AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #1 Skrevet 14. juni 2019 Hei 🙂 Jeg er kvinne på 51år, vært single i ca 8år. Men savner sex såklart, ikke så gira på å dra på byen for å møte en full mann som blir med hjem. Hvordan løser dere andre det som i min aldersgruppe? Før har jeg møtt noen via nettet for sex, det har gått bra....god sex. Lyst å ha en jeg kan møte fast nå 🙂 Men tinder er kanskje ikke tingen? Hører gjerne fra dere andre på 50+. Anonymkode: 4fd9a...4d0 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #2 Skrevet 14. juni 2019 Jeg er i målgruppen din. Tinder har massevis av folk i vår alder. Du kan skrive litt om hva du er ute etter, og ev unnlate ansiktsbilder. Tror du vil få plenty treff. Ellers er Cupido et greit sted, med mye voksne folk og par. M51 Anonymkode: f6545...d56 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #3 Skrevet 14. juni 2019 Dame i din målgruppe, synes det er litt vanskelig å finne noen faste. Har hatt flere faste før, og så et forhold i 2 år. Etter det har det vært vanskelig å finne noen å ha god sex med og som er faste over tid. Ønsker jo helst en kjæreste, men det virker dessverre helt håpløst. Har vært på mange nettsider, og det er jo mange menn der, men ofte er de gifte, og/eller bare ute etter noe veldig kortvarig. Tinder har jeg ikke prøvd, trodde den var for yngre. Men kanskje den er en mulighet da. Anonymkode: c0bd8...e19 1
Elizabeth89 Skrevet 14. juni 2019 #4 Skrevet 14. juni 2019 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei 🙂 Jeg er kvinne på 51år, vært single i ca 8år. Men savner sex såklart, ikke så gira på å dra på byen for å møte en full mann som blir med hjem. Hvordan løser dere andre det som i min aldersgruppe? Før har jeg møtt noen via nettet for sex, det har gått bra....god sex. Lyst å ha en jeg kan møte fast nå 🙂 Men tinder er kanskje ikke tingen? Hører gjerne fra dere andre på 50+. Anonymkode: 4fd9a...4d0 Du kunne jo skaffet deg en elsker/pulekompis via tinder🙂 Skriv hva du ønsker🙂 Endret 14. juni 2019 av Elizabeth89
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #5 Skrevet 14. juni 2019 Jeg er i 40-årene, men det er da mange menn i begynnelsen av 50-årene ute på nettdating i alle fall, også tinder. Men jeg er enig i at det er ikke så lett å finne noe som varer dessverre. De har gjerne blitt litt flyktige av seg, de er ikke interessert i å jobbe for å få noe til å fungere, da bytter de det heller ut... Normal høflighet og ærlighet er også en stor manglevare der ute. Så man blir oppgitt ja. Lett å få matcher og oppmerksomhet først, men så stopper det ofte der.🙄 Men innimellom så dukker det opp noen veldig bra.🙂 Det er menn som ser etter noe varig også. Anonymkode: 4fe3b...602 4 1
Duftavsommerregn Skrevet 14. juni 2019 #6 Skrevet 14. juni 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei 🙂 Jeg er kvinne på 51år, vært single i ca 8år. Men savner sex såklart, ikke så gira på å dra på byen for å møte en full mann som blir med hjem. Hvordan løser dere andre det som i min aldersgruppe? Før har jeg møtt noen via nettet for sex, det har gått bra....god sex. Lyst å ha en jeg kan møte fast nå 🙂 Men tinder er kanskje ikke tingen? Da må du jobbe for det! Ligge rundt er ikke vanskelig for de som er normalt utstyrt med utseende og sosiale ferdigheter. Men skal du ha et fast forhold er det mye verre. Da må du sortere og møte de som sier at de vil akkurat det, så må de klaffe med deg og dine preferanser. Dette tar tid, og det er hard jobbing med mye investering av tid. Det gjelder nesten uansett alder, men spesielt når man blir litt eldre. Da er er utvalget litt mindre, men ikke håpløst. Men for pokker dette vet dere! Men vil egentlig høre noe helt annet? Realiteten her helt klart, nå er det slutt på leken og spillet. Dere må jobbe for det!
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #7 Skrevet 14. juni 2019 Prøvd sukker.no eller møteplassen? Er flere "seriøse" der enn på tinder tror jeg. Men det beste er kanskje å lage profil på alle plassene. Som det sies over, du må nok jobbe for å finne en kjæreste. Du kan ikke sammenligne med hvordan det var når du var i 20-årene hvor du bare kunne sitte der og velge 🙂 Anonymkode: 7e953...4b6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #8 Skrevet 14. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prøvd sukker.no eller møteplassen? Er flere "seriøse" der enn på tinder tror jeg. Men det beste er kanskje å lage profil på alle plassene. Som det sies over, du må nok jobbe for å finne en kjæreste. Du kan ikke sammenligne med hvordan det var når du var i 20-årene hvor du bare kunne sitte der og velge 🙂 Anonymkode: 7e953...4b6 Som jeg tolker ts, så vil hun ikke ha kjæreste, men en fast sexpartner? Det kan hende hun må hilse på noen av dyrene i arken, men det bør være fullt mulig. Anonymkode: f6545...d56 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #9 Skrevet 14. juni 2019 Hei dame 51. Fast sex og vennskap gå for noen litt yngre. De er fantastiske. Jeg møtte min på badoo. Han er 35. Fantastisk sex og god kjemi snill og kjekk mann og gentleman. Perfect. Anonymkode: 3afe2...ecf 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #10 Skrevet 14. juni 2019 4 timer siden, Duftavsommerregn skrev: Da må du jobbe for det! Ligge rundt er ikke vanskelig for de som er normalt utstyrt med utseende og sosiale ferdigheter. Men skal du ha et fast forhold er det mye verre. Da må du sortere og møte de som sier at de vil akkurat det, så må de klaffe med deg og dine preferanser. Dette tar tid, og det er hard jobbing med mye investering av tid. Det gjelder nesten uansett alder, men spesielt når man blir litt eldre. Da er er utvalget litt mindre, men ikke håpløst. Men for pokker dette vet dere! Men vil egentlig høre noe helt annet? Realiteten her helt klart, nå er det slutt på leken og spillet. Dere må jobbe for det! Blir så lei av å høre dette, for det er jo ikke sant! Menn hater hvis du tar initiativ, de skal være den som tar initiativet. Du blir bare avvist hvis du driver og skriver til dem på datingsider. Og det er så mye negativitet rettet mot voksne kvinner som vil ha en seriøs partner. Virker som de fleste menn mener at vi ikke fortjener å finne noen. Anonymkode: c0bd8...e19 4
Duftavsommerregn Skrevet 14. juni 2019 #11 Skrevet 14. juni 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn hater hvis du tar initiativ, de skal være den som tar initiativet. Du blir bare avvist hvis du driver og skriver til dem på datingsider. Det blir du kanskje ja, men det er ikke fordi du tar initiativ, det er fordi de ikke er interessert. Det samme gjelder jo fra menn som tar kontakt med kvinner med sitt initiativ også, det blir en del som avviser det. Jeg er mann og digger at kvinner tar initiativet , men opplever det utrolig sjeldent. Og når jeg tar det? Ikke noen garanti for at det lykkes, og det er akkurat samme andre veien tipper jeg. Endret 14. juni 2019 av Duftavsommerregn 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #12 Skrevet 14. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei dame 51. Fast sex og vennskap gå for noen litt yngre. De er fantastiske. Jeg møtte min på badoo. Han er 35. Fantastisk sex og god kjemi snill og kjekk mann og gentleman. Perfect. Anonymkode: 3afe2...ecf Its me... her var d jeg som tok kontakt først. Jeg er ikke så nøye på d jeg. Anonymkode: 3afe2...ecf
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #13 Skrevet 14. juni 2019 3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Det blir du kanskje ja, men det er ikke fordi du tar initiativ, det er fordi de ikke er interessert. Det samme gjelder jo fra menn som tar kontakt med kvinner med sitt initiativ også, det blir en del som avviser det. Jeg er mann og digger at kvinner tar initiativet , men opplever det utrolig sjeldent. Og når jeg tar det? Ikke noen garanti for at det lykkes, og det er akkurat samme andre veien tipper jeg. Nei, og ingen er interessert så da er det jo ikke noe å gjøre da. Anonymkode: c0bd8...e19
Duftavsommerregn Skrevet 14. juni 2019 #14 Skrevet 14. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, og ingen er interessert så da er det jo ikke noe å gjøre da. Gjelder ikke å gi opp Sikte seg inn på de rette og prøve. Så blir det en klaff i ny og ne skal du se
Jegerikkeminskyld Skrevet 14. juni 2019 #15 Skrevet 14. juni 2019 Lag en bruker på en chatteside, hvilken som helst. Etter en halv time der vil du slite med oversikten. Hvis du ikke da finner noen innen rimelig avstand med samme mål som du så blir jeg overrasket.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #16 Skrevet 14. juni 2019 1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev: Gjelder ikke å gi opp Sikte seg inn på de rette og prøve. Så blir det en klaff i ny og ne skal du se Nei, det er ingen som vil. Anonymkode: c0bd8...e19
Duftavsommerregn Skrevet 14. juni 2019 #17 Skrevet 14. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det er ingen som vil. Hittil ja Men det kan endre seg. Hvilke krav stiller du egentlig?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #18 Skrevet 15. juni 2019 Jeg meldte meg, i ren seksuell frystrasjon, inn i Cupido Club. I løpet av en kveld fikk jeg altfor mange meldinger, så at jeg betalte for tre måneder var ikke vits i det hele tatt! Som kvinne der blir man helt overveldet, men det gjør også at du kan velge og vrake! Jeg silte ut tre stykker som jeg likte etter noen få meldinger og magefølelsen min valgte ut den ene av dem igjen, for date. Han viste seg å være gull på første forsøk, skikkelig flaks! En oppegående super mann, som egentlig kunne ønske seg en kjæreste, men jeg er ikke helt klar for det enda. Vi har et slags elskerforhold og det fungrer helt supert! Så får vi se hva som skjer! Vi ler masse av at vi møttes der, siden vi begge ser "for streite" ut til det, så det er vår hemmelighet Anonymkode: a3e51...b06 4
artigmedsex Skrevet 15. juni 2019 #19 Skrevet 15. juni 2019 On 6/14/2019 at 8:20 AM, AnonymBruker said: Hvordan løser dere andre det som i min aldersgruppe? Du har brukt nettet og det fungerer også for faste sexforhold. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #20 Skrevet 15. juni 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg meldte meg, i ren seksuell frystrasjon, inn i Cupido Club. I løpet av en kveld fikk jeg altfor mange meldinger, så at jeg betalte for tre måneder var ikke vits i det hele tatt! Som kvinne der blir man helt overveldet, men det gjør også at du kan velge og vrake! Jeg silte ut tre stykker som jeg likte etter noen få meldinger og magefølelsen min valgte ut den ene av dem igjen, for date. Han viste seg å være gull på første forsøk, skikkelig flaks! En oppegående super mann, som egentlig kunne ønske seg en kjæreste, men jeg er ikke helt klar for det enda. Vi har et slags elskerforhold og det fungrer helt supert! Så får vi se hva som skjer! Vi ler masse av at vi møttes der, siden vi begge ser "for streite" ut til det, så det er vår hemmelighet Anonymkode: a3e51...b06 Som det annet kjønn så har jeg sett fordelingen på Cupido. Du kan se påloggede brukere, og det er jevnt over 10-1 med mannfolk. Men likevel liker jeg CC, fordi det har alltid vært normale oppegående folk jeg har kommet i kontakt med. Anonymkode: f6545...d56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå