AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1081 Del Skrevet 26. august 2024 AmandaVI skrev (4 minutter siden): Malte dette i anledning en bursdag, og for å øve på rødfarger etter så lenge med hovedsakelig blått og grønt! 30x30 cm, akryl/gouache på lerretsplate Vakkert! Er du iron maiden fan by any chance! 😃 Anonymkode: d7f3d...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 26. august 2024 #1082 Del Skrevet 26. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vakkert! Er du iron maiden fan by any chance! 😃 Anonymkode: d7f3d...6b8 Ja, men det er bare tilfeldig 😊 du også? (Og tusen takk 🖤🤟🎨!) Endret 26. august 2024 av AmandaVI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 26. august 2024 #1083 Del Skrevet 26. august 2024 (endret) Kjempefin! Føreren er ikke helt min smak, men jeg er veldig glad i rødtoner! Endret 26. august 2024 av Hulderen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 26. august 2024 #1084 Del Skrevet 26. august 2024 Hulderen skrev (35 minutter siden): Kjempefin! Føreren er ikke helt min smak, men jeg er veldig glad i rødtoner! Tusen takk 😊 vakker er han kanskje ikke, men det er veldig befriende å jobbe med sterke uttrykk. Da dette var ferdig, gråt jeg lenge. Og nå føler jeg meg så mye bedre ❤️🩹 Her er skissen, i kulepenn for interesserte: 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. august 2024 #1085 Del Skrevet 26. august 2024 2 hours ago, AmandaVI said: Malte dette i anledning en bursdag, og for å øve på rødfarger etter så lenge med hovedsakelig blått og grønt! 30x30 cm, akryl/gouache på lerretsplate Så kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1086 Del Skrevet 7. september 2024 AmandaVI skrev (På 26.8.2024 den 19.20): Ja, men det er bare tilfeldig 😊 du også? (Og tusen takk 🖤🤟🎨!) Ja veldig maiden fan, tegningen din minnet meg om dem 😃🤘🥰 Anonymkode: d7f3d...6b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 4. november 2024 #1087 Del Skrevet 4. november 2024 (endret) Endret 4. november 2024 av miaw 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #1088 Del Skrevet 4. november 2024 Sykepleierstudent... Anonymkode: 420cb...eb6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #1089 Del Skrevet 4. november 2024 AmandaVI skrev (På 26.8.2024 den 21.39): Tusen takk 😊 vakker er han kanskje ikke, men det er veldig befriende å jobbe med sterke uttrykk. Da dette var ferdig, gråt jeg lenge. Og nå føler jeg meg så mye bedre ❤️🩹 Her er skissen, i kulepenn for interesserte: Flink! Anonymkode: 420cb...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
8ilver8nake Skrevet 24. januar #1090 Del Skrevet 24. januar Jeg plukket opp maling igjen i Jula, ikke malt på 8-10 år tror jeg, så var veldig kjekt å finne seg litt igjen med malingen. Bestemte meg for å prøve å skape litt mer dybde og være mindre selvkritisk og "perfeksjonist". Utrolig gøy og føler jeg har et mye bedre og mer avslappet forhold til malingen og det jeg lager nå. Ble ganske fornøyd, hele grunnen til at jeg begynte var fordi jeg fjernet et vindu i trappa opp til 2. etg. og da ble det så tomt, så tenkte lage 2 malerier for å få litt liv i trappen igjen. Man ser hvor jeg begynte bak alt, der står det "Stay True" med noe gul bakgrunn, er dette jeg er minst fornøyd med på maleriet, men er jo det som ledet meg til der jeg endte også, så sånn sett var det kanskje like viktig som resten. Liker å utfordre litt, så bruker ofte tekst som er i feil retning, opp ned, sidesveis ets. for å gjøre det mer krevende og engasjerende for mottaker å skulle prøve å absorbere alt i verket. Og det jeg legger til av tekst, selv om det kanskje er mest for å skape mer liv og dynamikk så forsøker jeg å skrive ting som kan bety noe eller ha noe mening, ihvertfall for meg, uten at det nødvendigvis er tenkt at det skal leses. All work, no play. L i play ville jeg egentlig ha litt dusere slik det antydes PAY i stedet for PLAY. At man jobber hele livet, uten å nødvendigvis får noe igjen for det eller betaling. Mest figurativt, kanskje filosofisk, en ting er på jobb men alt vi jobber å står på privat, enten praktisk eller internt. One life, no more. Vi har bare et liv og får bare et liv, ikke mer, ikke flere. Og alt henger sammen, derfor den deler ene bokstaven. Stay true bakerst som nevnt, det å være ærlig med seg selv og det å la seg stå for den man er eller det man er gjennom livet og alt vi skal oppleve. Gi gjerne tilbakemeldinger eller kritikk, synes det er veldig kjekt å dele syn og perspektiv/tolkninger 🙂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå