Veldig fin tråd. ❤️ Anonymkode: c51d8...f90 Det der var jo utrolig nydelig ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #1106 Skrevet 1. juli Ardwinna skrev (På 15.6.2019 den 0.14): Jeg liker best å tegne mennesker og dyr, og gjerne med fargeblyanter, men liker å prøve ut forskjellige teknikker. (Vurderte å ta dette anonymt men skitt heller... Blir jeg gjenkjent så blir jeg gjenkjent). Bildene vises ikke? Anonymkode: 79f6d...263
Ardwinna Skrevet 1. juli #1107 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Bildene vises ikke? Anonymkode: 79f6d...263 Sikkert linket til bilder jeg hadde lagt ut på Facebook. Det gikk an for 6 år siden (da innlegget du svarer på ble skrevet), men det er ikke lenger mulig.
Ardwinna Skrevet 1. juli #1108 Skrevet 1. juli miaw skrev (På 6.5.2025 den 0.31): miaw skrev (På 28.5.2025 den 3.53): Så fine! Jeg synes du har utviklet deg masse bare siden innlegget fra februar! Så flink! Jeg er veldig dårlig til å produsere noe nytt, men her er siste påfunn (etter referansebilde fra Pixabay): 6
miaw Skrevet 2. juli #1109 Skrevet 2. juli Ardwinna skrev (På 1.7.2025 den 12.44): Så fine! Jeg synes du har utviklet deg masse bare siden innlegget fra februar! Så flink! Tusen takk. litt ekstra stas å høre fine ord når det kommer fra noen som er så flink til å tegne som det du er! 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #1110 Skrevet 2. juli 8ilver8nake skrev (På 18.2.2025 den 12.04): Dette er det andre maleriet som jeg lagde rett etter det første, prøvde meg igjen på det å skape lagvis og dybde. "Dare to be free" som hoved tekst, men kan også leses som "Dare to lose" og "Dare to love". Brukte mye tekst som et lag over, hvor det er en dialog mellom to stk på hva det er eller hvordan man kan bli fri. Teksten har ikke så mye betydning, mest for å skape mer dybde/tekstur. Jeg likte dette godt, kunne absolutt hatt det på veggen min. Anonymkode: d7f3d...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå