Gå til innhold

Ringte spådame, hun sa bare negative ting. Jeg angrer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dine ord!

Du kan jo ikke vite 100 %, men ja, det er jo litt rart m noen er født med synske evner, og andre ikke 🙈

Anonymkode: c5465...03d

Det var Matteus 10:8 jeg siterte. For intet har dere fått det og for intet skal dere gi det. Se på Hanvold i Visjon Norge. De håver inn penger. Likeså disse spåtjenestetorgene med syke priser på tellerskritt. Jeg regnet ut at en såkalt fjernehealer på Facebook tjente minst 10 000,- hver kveld hun hadde fjernhealing av en stor gruppe mennesker som vippset. 
 

Snåsamannen tok ikke betalt. Om han hadde evner var de en gave fra Gud og skulle gis videre i gave uten vederlag. Det er feil å ta betalt. 
 

Jeg vet ikke om folk har evner eller ikke men blir skeptisk når de tar over 4000,- for en astralreise guidet over telefon. Det lukter bare penger og humbug. 

Anonymkode: 69f11...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det var Matteus 10:8 jeg siterte. For intet har dere fått det og for intet skal dere gi det. Se på Hanvold i Visjon Norge. De håver inn penger. Likeså disse spåtjenestetorgene med syke priser på tellerskritt. Jeg regnet ut at en såkalt fjernehealer på Facebook tjente minst 10 000,- hver kveld hun hadde fjernhealing av en stor gruppe mennesker som vippset. 
 

Snåsamannen tok ikke betalt. Om han hadde evner var de en gave fra Gud og skulle gis videre i gave uten vederlag. Det er feil å ta betalt. 
 

Jeg vet ikke om folk har evner eller ikke men blir skeptisk når de tar over 4000,- for en astralreise guidet over telefon. Det lukter bare penger og humbug. 

Anonymkode: 69f11...a25

Det er veldig dyrt ja, og det er en risiko for å bli avhengig av slike telefoner i tillegg 😕

Anonymkode: c5465...03d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.6.2019 den 15.43):

For en stund siden ringte jeg en spådame, hun sa ikke noe positivt, bare negative ting om fremtiden min. Samtidig sa hun at hun bare kunne se et år fram i tid, men ar hun så ikke noe bra, hvertfall ikke med det første. Og en jeg er glad i som er mye borte kom ikke tilbake, men jeg måtte se å det som kjærlighetssorg for det gikk over, og hun følte det var spesielt for meg, men jeg gråt så kan ha vært derfor hun sa det. Var noe av det cold reading? Jeg trodde egentlig ikke på det så vet ikke hvorfor jeg ringte, var vel fortvilet. Nå vil jeg hvertfall ikke tro på det, men det er jo lettere å tro på det som er negativt. Hvorfor sa hun alt dette? For å holde meg lengst mulig på linja eller for at jeg skulle ringe opp igjen, det gjorde jeg ikke, fristende å ringe og finne opp en historie som ikke er sann og se om hun går rett på, men det tør jeg ikke. Og hvorfor det med kun et år fram i tid? Kan noen berolige meg, jeg vil ikke at det skal være sant. Nå håper jeg hun ikke er synsk.

Anonymkode: cc2dc...8ee

Hun er jo spådame, så hun må jo ha rett. Du får belage deg på et skikkelig dårlig år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt sånn som når man ber om råd her og blir forbannet over svar etterpå. Bare at vi svarer gratis...

Anonymkode: 47025...4a0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...