Gå til innhold

IQ og krigere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mentalt tilbakestående er krigerne i islam? Jeg bare lurer. de må jo ha noen seriøse problemer i toppetasjen. Tipper IQ er nesten ikke eksisterende. Har vi noen statistikk på dette?

Anonymkode: 54b05...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xfs367

Vet ikke om det finnes noen statistikk over IQ og jihadister spesifikt, men vitenskapen er ganske klar på hva innavl har å si for IQ-nivået til neste generasjon. Og søskenbarn-ekteskap er jo som kjent veldig vanlig i islamsk kultur.

Generelt tror jeg nok at fenomenet islamsk fundamentalisme forståes best i et slikt perspektiv (som et resultat av innavl), enn i noen egentlig ideologisk/filosofisk sammenheng.

Endret av xfs367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir helt feil å si at ekteskap mellom søskenbarn, som for øvrig er fullt lovlig også i Norge og de fleste andre steder i verden, er vanlig i islamsk kultur. Det er utbredt i enkelte muslimske land, men langt fra alle.

Anonymkode: c8bb7...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mentalt tilbakestående er krigerne i islam?

Anonymkode: 54b05...5bc

"I Islam"???

Tror du at dette er et land eller et sted?

Anonymkode: 716dd...0fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Macro skrev:

Tror ikke noen får hook'a tak i den gjengen for å ta tester..

Jeg trodde jeg kommenterte ekstremister. Ikke islam. Islam generelt var IKKE de jeg siktet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dem ikke er tilbakestående, så må dem nærmest ihvertfall være sinnsyk. Ingen normale folk ville funnet på å gjøre slike groteske handlinger som IS, Al-Qaida og andre syke terrorgrupperinger utfører. Dem som også sympatiserer med slike, burde også sjekkes for mulig sinnsykdom.

Endret av TrekStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sanjar skrev:

Land i midtøsten har et snitt på 85 i IQ. You do the math.

Takk, var det jeg tenkte 😂

Anonymkode: 54b05...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at vikingene (oss) trodde på Tor og Odin for tusen år siden. De gikk i krig og ønsket å dø for å komme til Valhalla (himmelen). De ofret mennesker for gudene og drap slaver som skulle bli med sin herre i begravelsen. 

Anonymkode: ad8d6...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xfs367
Just now, AnonymBruker said:

Ikke glem at vikingene (oss) trodde på Tor og Odin for tusen år siden. De gikk i krig og ønsket å dø for å komme til Valhalla (himmelen). De ofret mennesker for gudene og drap slaver som skulle bli med sin herre i begravelsen. 

Anonymkode: ad8d6...9ca

Vet ikke om det egentlig taler til noens fordel å henge tusen år etter i tid. Det kan vel ikke beskrives som noe annet 'tilbakestående'? Og det var jo på en måte teamet her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke glem at vikingene (oss) trodde på Tor og Odin for tusen år siden. De gikk i krig og ønsket å dø for å komme til Valhalla (himmelen). De ofret mennesker for gudene og drap slaver som skulle bli med sin herre i begravelsen. 

Anonymkode: ad8d6...9ca

Ser intet galt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke immun mot gruppepress osv selv om man har høy iq. Det er en rekke faktorer som gjør til at en gjennomsnittlig person kunne havnet i en ekstrem organisasjon. Er faktisk ganske sikker på at de fleste som svarer i denne tråden selv ville vært i IS under de "riktige" betingelsene. 

https://www.vox.com/2016/6/14/11923514/terrorist-radicalization-orlando

Anonymkode: ae584...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...