Gå til innhold

En stor seier til dyrene


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er ingen seier for pelsdyrene, nei. Vi har ikke noe importforbud mot pels i Norge, så dette betyr bare at vi kommer til å bruke enda mer pels fra dyr som virkelig har det ille. 

Jeg skjønner at dette skal fremstilles som en stor seier for dyre"vernerne" uansett hvor korttenkt dette vedtaket egentlig er, det forteller meg at seriøst vern av dyr ikke er så kjempeviktig når det kommer til stykket.

Ute av øye, ute av sinn, liksom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen land må gå foran, forhåpentlivis blir det slutt på det over hele verden en gang. Men om dette faktisk blir gjort på grunn av dyrevern vet jeg ikke, jeg er glad for det uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
34 minutter siden, Lauv skrev:

Dette er ingen seier for pelsdyrene, nei. Vi har ikke noe importforbud mot pels i Norge, så dette betyr bare at vi kommer til å bruke enda mer pels fra dyr som virkelig har det ille. 

Jeg skjønner at dette skal fremstilles som en stor seier for dyre"vernerne" uansett hvor korttenkt dette vedtaket egentlig er, det forteller meg at seriøst vern av dyr ikke er så kjempeviktig når det kommer til stykket.

Ute av øye, ute av sinn, liksom.

Du har helt rett! Dette er ingen seier overhodet, så lenge man importerer fra utlandet. Hadde de innført andre regler rundt pelsdyrnæringen så ville det vært et bedre alternativt. Har ingenting til overs for denne regjeringen som setter opp vindmøller, feller ulv, og som ikke setter mer begrensinger for lakseoppdrettsnæringen slik at de ødelegger vill laksestammen ytterligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forbanna Parajumpers og sånt altså 😡

Er den eneste pels jeg ser, ingen kåper, jakker, luer eller hatter. Så er denne eksport næringen stoppet, så er mye gjort av der vi som vi kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...