Gå til innhold

Vi som liker å tegne/male

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 10.25):

Det er selvportrett tenker jeg.

Anonymkode: 14504...350

Hah, nå er jeg nesten ett år for sein å svare på dette, men nei det var nok ikke selvportrett. Skulle gjerne ønsket det da Sophia Hadjipanteli er en pen dame og jeg synes de store, mørke øyenbrynene hennes er råkule! Litt sånn Frida Kahlo (som jeg forøvrig liker selvportrettene til) :)
Hadde jeg malt selvportrett hadde jeg aldri i verden lagt det ut her! :ler:

---

Jeg har deltatt lite i denne tråden rett og slett fordi jeg har produsert svært lite. Har hatt fullstendig tørke på alle områder. Fant fram tegnesakene på hytta i helga og tegnet dette sommerbildet. Jeg jobber nå med å slippe meg mer løs og ikke tegne/male bare realistiske portretter, så det kan bli mye rart fremover.

Sommeris.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SVK
15 minutter siden, Ardwinna said:

Hah, nå er jeg nesten ett år for sein å svare på dette, men nei det var nok ikke selvportrett. Skulle gjerne ønsket det da Sophia Hadjipanteli er en pen dame og jeg synes de store, mørke øyenbrynene hennes er råkule! Litt sånn Frida Kahlo (som jeg forøvrig liker selvportrettene til) :)

---

Jeg har deltatt lite i denne tråden rett og slett fordi jeg har produsert svært lite. Har hatt fullstendig tørke på alle områder. Fant fram tegnesakene på hytta i helga og tegnet dette sommerbildet. Jeg jobber nå med å slippe meg mer løs og ikke tegne/male bare realistiske portretter, så det kan bli mye rart fremover.

Sommeris.jpg

Så utrolig kult bilde! Absolutt et sommerbilde! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ardwinna skrev (22 minutter siden):

---

Sommeris.jpg

Digger dette! 

Anonymkode: d7f3d...6b8

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Samuelle skrev (På 7.2.2024 den 10.46):

Til info, så kommer jeg ikke til å legge ut flere malerier i denne tråden.

Hvis noen skulle være interessert i å se mine videre arbeider, så kan dere kontakte meg på Meldinger og få vite kontonavnet mitt på Instagram så dere kan følge meg der.

Så leit, elsker bildene dine ❤️ lykke til videre, du er en utrolig dyktig kunstner, håper du ser dette. 🥰

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som savner Samuelles bilder, jeg anbefaler at dere sender henne en PM og spør hva instakontoen hennes er (hvis dere ikke allerede følger henne på insta)! Dyktig dame! :)

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ardwinna skrev (På 22.7.2024 den 21.21):

---

Sommeris.jpg

Så flink du er.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
miaw skrev (41 minutter siden):

Æ20240802_101023.thumb.jpg.8b8a49d941a1e6bb72cda6e1167fca02.jpg

Så søt!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så søt!

Takk, det er et dovendyr. Kjæresten inspirerte meg:)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
miaw skrev (1 minutt siden):

Takk, det er et dovendyr. Kjæresten inspirerte meg:)

Det så jeg, den ser ut som en riktig luring 😃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miaw skrev (9 timer siden):

Så flink du er.

Tusen takk ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Tegnet min datters øye. Ikke helt fornøyd med øyenbrynet og vippene. Behersker ikke helt å tegne hår, men håper jeg blir bedre på det med mer øving. 

Veldig fin tråd. ❤️

IMG_20240816_152422.jpg

Anonymkode: c51d8...f90

• Liker 3
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To skisser av typen som så på fotball igår

20240817_063036.thumb.jpg.60ed722430bbad9b66f209ffce97d579.jpg20240817_063041.thumb.jpg.397d40d929453696267707a153f1028d.jpg

Endret av miaw
  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
miaw skrev (3 minutter siden):

To skisser av typen som så på fotball igår

20240817_063036.thumb.jpg.60ed722430bbad9b66f209ffce97d579.jpg20240817_063041.thumb.jpg.397d40d929453696267707a153f1028d.jpg

Hahha sånn sitter jeg også under fotball, en eller to armer på hodet 😅 bra catcha øyeblikk!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tegnet min datters øye. Ikke helt fornøyd med øyenbrynet og vippene. Behersker ikke helt å tegne hår, men håper jeg blir bedre på det med mer øving. 

Veldig fin tråd. ❤️

IMG_20240816_152422.jpg

Du er på god veg. Øyenvipper er utrolig vanskelig.

Anonymkode: 420cb...eb6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Veldig fin tråd. ❤️

IMG_20240816_152422.jpg

Jeg synes at øyebrynene og øyevippene er veldig bra! Det er skyggeleggingen av øyelokket som gjør at øyet ser litt «feil» ut. Ikke mye feil, nå bare pirker jeg siden du selv sa at du ikke var helt fornøyd. Ta en ny titt på øyelokket og se om jeg har rett.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hulderen skrev (1 time siden):

Jeg synes at øyebrynene og øyevippene er veldig bra! Det er skyggeleggingen av øyelokket som gjør at øyet ser litt «feil» ut. Ikke mye feil, nå bare pirker jeg siden du selv sa at du ikke var helt fornøyd. Ta en ny titt på øyelokket og se om jeg har rett.

Takk for tilbakemelding. 🙂 Det er ikke perfekt, nei, men klarer ikke helt å se hva du mener. Hva konkret er det? Tenker å gi det et nytt forsøk med samme motiv når jeg har motet meg opp igjen. Angående øyenvippene, så ser de på en måte for stødige ut. Vanskelig å forklare, men skulle ønske jeg kunne tegnet dem mer realistisk. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malte dette i anledning en bursdag, og for å øve på rødfarger etter så lenge med hovedsakelig blått og grønt! 

30x30 cm, akryl/gouache på lerretsplate :hjerte:

20240826_185601.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...