Gå til innhold

Ringte spådame, hun sa bare negative ting. Jeg angrer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er folk fremdeles så DUMME at de går på dette her?! Forstår dere ikke at disse "spåkonene" bare er folk uten liv, som ligger med potetgullposen på magen og klør seg i ræva mens de bare finner opp en masse fiksfakseri for å suge mest mulig penger ut av naive sjeler som dere?? 

Anonymkode: d5a77...52a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva stusset du på.?

Anonymkode: 4e727...d94

Hørtes som hun du ringte hadde rett i alt hun sa. Jeg håper jo hun jeg ringte ikke er synsk. At det bare var bullshit.

Anonymkode: cc2dc...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2019 den 16.05, AnonymBruker skrev:

Hørtes som hun du ringte hadde rett i alt hun sa. Jeg håper jo hun jeg ringte ikke er synsk. At det bare var bullshit.

Jeg er en av dem som dessverre har vært avhengig av disse tjenestene. Har flere ganger vært overrasket over hvordan de får opp rett ang nåtid. Men jeg skal love deg en ting og det er at fremtid har sjelden stemt. Her handler det nok mest om tilfeldigheter.

Det at de får opp nåtiden på denne måten handler nok mest om at de er flinke til å lese mennesker, de plukker opp små ord og følelser du ikke tenker over selv. Synes du skal legge dette fra deg, denne dama du pratet med har langt i fra fasiten på ditt liv.

Er så glad jeg endelig har klart å komme ut av denne avhengigheten. Har kostet meg masse penger, mye bekymringer slik du beskriver og lite har stemt. Blir veldig nysgjerrig på hvem du har snakket med, kanskje jeg har en erfaring med denne damen selv. Har pratet med de fleste på teletorg opp igjennom årene.

Anonymkode: 1d198...c36

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2019 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Hun sa også at ekteskapet hans er platonisk, de er venner, ikke elskere og kona er svært krevende og masete på ham og han har fått nok

Stakkar, hun vil vel at han skal være med ungene sine, lage middag og rydde etter seg vettu

Anonymkode: 2d71d...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hva er greia med at de kan se nåtid, men ikke fremtid? Jo, det er fordi de vet at det er mennesker i en eller annen krise som ringer, og de får en nok til å si de magiske få ordene som skal til før de skjønner hvilken krise. Man kan vel si at mange henvendelser handler om kjærlighet og økonomi. Og da selvfølgelig ikke av den lykkelige sorten. Dette hører de daglig, og de plukker av erfaring opp ting en selv ikke er seg bevisst på. En liten nøling, et kjapt svar og toneleie. Og så kartlegger de fort situasjonen. 

Men det er jo ikke derfor folk ringer. De vil ha forsikringer om fremtiden. Og her faller de synske ut. De må bare gjette etter sannsynlighet og fantasi. Klart de ikke kan vite noe, og det gjentar seg så ofte at folk blir så imponerte over hva de vet om situasjonen, at de tror på dem. 

Når Ts ringer for et slikt spørsmål så skjønner jo alle at hun er svært usikker på sin prestasjon. En såkalt klarsynt er ikke der for å oppmuntre, men for å bli trodd på. Så hun sier det går dårlig fordi du selv gir inntrykk av at det gjør. Ikke fordi det er fakta. Sett deg ned og jobb med ting, og så gjør du ditt beste. Glem hele den "spådommen".

Jeg vil legge til at jeg ikke utelukker at noen mennesker har en uforståelig sterk intuisjon, men det er neppe de som vil sitte å spå om mennesker mens de tjener fett på det. 

Anonymkode: 19902...735

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi du ringe meg? Jeg er gratis og jeg kan fortelle deg at du ikke vet hva fremtiden er før den er passert.

Anonymkode: 8ae05...9b4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.6.2019 den 10.44, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av dem som dessverre har vært avhengig av disse tjenestene. Har flere ganger vært overrasket over hvordan de får opp rett ang nåtid. Men jeg skal love deg en ting og det er at fremtid har sjelden stemt. Her handler det nok mest om tilfeldigheter.

Det at de får opp nåtiden på denne måten handler nok mest om at de er flinke til å lese mennesker, de plukker opp små ord og følelser du ikke tenker over selv. Synes du skal legge dette fra deg, denne dama du pratet med har langt i fra fasiten på ditt liv.

Er så glad jeg endelig har klart å komme ut av denne avhengigheten. Har kostet meg masse penger, mye bekymringer slik du beskriver og lite har stemt. Blir veldig nysgjerrig på hvem du har snakket med, kanskje jeg har en erfaring med denne damen selv. Har pratet med de fleste på teletorg opp igjennom årene.

Anonymkode: 1d198...c36

Tror hun het Mina. Viste ikke om jeg turte å skrive det, men tar sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at noen tror på slike ting

Anonymkode: 85836...460

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som har ring Mina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er uansett useriøs. En god "spådame" vet at man er svært forsiktig med å utlevere "dårlige utsikter". Man skal heller fokusere på hva som er utfordringene, og bruke litt ekstra tid med kunder som ikke bare har lyse dager i sikte (hvilket jo gjelder de aller fleste).

Jeg spår deg gjerne gratis i Tarot om du har litt konkrete spørsmål. 

Anonymkode: a127a...282

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2019 den 18.16, AnonymBruker skrev:

Hun er uansett useriøs. En god "spådame" vet at man er svært forsiktig med å utlevere "dårlige utsikter". Man skal heller fokusere på hva som er utfordringene, og bruke litt ekstra tid med kunder som ikke bare har lyse dager i sikte (hvilket jo gjelder de aller fleste).

Jeg spår deg gjerne gratis i Tarot om du har litt konkrete spørsmål. 

Anonymkode: a127a...282

Det må jeg tenke på. Vet ikke om jeg tør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at mange som har et forhold til gifte menn trenger spådamer.....  

Men til tema: det er meningen de skal spå fremtiden. Da må du ikke bli sur om det ikke er positivt. Du ville kanskje hun skulle si at du vant i lotto'? 

Anonymkode: 9ea08...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at mange som har et forhold til gifte menn trenger spådamer.....  

Men til tema: det er meningen de skal spå fremtiden. Da må du ikke bli sur om det ikke er positivt. Du ville kanskje hun skulle si at du vant i lotto'? 

Anonymkode: 9ea08...7af

Jeg ble mer bekymret fordi hun sa det var en god venn av meg jeg ikke fikk se igjen, jeg måtte bare glemme han, han kom ikke tilbake. Dette plager meg bare, jeg bryr meg ikke om lotto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/9/2019 at 3:51 PM, AnonymBruker said:

Hva er greia med at de kan se nåtid, men ikke fremtid? Jo, det er fordi de vet at det er mennesker i en eller annen krise som ringer, og de får en nok til å si de magiske få ordene som skal til før de skjønner hvilken krise. Man kan vel si at mange henvendelser handler om kjærlighet og økonomi. Og da selvfølgelig ikke av den lykkelige sorten. Dette hører de daglig, og de plukker av erfaring opp ting en selv ikke er seg bevisst på. En liten nøling, et kjapt svar og toneleie. Og så kartlegger de fort situasjonen. 

Men det er jo ikke derfor folk ringer. De vil ha forsikringer om fremtiden. Og her faller de synske ut. De må bare gjette etter sannsynlighet og fantasi. Klart de ikke kan vite noe, og det gjentar seg så ofte at folk blir så imponerte over hva de vet om situasjonen, at de tror på dem. 

Når Ts ringer for et slikt spørsmål så skjønner jo alle at hun er svært usikker på sin prestasjon. En såkalt klarsynt er ikke der for å oppmuntre, men for å bli trodd på. Så hun sier det går dårlig fordi du selv gir inntrykk av at det gjør. Ikke fordi det er fakta. Sett deg ned og jobb med ting, og så gjør du ditt beste. Glem hele den "spådommen".

Jeg vil legge til at jeg ikke utelukker at noen mennesker har en uforståelig sterk intuisjon, men det er neppe de som vil sitte å spå om mennesker mens de tjener fett på det. 

Anonymkode: 19902...735

Hva med de tilfellene man ikke sier en dritt, men spådamen ser situasjonen klart som dagen, og til og med ting man ikke har tenkt på selv men skjønner at stemmer når hun sier det?

Jeg har to eksempler på stående fot; f.ex. den gangen jeg bare sa navnet på en mann og hun sa "Han er arbeidsnarkoman han", noe som gikk opp for meg i det hun sa det. Og den gangen jeg ringte angående et vennepar av meg som jeg lurte på om jeg skulle kutte kontakten med og spådamen sa de trengte psykiatrisk hjelp? Jeg avslørte ingenting før dette ble sagt, og det siste viste seg senere å stemme da kvinnen prøvde å drepe mannen og ble tvangsinnlagt på psykiatrisk. Det falt meg ikke inn at dette kunne skje! Det var heller ikke ett lykkelig treff i en flom av gjetninger, mine telefoner til teletorg har sjeldent vært lange da det er ekstremt dyrt. Og ja de bløffer også, det er mange useriøse og jeg har helt sluttet med det da det har alt i alt hjulpet meg svært lite. MEN treffer gjør de så det synger.

Anonymkode: a4057...d4a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det finnes klarsynte? Ingen tvil

Om det er lurt å oppsøke klarsynte? Aldri, hold deg unna fristelsen, det leder bare til elendighet den ene veien eller den andre.

Når du søker kontakt og inngår "pakten" hos den klarsynte så fjerner du deg fra guds varme i sekundet dere kommer til enighet og det er ikke sikkert du kommer inn i varmen igjen, og det vil du angre på den dagen det er forsent.

Når du inngår "pakten" vil du være åpen for mørke krefter som verken du eller den klarsynte har kontroll på.

Dette er den største synden av dem alle, forbundet med åndemaning og djeveldyrkelse. Det er en like stor synd i alle de 3 store tros retningene i verden.

Vær forsiktig og ikke inngå avtaler med de som har evnen til å spå fremtiden din slik den blir eller slik de vil den skal bli med eller uten ytre påvirkninger, for de vil ikke la de tvilsomme og de troende noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Jeg ble mer bekymret fordi hun sa det var en god venn av meg jeg ikke fikk se igjen, jeg måtte bare glemme han, han kom ikke tilbake. Dette plager meg bare, jeg bryr meg ikke om lotto

Men jeg er ikke sur. Men kan jo hende spådamen blir sur når hun får vite at hun ikke hadde rett, for hvis hun ikke får rett så skal jeg ringe til henne og si det. Tipper hun prøver hardt å forsvare seg og det påståtte klarsynet sitt da. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.7.2019 den 15.04, AnonymBruker skrev:

Tror hun het Mina. Viste ikke om jeg turte å skrive det, men tar sjansen.

Håper du ser denne. Skrev hvem jeg hadde ringt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Stemte det som spådamer sa til deg?☺️

Anonymkode: c5465...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spåtjenestetorgene er bare tull. Det er bare vanlige svindlere som sitter der og lar tiden gå slik at det skal gå mest mulig tellerskrittt. 

Om noen virkelig er velsignet med sterk intuisjon så tar de ikke betalt for det. For intet har dere fått det og for intet skal dere gi det videre. Likeså kirker som tar penger fra folk og healere. Om dette finnes gir Gud det gratis og da tar man ikke betalt for å hjelpe noen. 

Anonymkode: 69f11...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

De spåtjenestetorgene er bare tull. Det er bare vanlige svindlere som sitter der og lar tiden gå slik at det skal gå mest mulig tellerskrittt. 

Om noen virkelig er velsignet med sterk intuisjon så tar de ikke betalt for det. For intet har dere fått det og for intet skal dere gi det videre. Likeså kirker som tar penger fra folk og healere. Om dette finnes gir Gud det gratis og da tar man ikke betalt for å hjelpe noen. 

Anonymkode: 69f11...a25

Dine ord!

Du kan jo ikke vite 100 %, men ja, det er jo litt rart m noen er født med synske evner, og andre ikke 🙈

Anonymkode: c5465...03d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...