AnonymBruker Skrevet 26. august #1081 Del Skrevet 26. august AmandaVI skrev (4 minutter siden): Malte dette i anledning en bursdag, og for å øve på rødfarger etter så lenge med hovedsakelig blått og grønt! 30x30 cm, akryl/gouache på lerretsplate Vakkert! Er du iron maiden fan by any chance! 😃 Anonymkode: d7f3d...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 26. august #1082 Del Skrevet 26. august (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vakkert! Er du iron maiden fan by any chance! 😃 Anonymkode: d7f3d...6b8 Ja, men det er bare tilfeldig 😊 du også? (Og tusen takk 🖤🤟🎨!) Endret 26. august av AmandaVI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 26. august #1083 Del Skrevet 26. august (endret) Kjempefin! Føreren er ikke helt min smak, men jeg er veldig glad i rødtoner! Endret 26. august av Hulderen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 26. august #1084 Del Skrevet 26. august Hulderen skrev (35 minutter siden): Kjempefin! Føreren er ikke helt min smak, men jeg er veldig glad i rødtoner! Tusen takk 😊 vakker er han kanskje ikke, men det er veldig befriende å jobbe med sterke uttrykk. Da dette var ferdig, gråt jeg lenge. Og nå føler jeg meg så mye bedre ❤️🩹 Her er skissen, i kulepenn for interesserte: 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. august #1085 Del Skrevet 26. august 2 hours ago, AmandaVI said: Malte dette i anledning en bursdag, og for å øve på rødfarger etter så lenge med hovedsakelig blått og grønt! 30x30 cm, akryl/gouache på lerretsplate Så kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #1086 Del Skrevet 7. september AmandaVI skrev (På 26.8.2024 den 19.20): Ja, men det er bare tilfeldig 😊 du også? (Og tusen takk 🖤🤟🎨!) Ja veldig maiden fan, tegningen din minnet meg om dem 😃🤘🥰 Anonymkode: d7f3d...6b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 4. november #1087 Del Skrevet 4. november (endret) Endret 4. november av miaw 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #1088 Del Skrevet 4. november Sykepleierstudent... Anonymkode: 420cb...eb6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #1089 Del Skrevet 4. november AmandaVI skrev (På 26.8.2024 den 21.39): Tusen takk 😊 vakker er han kanskje ikke, men det er veldig befriende å jobbe med sterke uttrykk. Da dette var ferdig, gråt jeg lenge. Og nå føler jeg meg så mye bedre ❤️🩹 Her er skissen, i kulepenn for interesserte: Flink! Anonymkode: 420cb...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå