AnonymBruker Skrevet 28. april #41 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Dine ord! Du kan jo ikke vite 100 %, men ja, det er jo litt rart m noen er født med synske evner, og andre ikke 🙈 Anonymkode: c5465...03d Det var Matteus 10:8 jeg siterte. For intet har dere fått det og for intet skal dere gi det. Se på Hanvold i Visjon Norge. De håver inn penger. Likeså disse spåtjenestetorgene med syke priser på tellerskritt. Jeg regnet ut at en såkalt fjernehealer på Facebook tjente minst 10 000,- hver kveld hun hadde fjernhealing av en stor gruppe mennesker som vippset. Snåsamannen tok ikke betalt. Om han hadde evner var de en gave fra Gud og skulle gis videre i gave uten vederlag. Det er feil å ta betalt. Jeg vet ikke om folk har evner eller ikke men blir skeptisk når de tar over 4000,- for en astralreise guidet over telefon. Det lukter bare penger og humbug. Anonymkode: 69f11...a25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #42 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det var Matteus 10:8 jeg siterte. For intet har dere fått det og for intet skal dere gi det. Se på Hanvold i Visjon Norge. De håver inn penger. Likeså disse spåtjenestetorgene med syke priser på tellerskritt. Jeg regnet ut at en såkalt fjernehealer på Facebook tjente minst 10 000,- hver kveld hun hadde fjernhealing av en stor gruppe mennesker som vippset. Snåsamannen tok ikke betalt. Om han hadde evner var de en gave fra Gud og skulle gis videre i gave uten vederlag. Det er feil å ta betalt. Jeg vet ikke om folk har evner eller ikke men blir skeptisk når de tar over 4000,- for en astralreise guidet over telefon. Det lukter bare penger og humbug. Anonymkode: 69f11...a25 Det er veldig dyrt ja, og det er en risiko for å bli avhengig av slike telefoner i tillegg 😕 Anonymkode: c5465...03d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 28. april #43 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (På 13.6.2019 den 15.43): For en stund siden ringte jeg en spådame, hun sa ikke noe positivt, bare negative ting om fremtiden min. Samtidig sa hun at hun bare kunne se et år fram i tid, men ar hun så ikke noe bra, hvertfall ikke med det første. Og en jeg er glad i som er mye borte kom ikke tilbake, men jeg måtte se å det som kjærlighetssorg for det gikk over, og hun følte det var spesielt for meg, men jeg gråt så kan ha vært derfor hun sa det. Var noe av det cold reading? Jeg trodde egentlig ikke på det så vet ikke hvorfor jeg ringte, var vel fortvilet. Nå vil jeg hvertfall ikke tro på det, men det er jo lettere å tro på det som er negativt. Hvorfor sa hun alt dette? For å holde meg lengst mulig på linja eller for at jeg skulle ringe opp igjen, det gjorde jeg ikke, fristende å ringe og finne opp en historie som ikke er sann og se om hun går rett på, men det tør jeg ikke. Og hvorfor det med kun et år fram i tid? Kan noen berolige meg, jeg vil ikke at det skal være sant. Nå håper jeg hun ikke er synsk. Anonymkode: cc2dc...8ee Hun er jo spådame, så hun må jo ha rett. Du får belage deg på et skikkelig dårlig år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #44 Del Skrevet 28. april Blir litt sånn som når man ber om råd her og blir forbannet over svar etterpå. Bare at vi svarer gratis... Anonymkode: 47025...4a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiram1 Skrevet 8. juli #45 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2019 den 23.17): Håper du ser denne. Skrev hvem jeg hadde ringt. Anonymkode: cc2dc...8ee Ringte henne ett par ganger, ingenting stemte. Og hun var veldig negativ. Vet ikke om det er samme dame. Er på MC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #46 Del Skrevet 8. juli Spør henne om hun vet hvor Madeline eller fru Hagen er.. Vet hun IKKE? Du kan ta det med knusende med ro🤣 Anonymkode: 1ef4e...25d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #47 Del Skrevet 8. juli Sier en spådame kun negative ting kan det være noe at hun senser din energi og deg som person, at du uansett hva vil se på det hun sier om positivt eller ei som useriøst.. Anonymkode: 2a4a0...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #48 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (På 13.6.2019 den 15.43): For en stund siden ringte jeg en spådame, hun sa ikke noe positivt, bare negative ting om fremtiden min. Samtidig sa hun at hun bare kunne se et år fram i tid, men ar hun så ikke noe bra, hvertfall ikke med det første. Og en jeg er glad i som er mye borte kom ikke tilbake, men jeg måtte se å det som kjærlighetssorg for det gikk over, og hun følte det var spesielt for meg, men jeg gråt så kan ha vært derfor hun sa det. Var noe av det cold reading? Jeg trodde egentlig ikke på det så vet ikke hvorfor jeg ringte, var vel fortvilet. Nå vil jeg hvertfall ikke tro på det, men det er jo lettere å tro på det som er negativt. Hvorfor sa hun alt dette? For å holde meg lengst mulig på linja eller for at jeg skulle ringe opp igjen, det gjorde jeg ikke, fristende å ringe og finne opp en historie som ikke er sann og se om hun går rett på, men det tør jeg ikke. Og hvorfor det med kun et år fram i tid? Kan noen berolige meg, jeg vil ikke at det skal være sant. Nå håper jeg hun ikke er synsk. Anonymkode: cc2dc...8ee Ser dette er en 5år gammel tråd. Er du her ennå, ts? Jeg fikk opp masse blomster da jeg leste ditt innlegg. Som her var symbol på positivitet og hyggelige ting. Fikk opp at hun du pratet med ikke hadde evner, og hun hadde sine egne utfordringer å stå i. Og overførte sin negativitet og situasjon over på deg. Hadde vært morsomt om du er her ennå, ts. Om du kunne oppdatere hvordan du har det nå. Og på hvordan det gikk for 5år siden. Får opp at det meste ble helt motsatt av hva spådamen sa. Håper det går bra med deg, ts! Får opp god energi og positivitet, så regner med at du har det godt. God sommer❤ Anonymkode: 42c7e...018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #49 Del Skrevet 10. juli Flere som har snakket med Mina på Magic Circle? Anonymkode: c5465...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #50 Del Skrevet 11. juli 14 hours ago, AnonymBruker said: Flere som har snakket med Mina på Magic Circle? Anonymkode: c5465...03d Jeg har. Hun snudde 180 grader fra første gangen til andre gangen jeg pratet med henne med en ukes mellomrom. Postet en dårlig review som aldri ble publisert 🤷♀️😅 Anonymkode: 032d1...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #51 Del Skrevet 11. juli Hvor lav intelligens er normalt å ha når man kontakter spåkoner/synske og attpåtil tror på det de sier? Anonymkode: c6a54...9e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #52 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har. Hun snudde 180 grader fra første gangen til andre gangen jeg pratet med henne med en ukes mellomrom. Postet en dårlig review som aldri ble publisert 🤷♀️😅 Anonymkode: 032d1...cda Hva stemte da? Anonymkode: c5465...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #53 Del Skrevet 11. juli Da jeg var student tjente jeg litt ekstra på å være «synsk». Vi var 4 «synske» som jobbet der (og 6 stk som var «hete-Linda»…..). Tro meg, slike spåkoner og synske er bare tullball. Vi var omtrent like synske som Jehovas vitner, vi fikk opplæring i hva vi skulle spør etter og hva vi skulle si, og hvordan vi skulle dra ut tiden for at vedkommende skulle ringe tilbake🫠 Bare svindel alt sammen. Anonymkode: 47863...248 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #54 Del Skrevet 11. juli Jeg tipper spådommene er mer negative dersom spåkonen har pms🤪 Anonymkode: 545c3...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #55 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tipper spådommene er mer negative dersom spåkonen har pms🤪 Anonymkode: 545c3...9ed 👍🏼🤣🤣🤣 Anonymkode: 47863...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #56 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Da jeg var student tjente jeg litt ekstra på å være «synsk». Vi var 4 «synske» som jobbet der (og 6 stk som var «hete-Linda»…..). Tro meg, slike spåkoner og synske er bare tullball. Vi var omtrent like synske som Jehovas vitner, vi fikk opplæring i hva vi skulle spør etter og hva vi skulle si, og hvordan vi skulle dra ut tiden for at vedkommende skulle ringe tilbake🫠 Bare svindel alt sammen. Anonymkode: 47863...248 Shit For hvilke firma var dette? Anonymkode: c5465...03d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #57 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (På 13.6.2019 den 15.43): For en stund siden ringte jeg en spådame, hun sa ikke noe positivt, bare negative ting om fremtiden min. Samtidig sa hun at hun bare kunne se et år fram i tid, men ar hun så ikke noe bra, hvertfall ikke med det første. Og en jeg er glad i som er mye borte kom ikke tilbake, men jeg måtte se å det som kjærlighetssorg for det gikk over, og hun følte det var spesielt for meg, men jeg gråt så kan ha vært derfor hun sa det. Var noe av det cold reading? Jeg trodde egentlig ikke på det så vet ikke hvorfor jeg ringte, var vel fortvilet. Nå vil jeg hvertfall ikke tro på det, men det er jo lettere å tro på det som er negativt. Hvorfor sa hun alt dette? For å holde meg lengst mulig på linja eller for at jeg skulle ringe opp igjen, det gjorde jeg ikke, fristende å ringe og finne opp en historie som ikke er sann og se om hun går rett på, men det tør jeg ikke. Og hvorfor det med kun et år fram i tid? Kan noen berolige meg, jeg vil ikke at det skal være sant. Nå håper jeg hun ikke er synsk. Anonymkode: cc2dc...8ee Eneste negative du burde være bekymret over i denne situasjonen er at du er dum nok til å falle for noe slikt. Selvfølgelig kan ikke noen spå fremtiden… da hadde det vært åpenbart. De burde jo være mange millinærer som vinner i lotto, vært rekruttert i politi og militæret for å løse saker og militær angrep. Det ville vært egne skoler for å få de beste spåkonene i land omkring. Om du ikke klarer å dra frem nok logiske forklaringer til at dette er humbug så kan ikke jeg «spå» noe suksessful fremtid for deg. Og det er nok en mer nøyaktig spådom enn telefondamen kunne gi deg. Ærligtalt, ta deg sammen. Skummelt at mennesker som går på sånt har stemmerett. Anonymkode: fc589...194 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #58 Del Skrevet 11. juli 59 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor lav intelligens er normalt å ha når man kontakter spåkoner/synske og attpåtil tror på det de sier? Anonymkode: c6a54...9e9 Omtrent like lav IQ som folk som bruker en formue på alkohol for å drikke seg dritings hver helg 🤷♀️😬 Anonymkode: 032d1...cda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #59 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 12.33): Da jeg var student tjente jeg litt ekstra på å være «synsk». Vi var 4 «synske» som jobbet der (og 6 stk som var «hete-Linda»…..). Tro meg, slike spåkoner og synske er bare tullball. Vi var omtrent like synske som Jehovas vitner, vi fikk opplæring i hva vi skulle spør etter og hva vi skulle si, og hvordan vi skulle dra ut tiden for at vedkommende skulle ringe tilbake🫠 Bare svindel alt sammen. Anonymkode: 47863...248 Det er mange måter å gjøre ting på, men hvis noen ER spådamer så søker de å få sitt eget teletorgnummer for å FORTSETTE sin virksomhet og eier sitt eget (spå)firma må vite.... De blir ikke plutselig spådamer og dukker opp på andre sine nettsteder den dagen de trenger en ekstrajobb og får beskjed om å ikke spå noen andre enn dem som ringer dit mot at de skaffer kunder til dem. Kanskje du burde vært litt mer forsiktig med å beskylde ALLE for svindel. Anonymkode: 49351...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #60 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 9.7.2024 den 8.20): Ser dette er en 5år gammel tråd. Er du her ennå, ts? Jeg fikk opp masse blomster da jeg leste ditt innlegg. Som her var symbol på positivitet og hyggelige ting. Fikk opp at hun du pratet med ikke hadde evner, og hun hadde sine egne utfordringer å stå i. Og overførte sin negativitet og situasjon over på deg. Hadde vært morsomt om du er her ennå, ts. Om du kunne oppdatere hvordan du har det nå. Og på hvordan det gikk for 5år siden. Får opp at det meste ble helt motsatt av hva spådamen sa. Håper det går bra med deg, ts! Får opp god energi og positivitet, så regner med at du har det godt. God sommer❤ Anonymkode: 42c7e...018 Alt går bra med meg! Eneste er litt økonomiske problemer men jeg har på følelsen av at det blir bra til slutt ♥️For fem år siden var det ikke så bra, men hun hadde ikke rett i alt hun sa nei🙂 Føler meg optimistisk og har det bra 🙂♥️ God sommer ♥️ Anonymkode: cc2dc...8ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå