Gå til innhold

Tips til sportsbh som holder alt på plass


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er str C-Cup og sliter med brystene når jeg jogger. De blir faktisk slappe av all ristingen. Har prøvd å gå ned i str i SportsBH  men det funker ikke. Noen som kan tipse om en BH som trykker alt sammen og som gjør at ingenting beveger på seg?

Anonymkode: 61dde...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har større cup enn deg (I) og slet også lenge. For mange år siden brukte jeg et merke som het Enell , men fikk feil str så ble ikke optimal for meg - men vet mange skryter av den. Ellers er jeg godt fornøyd med Glamorise fra Ellos, og den er ganske rimelig i pris også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Måneskinn skrev:

Jeg har større cup enn deg (I) og slet også lenge. For mange år siden brukte jeg et merke som het Enell , men fikk feil str så ble ikke optimal for meg - men vet mange skryter av den. Ellers er jeg godt fornøyd med Glamorise fra Ellos, og den er ganske rimelig i pris også :) 

Takk for svar 😊 er det noen flere som vet?

Anonymkode: 61dde...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de fra Casall er bra, feks Heroic. De går på vanlig BH-størrelser, så dersom man vet størrelsen sin, passer de perfekt. (Jeg trodde jeg var en 80B til jeg målte hos Change, viste seg jeg er en 70D...) Det samme gjelder Nike Rival high impact, den ser litt sprekere ut og har litt padding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne fra Change. Nettopp kjøpt den og prøvd en gang. Men fikk tips fra en venninne som digga den. 

Anonymkode: 7c5d7...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har denne fra Change. Nettopp kjøpt den og prøvd en gang. Men fikk tips fra en venninne som digga den. 

Anonymkode: 7c5d7...39a

Takk 😊 den så bra ut. 

Anonymkode: 61dde...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker også Casall Heroic. Den har lukking nede og oppe så den holder seg godt på plass. 

Anonymkode: cca97...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2019 den 8.54, LilleMakrell skrev:

Jeg synes de fra Casall er bra, feks Heroic. De går på vanlig BH-størrelser, så dersom man vet størrelsen sin, passer de perfekt. (Jeg trodde jeg var en 80B til jeg målte hos Change, viste seg jeg er en 70D...) Det samme gjelder Nike Rival high impact, den ser litt sprekere ut og har litt padding. 

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker også Casall Heroic. Den har lukking nede og oppe så den holder seg godt på plass. 

Anonymkode: cca97...9a2

Skal sjekke de opp, så flott at mange har svart meg 😊 

Anonymkode: 61dde...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker forskjellige merker, men et tips er å bruke to utenpå hverandre når du løper, mye bedre hold da ;)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt leeenge med å finne en god bh. Jeg har en ganske grei størrelse på brystene og de henger litt. Jeg bruker 80 C, men kan også bruke 75 D. Jeg fant endelig en god treningsbh på Cubus og hamstret inn mange av dem. Det er helt fantastisk støtte, komfortabel og det er spile i den, men det merker man ikke merke til. Den er kjempe komfortabel og jeg liker å bruke de til hverdags også, da de ikke gjør brystet flatt, samtidig som det holder alt helt stabilt. 

e52499270f425624b7757329dfa279e1.jpg

Anonymkode: 3caec...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...