AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #1 Skrevet 14. juni 2019 Hei, analsex er ikke for sarte og nervøse sjeler, men forbeholdt de som har nerver av stål med tanke på hvordan utfallet kan bli 😂 Fra spøk til alvor, noen tar analsex på sparket, andre liker å forberede seg med analdusj og muligens andre forberedelser for å minimere eventualiteter. Er det slik at deres om er i forhold, og som ønsker å forberede dere før analsex avtaler analsex på forhånd med partneren? Mvh Anonymkode: 5ea52...fcc
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #2 Skrevet 14. juni 2019 Nei det skjer på sparket Anonymkode: b1b20...135
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #3 Skrevet 14. juni 2019 Kommer an på hva du mener med på forhånd. Ja, jeg gjør meg alltid ren hvis vi skal ha analsex, men det tar jo bare ti minutter og det kan jeg godt avbryte kosen for å gjøre. Noen ganger har vi snakket og flørtet litt om det i løpet av dagen/kvelden, og da gjør jeg meg klar før Anonymkode: caff1...c74 1
Elizabeth89 Skrevet 14. juni 2019 #4 Skrevet 14. juni 2019 Analdusj er egentlig ikke nødvendig, men gjør gjerne det om du føler deg bedre. Men det kan være lurt å prate om det først å bli enige. Lurt å bruke buttplugg først🙂
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #5 Skrevet 14. juni 2019 For min del så er analsex noe kona mi ønsker en sjelden gang iblant, om hun fortsatt er kåt etter en time eller 2 med sex. Hun har fått et godt antall orgasmer men er fortsatt på søken etter flere og da blir det ofte til at hun tilbyr stumpen. Bakfra i skje har vi funnet at fungerer fint og viktig at jeg tar det rolig når jeg fører junior inn. Kondombruk fungerer ikke med henne hverken fremme eller bak, så da bruker vi glidemiddel eller vi har faktisk også brukt babyolje. Men ellers er det ingen forberedelser så lenge hun ikke har vondt i magen eller har følt seg oppblåst. Anonymkode: 8948c...ffa
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #6 Skrevet 14. juni 2019 Jeg bæsjer så sjeldent, at med mindre jeg har bæsjet den dagen blir det nei😊 Anonymkode: 04781...80c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #7 Skrevet 14. juni 2019 Skjer alltid spontant, men ofte etter dusjing. Ellers trengs ingen forberedelse. Anonymkode: dc201...911
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #8 Skrevet 14. juni 2019 Spyler alltid etpar ganger 🙂 Elsker analsex, men har det maks en gang i uken. Anonymkode: 3f691...8e9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #9 Skrevet 14. juni 2019 Spontant, men hun sier oftere og oftere nei (til det meste) Anonymkode: ee843...871
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå