ElskerSkinn Skrevet 15. juni 2019 #21 Skrevet 15. juni 2019 På 14.6.2019 den 8.20, AnonymBruker skrev: Hei 🙂 Jeg er kvinne på 51år, vært single i ca 8år. Men savner sex såklart, ikke så gira på å dra på byen for å møte en full mann som blir med hjem. Hvordan løser dere andre det som i min aldersgruppe? Før har jeg møtt noen via nettet for sex, det har gått bra....god sex. Lyst å ha en jeg kan møte fast nå 🙂 Men tinder er kanskje ikke tingen? Hører gjerne fra dere andre på 50+. Anonymkode: 4fd9a...4d0 Bare å kjøre på! Jeg elsker litt eldre damer👍
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #22 Skrevet 15. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi ler masse av at vi møttes der, siden vi begge ser "for streite" ut til det, så det er vår hemmelighet Anonymkode: a3e51...b06 Kødder du? Swingersfolk er jo de streiteste i verden, og det er under 2% freaks på CC. Anonymkode: cf48f...282
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #23 Skrevet 15. juni 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kødder du? Swingersfolk er jo de streiteste i verden, og det er under 2% freaks på CC. Anonymkode: cf48f...282 Det er jo bare mine fordommer vi snakker om her, selvsagt! Det var som sagt flere hyggelige menn der, som sikkert også var bra! Jeg har bare aldri vært på et sånt nettsted før, ikke Tinder heller, for den saks skyld, jeg klinte til med Cc første gang jeg ville treffe noen på nett. Grunnen var faktisk at jeg ikke ville at noen skulle se meg, fordi jeg nettopp har flyttet fra eksen. Anonymkode: a3e51...b06
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #24 Skrevet 16. juni 2019 På 14.6.2019 den 21.56, Jegerikkeminskyld skrev: Lag en bruker på en chatteside, hvilken som helst. Etter en halv time der vil du slite med oversikten. Hvis du ikke da finner noen innen rimelig avstand med samme mål som du så blir jeg overrasket. Har du noen eksempler på sånne chattesider, hvor man kan treffe menn over 40, som ikke bare er ute etter sex? Anonymkode: 079b1...bab
Jegerikkeminskyld Skrevet 16. juni 2019 #25 Skrevet 16. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du noen eksempler på sånne chattesider, hvor man kan treffe menn over 40, som ikke bare er ute etter sex? Anonymkode: 079b1...bab Chat.no har kanaler med forskjellige aldersgrense hvor du har en som har nedre grense 40 år. Høres ut til å være noe for deg Hvis du er klar på hva du er ute etter fra start luker du relativt fort ut de som er uinteressante.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #26 Skrevet 16. juni 2019 På 14.6.2019 den 21.58, Duftavsommerregn skrev: Hittil ja Men det kan endre seg. Hvilke krav stiller du egentlig? Takk for svar Jeg har bare disse kravene: jevnaldrende (ikke mye eldre), normalt utseende, hyggelig, utdanning etter videregående (viktig for meg) og ikke bo for langt unna. Jeg bor i en storby. Men hittil vært helt håpløst dessverre. Anonymkode: c0bd8...e19 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #27 Skrevet 16. juni 2019 11 timer siden, Jegerikkeminskyld skrev: Chat.no har kanaler med forskjellige aldersgrense hvor du har en som har nedre grense 40 år. Høres ut til å være noe for deg Hvis du er klar på hva du er ute etter fra start luker du relativt fort ut de som er uinteressante. Lurer litt på hva slags mennesker som er på chat.no? Laget en anonym profil, og det rant inn med menn som forsøkte å få kontakt og få snap... Må være vanskelig å bli kjent med noen når det er så anonymt... Anonymkode: 39a4b...b54
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #28 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 14.6.2019 den 8.20): Hei 🙂 Jeg er kvinne på 51år, vært single i ca 8år. Men savner sex såklart, ikke så gira på å dra på byen for å møte en full mann som blir med hjem. Hvordan løser dere andre det som i min aldersgruppe? Før har jeg møtt noen via nettet for sex, det har gått bra....god sex. Lyst å ha en jeg kan møte fast nå 🙂 Men tinder er kanskje ikke tingen? Hører gjerne fra dere andre på 50+. Anonymkode: 4fd9a...4d0 hvorfor selv veldig fristende jeg vil være glad for å møte deg Anonymkode: b121c...4ee
GrønnNellik68 Skrevet 28. desember 2022 #29 Skrevet 28. desember 2022 Jeg har vært på chat.no. Nedslående greier. 80% av alle som tar kontakt er opptatt. Bifile damer Shemales Eneste samtale de mannfolka der inne er interessert i er sex prat. Så nei der tror jeg ikke det er mulig å finne en oppegående mann. Men etter som man er kvinne blir en nedrent av meldinger fra mest menn. Så oppmerksomhet får en da. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #30 Skrevet 28. desember 2022 Ser at møteplassen har reklame på facebook. Bare godt voksne damer kommenterer og liker med smile emoj og hjerter. De Ønsker seg partnere men finner ingen menn. Mens mennene på 50+ finner seg damer andre steder. Bl.a i østen der de kan finne laaangt yngre kvinner fordi det er vanlig i østen med stor aldersforskjell. Det forteller menn på facebook som har unge damer at det holder dem "unge" Anonymkode: 99c74...d86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå