Gå til innhold

Ferie med mamma


Nusse12345

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er for første gang deltidsmamma når det er sommerferie, og tenker å invitere min mor på (stor eller liten)byferie når barna er på ferie med pappaen. 

Trenger tips til feriemål. Er ikke så bereist fra før, så kjekt om noen har anbefalinger. Jeg og mamma liker flott natur, visuelt vakre omgivelser bygninger, god mat og drikke. En plass der vi bare kan kose oss og nyte livet! 

Kan være i Norge eller Europa.. 

Ideer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Roma 😍

Anonymkode: 70331...4ee

Skal faktisk dit med jobben i høstferien, men takk likevel 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portugal. Sjekk hvor fly fra Norge lander og velg by ut i fra det.

Anonymkode: ac560...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt at Ålesund skal være en flott by både naturmessig og bygningsmessig. 

Utenlands ville jeg anbefale Port de soller på Mallorca. Det er et genuint sted, med fine bygninger, trikk og rolige omgivelser.

Ser mange anbefaler ulike storbyer. Det hadde jeg aldri reist til om sommeren. For varmt og altfor mye folk. Dere kommer bare til å bli slitne av det. 

Anonymkode: a3395...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Jeg tok med mamma til Athen i våres, men det er nok litt varmt på sommeren. Jeg bor i Edinburgh, så hun har besøkt meg der også, og det har vært helt topp. Er heller ikke for varmt om sommeren, og dere kan gå på lange turer i Pentlands etter en ganske kort busstur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter forslaget om Edinburgh, siden byen både har fine bygninger og flott natur. Man kan gå rett ned handlegata og ut på fjelltur, det finner man ikke mange andre steder. 

Anonymkode: 25a41...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edinburgh er fantastisk fin ja 😊

Ålesund er noe av det peneste Norge kan by på. Og så elsker jeg London 🥰 og New York 🥰

Palma er flott! København er en fin by.

Anonymkode: d3652...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroatia.Nydelig mat, natur, strender. ta båten over til øyer og hold dere unna de verste charter stedene. Trogir, Rovinj, Pula, øya Vis (mamma mia film ble spilt inn der).

Anonymkode: fb0b6...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...